Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ryanair bi prek Bruslja zrinil Adrio Airways s trga
Strani: 1
sporočil: 2.049
eviva comunisma e la liberta lalalalalaa ...
kje je shiptar Mišić da pojasni kako se oživlja paradne konje??
kje je shiptar Mišić da pojasni kako se oživlja paradne konje??
sporočil: 14.015
Pa da vidimo to letalsko akrobacijo, kako bo Adria v enem letu iz
ultra-visokocenovnika postala nizkocenovnik ...
bo letela bolj nizko in bolj počasi?
p.s.
Gregor iz Doba pri Domžalah pa pravi, da je itak vedno bila nizkocenovnik :)
bo letela bolj nizko in bolj počasi?
p.s.
Gregor iz Doba pri Domžalah pa pravi, da je itak vedno bila nizkocenovnik :)
sporočil: 4.257
"Irci želijo čim hitrejšo evropske komisije o tem, ali je bila
Adria Airways deležna nedovoljene državne pomoči. "
Andreja Lončar, v stavku manjka samostalnik!
Andreja Lončar, v stavku manjka samostalnik!
sporočil: 4.257
Zadnja sprememba: anon-171153 17.06.2013 09:14
Za nedovoljeno pomoč Adrii in izgube v preteklih letih stojijo, ne
boste verjeli, čisto konkretna imena. Maks Tajnikar, Bogo Kovač,
Jože Mencinger....Vsi zagovorniki nacionalinteresa!
sporočil: 4.257
[ognjenorezilo]Vlečni konj se trenutno ukvarja z reševanjem slovenskega gospodarstva in usklajevanjem provizij!
eviva comunisma e la liberta lalalalalaa ...
kje je shiptar Mišić da pojasni kako se oživlja paradne konje??
sporočil: 2.499
A niso eni trdili, da se reševanje Irske ni obneslo? Kjerkoli
pogledam, so uspešnejši od nas.
Kar se mene tiče, bom potoval s čenejšim, hitrejšim, prilagodljivejšim... Nacionalni ponos naj si pa Klemenčič za uho zatakne, kajti umazal ga je.
Kar se mene tiče, bom potoval s čenejšim, hitrejšim, prilagodljivejšim... Nacionalni ponos naj si pa Klemenčič za uho zatakne, kajti umazal ga je.
sporočil: 2.890
Adria nikoli ne more biti nizkocenovnik. nikoli!!
Njihovi najbolj polni leti so na relacijah, kjer potnike vozijo do vozoišč ala VIE, FRA, MUC. Če hočejo ostati del špila, morajo ostati v SA, kar prinese določena pravila igre.
Ryanairov poslovni ni zgolj "poceni karte", je vsa logistika, ki stoji za tem:
- poceni letališča
- poceni sloti (za pravico letenja na določeni liniji)
- doplačila za prtljago (tega se ne moreš iti znotraj SA)
- optimiranje porabe goriva (ki gre do skrajnosti, kjer je že vprašljiva varnost)
- nestavkajoče osebje (poskusi znižati plačo adrijinim stevardesam)
- poenotena flota (adria bi za začetek morala prešaltati na turboprope za večino svojih linij)
...
Adrija ne bo nikoli nizkocenovnik. Nikoli.
Upam, da se motim - upravi želim srečo.
Njihovi najbolj polni leti so na relacijah, kjer potnike vozijo do vozoišč ala VIE, FRA, MUC. Če hočejo ostati del špila, morajo ostati v SA, kar prinese določena pravila igre.
Ryanairov poslovni ni zgolj "poceni karte", je vsa logistika, ki stoji za tem:
- poceni letališča
- poceni sloti (za pravico letenja na določeni liniji)
- doplačila za prtljago (tega se ne moreš iti znotraj SA)
- optimiranje porabe goriva (ki gre do skrajnosti, kjer je že vprašljiva varnost)
- nestavkajoče osebje (poskusi znižati plačo adrijinim stevardesam)
- poenotena flota (adria bi za začetek morala prešaltati na turboprope za večino svojih linij)
...
Adrija ne bo nikoli nizkocenovnik. Nikoli.
Upam, da se motim - upravi želim srečo.
sporočil: 2.505
Adria se je sama zrinila s trga, s pomočjo zapriseženih komunistov.
Počasi bo dogovorni ekonomiji le odklenkalo.
sporočil: 648
HA! Tako je tudi prav. Denar, pobran z davki, pač ni namenjen
polnjenju praznih blagajn neuspešnih podjetij, pa naj bo nekdo še
tako ponosen nanje. Upam, da bo Ryanairju uspelo (ja, zloben sem),
ker če mi ne moremo zaustaviti te štale, jo bojo pa drugi. Pufi pa
seveda ostanejo nam, samo nam.
sporočil: 6.948
Naša vlada pa še kar dela natančno to. Ni bil dovolj Elan za
streznitev, ti pokvarjenci se bodo streznili šele, ko bodo zablode
svojega pajdaškega kapitalizma plačevali iz svojega lastnega žepa,
ne pa iz žepa davkoplačevalcev.
