Zasebnost
50 min
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
1 ura
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
1 ura
Fantje igrajo monopoli
1 ura
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 1
1 ura
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
2 uri
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
2 uri
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo
2 uri
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
3 ure
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 2
3 ure
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
3 ure
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 1
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Tako so člani sveta agencije za energijo na seji zagovarjali zaračunavanje omrežnin po novem
4 ure
Kako izbrati tehnološki trend, ki mu je vredno slediti (Oglas)
4 ure
Vlada na dopisni seji o tretji medicinski fakulteti, za projekt za zdaj predvidenih 18 milijonov evrov 1
5 ur
Delo: Javna najemna stanovanja naj bi gradil tudi državni DSU
6 ur
JEK 2: nova nuklearka bo stala od 9,3 do 15,4 milijarde evrov, odvisno od moči. Kakšna bo cena elektrike? 6
6 ur
NLB najavlja novo refinanciranje obveznic 1
6 ur
Kako do dobre ponudbe za nakup montažne hiše?
6 ur
Zavarovalnica Triglav: Letos bomo dosegli načrte

Strani: 1

anon-343346 sporočil: 396
[#2640784] 15.02.17 08:09
Odgovori   +    5
Ta poteza, da začneš malo medernizirati proces dela je pozitiven in pravilen. Če gledamo, da na eno vlakovno kompozicijo gre cca 50 kontejenrjev in če imaš 5 vlakov lahko zelo na hitro razložiš 250 kontejnerjev. Tukaj pa bo nastal drugi problem in ta je izguba časa z prekladanjem kontejnerjev, ki ne bodo šli takoj na vlakovno kompozicijo. Tukaj je ena izmed rešitev, da se uporabijo samo vlakovne kompozicije in se kontejner odloži na vagon neposredno iz ladje ter se pošlje do recimo v MOSTE v Ljubljano in tam dodatno soltirajo vlakovne kompozicije za sever in vzhod. Če se to uspe narediti so zmagali tudi v povečanju pretovora. Žal pa vidim ozke interese posameznikov, k inebi dobili provizij za svoj žep in bodo nagajali. Vedeti moramo, da so zemeljske kapacitete prostora v Luki Koper omejene in ta poteza z nabavo novih dvigal je korak v pravo smer pri reševanju tega problema.

Strani: 1