Zasebnost
15 min
V LTH Castings so bili v minulih dneh tarča kibernetskega napada
30 min
Omejitve pri Airbnbju: ljubljanski župan Janković trenutno ne vidi razlogov za njihovo omilitev
57 min
Kako visoko je šla na dražbi cena apartmaja v Ankaranu
3 ure
Marcel Fratzscher, DIW: Nemčija naložbeno podhranjena, ECB zamuja z rezi v obrestne mere 1
3 ure
Rzentarzewska, Erste Group: Do konca leta lahko pričakujemo tri reze obrestnih mer
3 ure
Biden močno zvišal carine na "strateške" kitajske izdelke in surovine
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Nastaja priročnik tehnologij za precizno kmetijstvo
4 ure
Bayer v prvem četrtletju odpustil 1.500 ljudi 1
4 ure
Kitajski Shein je uspešen pri prodaji poceni oblačil, borznega pristana pa kar ne najde
4 ure
Cene bencina in dizla naj bi se po novem določale na štiri tedne
4 ure
Podjetja lahko pridobijo vavčer za področje intelektualne lastnine
6 ur
Rezultati Telekoma v prvem četrtletju: višji prihodki in krepka rast dobička po lanskem upadu
7 ur
V Portorožu ena največjih evropskih konferenc o Microsoftovih poslovnih aplikacijah (Oglas)
7 ur
Na jubilejnem 20. gourmet večeru na Bledu bomo gostili Aleša Kristančiča in Danila Steyerja
7 ur
Kolumna o vinu: Odraščanje vinske regije
7 ur
Ekonomičen, a športnega videza 8
8 ur
(intervju) Jan Štefe, Eurosender: Vesel sem, da nas je Google prisilil v spremembo poslovnega modela
11 ur
Kakšna bo prihodnost slovenskih letališč? 5
12 ur
Zemljišča na dražbi: kje bo mogoče graditi hiše, apartmaje in hotele

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.405
[rame]
Hotel sem povedati, da nismo suvereni.To bolj boli kot izguba Adrie.Je pa zelo slabo za Slovenijo izguba Adrie,glede znanja in uporaba relativno visoke tehnologije.Nekaj tu zelo smrdi,ker je nemški lastnik poslal družbo v stečaj.Sedem letal je letelo v tujini,verjetno ne z izgubo potem je tu nekaj zelo dobičkonosnih linij.Pod črto nekaj ne štima.
Piloti so, če zelo poenostavim, vozniki. Zahteve so sicer večje, a v osnovi je to to, ko odstraniš ves balast. Je prav, da so zahteve višje, kot pri voznikih, ker so tukaj tudi pizdarije lahko bistveno večje. Tako, da tukaj neke hude izgube ni. Največja izguba je, da bo manj Slovencev, ki bodo imeli močno nadpovprečne plače.

Večjo izgubo jaz vidim v tem, da ne bomo imeli več letalske šole. Pa to bolj v smislu, da se bo izšolalo manj slovenskih pilotov in bo potem s tega naslova manj Slovencev, ki bi imeli boljše plače.

Še največ znanja se po mojem potrebuje za vzdrževanje letal. Tudi to smo prodali, Poljakom. Oni so šli pa čisto po ciganski poti. Veliko Slovencev so spodili stran. Pripeljali so folk iz Poljske, Hrvaške in ne vem še kje. Brez ustreznega znanja oz. usposabljanja. Tako, da je tudi vprašanje kako kakovostne so njihove storitve. To se bo pokazalo šele takrat, ko jim bo kakšno letalo dol padlo (upam, da do tega ne pride), pa bodo forenzične preiskave. In bodo ugotovili vse kršitve. Naš, agencijski nadzor, ni sposoben teh nepravilnosti odkriti, pa verjento tudi volje nima.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2797113

Strani: 1

FIN-385960 sporočil: 165
[sopranos]
Piloti so, če zelo poenostavim, vozniki. Zahteve so sicer večje, a v osnovi je to to, ko odstraniš ves balast. Je prav, da so zahteve višje, kot pri voznikih, ker so tukaj tudi pizdarije lahko bistveno večje. Tako, da tukaj neke hude izgube ni. Največja izguba je, da bo manj Slovencev, ki bodo imeli močno nadpovprečne plače.
Dobra. Ali pa programerji, ki, če poenostavimo, tipkajo. Ko odstraniš veš balast, tajnice.
Še najbolj so zoprni astronavti. Neil je vsaj mal šofiral. Buzz, turist.

Strani: 1