Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kitajci bi drugi tir zgradili v treh letih in ga tudi financirali
Strani: 1
sporočil: 30.415
S kitajsko ponudbo je pravkar odšopala milijarda in pol, ki so jo
pajdaši želeli zapraviti za in okrog drugega tira ter za lokalne
lopove. Kitajci bi progico sfinancirali, izgradili je...Luka bi
dobila novo progo in z damijanovimi multiplikatorji bi že do leta
2030 s pomočju kitajskega drugega tira lahko zaslužili vsaj 30
milijard. Mojstri, goreči zagovorniki drugega tira povejte,
potrebujemo “kitajski” drugi tir ali ne potrebujemo?
sporočil: 3.523
Raje bi videl, da jim prodamo celotno Luko Koper potem naj se pa
sami odločijo ali bodo zgradili tir do Divače ali proti Trstu ali
pa kaj tretjega.
sporočil: 30.415
[blink]Če bi Kitajcem prodali Brniško letališče bi danes imeli nekaj deset več prihodov in odhodov letal, namesto tega imamo bolj kot ne stagnirajoče letališče. Poglejmo novo rastoče zagrebško letališče, ki je le 150 km avtoceste od Ljubljane...Ne zamudimo priložnosti in ne zavrnimo Kitajce še enkrat.
Raje bi videl, da jim prodamo celotno Luko Koper potem naj se pa sami odločijo ali bodo zgradili tir do Divače ali proti Trstu ali pa kaj tretjega.
sporočil: 2.599
[FIN-311684]Pozabil si, da je Damjanov multiplikator po svoji naravi mencigerjanski multiplikator in deluje samo pri državnih naložbah in državnih podjetjih.
S kitajsko ponudbo je pravkar odšopala milijarda in pol, ki so jo pajdaši želeli zapraviti za in okrog drugega tira ter za lokalne lopove. Kitajci bi progico sfinancirali, izgradili je...Luka bi dobila novo progo in z damijanovimi multiplikatorji bi že do leta 2030 s pomočju kitajskega drugega tira lahko zaslužili vsaj 30 milijard. Mojstri, goreči zagovorniki drugega tira povejte, potrebujemo “kitajski” drugi tir ali ne potrebujemo?
Za tuje investicije so mencigerjanci že zdavnaj dokazali, da zmanjšujejeo output.
ejbiga
sporočil: 1.447
Bomo videli, če bodo dejansko dali kakšno poudbo ali pa samo
čeblajo. Damjan je pa prav napovedal, da je financiranje gradnje
železnic nezanimiva za zasebne vlagatelje, tale firma je tako
zasebna kot Luka Koper...
sporočil: 8.271
Če ne bodo znali izkoristiti te priložnosti, potem ne vem, katero
bodo.
Seveda je še marsikaj nedorečeno, tudi glede financiranja, in dogovarjanja. Za take projekte je potrebno nekaj časa, tudi za dogovarjanje.
Kjer je volja, je tudi pot.
Seveda je še marsikaj nedorečeno, tudi glede financiranja, in dogovarjanja. Za take projekte je potrebno nekaj časa, tudi za dogovarjanje.
Kjer je volja, je tudi pot.
sporočil: 2.624
Čeprav je tema stara je še vedno aktualna. Čas je pokazal, da ta
investitor v drugi tir hoče imeti tudi možnost transporta po tej
progi. Če računamo vidimo, da se vsi zavzemajo za transport
kontejnerjev, katere lahko z neko ladjo pripelješ čimveč do neke
druge točke v eni vožnji. Etukaj pa je glavni problem pri nas, ko
bi radi še zraven postopači zaslužili in izsiljevali. Če gledamo
globalno bi bilo dobro to podpreti in omogčiti čimvečjo količino
kontejnerjev v eni vožnji in sočasno omogočiti še dva zaledna
terminala, katera že obstojata samo se jih malo posodobi in imamo
rešen problem za nekaj časa. Sočasno pa se omogoči izgradnja
drugega tira in tako se reši prometna politika LUKE Koper.
Sedaj pa imamo stanje, da bi radi denar, katerega bi v LUKI nadzirali in tistemu, ki jim da denar pa bi mu prepovedali upravljanje z njim. Kdor misli razvijati takšno ekonomijo je škoda, da se razglaša za menežerja. Čista BALKANSKA POSLA.
Sedaj pa imamo stanje, da bi radi denar, katerega bi v LUKI nadzirali in tistemu, ki jim da denar pa bi mu prepovedali upravljanje z njim. Kdor misli razvijati takšno ekonomijo je škoda, da se razglaša za menežerja. Čista BALKANSKA POSLA.
sporočil: 33
čas vnosa: 30.06.16 11:42
Ko pride cel avtobus Kitajcev na MZI z vsemi načrti in jim minister
lahko samo reče da ne ve do kdaj bo sedel se lahko samo obrnejo
glavo zasukajo v tla in se čudijo. Ker danes že ogromno ljudi ve da
2TDK ne rešuje nič bi jim res bilo treba to dat pol pa naj se
zezajo s celim križem, cestami, vrtci in drugo kramo ki jo župani
zahtevajo za poleg.
Strani: 1