Zasebnost
3 min
Slovenski BDP bo letos zrasel za 2,3 odstotka, v Nemčiji stagnacija 2
8 min
Sklad BlackPeak namerava v slovenska podjetja vložiti še 30 milijonov evrov
39 min
Mesečni upad slovenske industrijske proizvodnje marca največji v EU
46 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
53 min
Marca so se vrednosti opravljenih gradbenih del znižale
1 ura
Philipp Vorndran: inflacija bo ostala zaradi strukturnih sprememb
2 uri
Večina upravnih enot stavka do preklica, a dokumente in druge storitve vam morajo vseeno zagotoviti - objavljamo seznam 1
2 uri
Sij uradno: Sij išče poti za financiranje širitve, ruski lastnik pa ne prodaja družbe 2
2 uri
Slovenski BDP je v prvem četrtletju medletno zrasel za 1,8 odstotka, četrtletno je stagniral
3 ure
Advance Capital v prvi prevzem: kupil je največjega proizvajalca solarnih panelov v jugovzhodni Evropi
4 ure
Salus v prvem četrtletju: prihodki in dobiček gor
4 ure
Kaj morate vedeti o dedovanju (PRO)
5 ur
Je vredno pri optimizaciji stroška elektrike pogledati tudi načrtovanje proizvodnje? (Oglas)
7 ur
Nemčija napoveduje milijardna vlaganja v kolesarsko infrastrukturo, kje pa smo v Sloveniji? 6
8 ur
Kako bo Energetika zagnala proizvodnjo vodika v Ljubljani 12
10 ur
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
10 ur
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500 7
16 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
17 ur
Najbolj brani članki danes
18 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[BlazVo]
MAlenkostna razlika je, da tisti tunel povezuje London in Pariz s po 10 mio ljudi in neskončno biznisa, Drugi tir pa pa je tunel do stokrat manj prebivalcev in Lukinih kontejnerjev, ki jih bodo sponzorirali davkoplačevalci, namesto da bi sponzorirali operacije in šole.

Ampak seveda, če verjameš v Drugi knežji kamen, ti je stokrat manj prebivalstva zanemarljiv faktor.
Če bi poznal obseg tovornega prometa skozi Chunnel bi pisal malo drugače. Vključno s prevoz kamionov je tovornega prometa približno enako kot v Luki Koper. Toliko o neskončnem biznisu v Angliji. Seveda je pa za Tunel pomemben potniški promet, kakor je potniški promet daleko pomembnejši za večino ZEvropskih železnic. Toda kot sem rekel, noben zdravo razumski človek ne bo trdil, da je investicija v Tunel stran vržen denar, kljub temu, da so investitorji svoj denar dolgoročno zamrznili.

Kot pa vidim iz pisanja roza FINANC je pa v Sloveniji zelo moderno posle prenašat v tujino (Zakaj kont. ladje pristajajo poleg Trsta tudi v Kopru in podobni članki), zakaj raje ne bi tovora prepustili Italijanom in s tem postavili Luko pod italijansko kontrolo(koperativnost italjanskega upravljalca RFI je izjemna, tavnokar so velikemu delu lokomotiv OBB prepovedali prihod na mejne postaje Trbiž, Brener, Inichen, www.vlaki.info/forum...art=90...)

Skratka, dobro da takih svetovalcev in prišepetovalcev ni imel rajnki Kaiser.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2633767

Strani: 1

BlazVo sporočil: 2.599
Čestitam. Podatek o stokrat manjši populaciji si spet uspel spregledat.

Vidim, da ti je JPD uspel oprati možgane z razvojnimi modeli Franca Jožefa. Le tako naprej, Slovenija, 19. stoletje nas že veselo pričakuje. Z Marxom in kajzerjem naprej.

Slovenija nima denarja za drugi tir. In tako je, Slovenija nima denarja za polno avtocesto do Črnomlja in Slovenj Gradca. Nima denarja za noben prenapihnjen neracionalen projekt. Čez deset ali 15 let, ko bomo pod prisilno upravo kot Grčija, bo to kristalno jasno.
tstih sporočil: 5.199
[MarijanMacek]
Če bi poznal obseg tovornega prometa skozi Chunnel bi pisal malo drugače. Vključno s prevoz kamionov je tovornega prometa približno enako kot v Luki Koper. Toliko o neskončnem biznisu v Angliji.
1) Milijon prepeljanih poslovnežev iz Londona v Pariz ne merite po prepeljanem kilogramu, kot paprike iz Luke Koper.

2) Povezava London - Pariz je ekonomija obsega. Kot je to, denimo, železniško omrežje ZDA. Le ta sploh ne pozna državnih železnic; zasebne železniške korporacije, kot npr. Union Pacific pa so visoko profitabilne, vključno z vsemi tiri.

T.

Strani: 1