Ta poteza, da začneš malo medernizirati proces dela je pozitiven in
pravilen. Če gledamo, da na eno vlakovno kompozicijo gre cca 50
kontejenrjev in če imaš 5 vlakov lahko zelo na hitro razložiš 250
kontejnerjev. Tukaj pa bo nastal drugi problem in ta je izguba časa
z prekladanjem kontejnerjev, ki ne bodo šli takoj na vlakovno
kompozicijo. Tukaj je ena izmed rešitev, da se uporabijo samo
vlakovne kompozicije in se kontejner odloži na vagon neposredno iz
ladje ter se pošlje do recimo v MOSTE v Ljubljano in tam dodatno
soltirajo vlakovne kompozicije za sever in vzhod. Če se to uspe
narediti so zmagali tudi v povečanju pretovora. Žal pa vidim ozke
interese posameznikov, k inebi dobili provizij za svoj žep in bodo
nagajali. Vedeti moramo, da so zemeljske kapacitete prostora v Luki
Koper omejene in ta poteza z nabavo novih dvigal je korak v pravo
smer pri reševanju tega problema.