Zasebnost
1 ura
Philipp Vorndran, investicijski strateg: Inflacija ni premagana. S svojim denarjem ravnajte takole
8 ur
Nadaljevanje modelne uspešnice 1
8 ur
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
8 ur
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
8 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija? 3
11 ur
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
11 ur
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
13 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
13 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
14 ur
Fantje igrajo monopoli 6
14 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
14 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
14 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
14 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
15 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
15 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 4
15 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
16 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-343346 sporočil: 396
Ta poteza, da začneš malo medernizirati proces dela je pozitiven in pravilen. Če gledamo, da na eno vlakovno kompozicijo gre cca 50 kontejenrjev in če imaš 5 vlakov lahko zelo na hitro razložiš 250 kontejnerjev. Tukaj pa bo nastal drugi problem in ta je izguba časa z prekladanjem kontejnerjev, ki ne bodo šli takoj na vlakovno kompozicijo. Tukaj je ena izmed rešitev, da se uporabijo samo vlakovne kompozicije in se kontejner odloži na vagon neposredno iz ladje ter se pošlje do recimo v MOSTE v Ljubljano in tam dodatno soltirajo vlakovne kompozicije za sever in vzhod. Če se to uspe narediti so zmagali tudi v povečanju pretovora. Žal pa vidim ozke interese posameznikov, k inebi dobili provizij za svoj žep in bodo nagajali. Vedeti moramo, da so zemeljske kapacitete prostora v Luki Koper omejene in ta poteza z nabavo novih dvigal je korak v pravo smer pri reševanju tega problema.