Le kdo bo porezal vrvice ponorelim marionetam: Stepišnik, Gašpar Gašpar, mojškra ...
Le kdo bo porezal vrvice ponorelim marionetam: Stepišnik, Gašpar Gašpar, mojškra ...
sporočil: 48.253
[zmrda]Seveda adria ne more biti nizkocenovnik tocno zaradi razlogov, ki si jih opisal. Je regijski prevoznik z mocno navezavo na velike hube in tamkajsnje prevoznike. Ampak znotraj tega trznega segmenta bo morala biti konkurencna in preziveti brez denarnih pomoci - takrat pa ji tudi Ryanairove pritozbe ne bodo mogle skoditi, ne glede na njen poslovni model.
Adrija ne bo nikoli nizkocenovnik. Nikoli.
Upam, da se motim - upravi želim srečo.
sporočil: 2.703
a jebatga komunisti, malo ste se zajebali, ker ste rinili v eu.
hehe. najbrz ste ciljali na delitev velikodusne eu financne pogace
po vzoru spanije in grcije, fasali pa hiter konec sanj o
velikodusnosti zahodne evrope do vzhodnih razcapanih
postkomunistov, ter ozke klesce trzne regulamentacije. no, zato ste
se pac malo bolj znesli doma nad lastnim narodom, saj za to ste
tudi trenirali 50 let, ane. ampak pocasi je game over. in ker ste
se malo prevec zakalkulirali, ker bo slovenija dozivela bankrot, bo
zglada kaksen od vas visel na stangi. bo se veselo, tovarisi.
sporočil: 1.225
Hvala ti podjetje Raynair in Michael O'Leary (CEO), da se boris,
sicer neposredno, za normalizacijo razmer v Sloveniji. Ta drzava in
drzava smo ljudje potrbuje nekaj veliki susov v betice, da se bo
kaj spreminilo na bolje.
sporočil: 3.436
AA je že nizkocenovnik. Zaenkrat sicer samo za družino Virant in
ostale politične družine.
sporočil: 2.890
[crnagradnja]Khem... Lukšič?
Pa kaj spet hočejo tile kapitalisti?
Tovariši in tovarišice, zaprimo meje, ker tujega nočemo in svojega ne damo!
A res ne bo nihče poskrbel za naš nacionalni ineteres?
.... res nam malo manjka, da se najde kaki bedak, ki bo take stresal
sporočil: 4.031
Ryanair bi prek Bruslja zrinil Adrio Airways s trgaTale naslov je pa malo mimo, ha ?
Bolje bi bilo: "Irski Ryanair se pogumno bori proti nedovoljenemu razmetavanju slovenskega davkoplačevalskega denarja za ohranjanje propadlih podjetij."
Hvala Bogu, da vsaj Irci (motivirani s svojimi zakonitimi in upravičenimi poslovnimi interesi) poskušajo rešiti slovenske davkoplačevalce pred nadaljnjim ropanjem s strani lokalne mafije.
Upam, da se bo našel še kak evropski konkurent, ki bo podobno pritisnil na EK v zvezi z nedovoljeno pomočju Cimosu, Elanu, MLM, Peku, SVEI, itd...
Yes, I'm a lowlife traitor and an antipatriotic scum - and I like it.
sporočil: 746
[crnagradnja]Pol pa letimo na relaciji Maribor Ljubljana...
Pa kaj spet hočejo tile kapitalisti?
Tovariši in tovarišice, zaprimo meje, ker tujega nočemo in svojega ne damo!
A res ne bo nihče poskrbel za naš nacionalni ineteres?
.... res nam malo manjka, da se najde kaki bedak, ki bo take stresal
sporočil: 4.031
Če prostotržnega kapitalizma ne znamo uvesti sami, nam ga bodo pa
tujci.
Seveda pod pogojem, da se kako tuje podjetje sploh še zanima za kakršenkoli posel na tem čudaškem slovenskem 2-milijonskem mikrotrgu. Se mi zdi, da je Ryanair v tem smislu bolj izjema. Ostali so več ali manj dvignili roke in se jim ne da več niti težit Evropski Komisiji. So stroški lobiranja pri EK verjetno večji od potencialnega dobička, ki bi ga imeli s prodorom na "privlačni" slovenski trg. Lepo bodo pustili, da se Slovenci še naprej gremo nacionalsocializem na davkoplačevalske stroške, ko pa bodo v mukah nacionalinteresništva po gradbeni pocrkale še druge industrije, bodo tujci brez vsakih stroškov in naporov vstopili na popolnoma izpraznjeno bojno polje (primer Strabag).
Slovenci bomo preko nacionalinteresništva opravili posel za njih - po lastni neumnosti bomo sami uničili vso domačo konkurenco, ne da bi bilo tujcem za to treba s prstom mignit.
Sicer pa čestitke Ryanairu, da se jim sploh še ljubi borit za take drobtinice.
Seveda pod pogojem, da se kako tuje podjetje sploh še zanima za kakršenkoli posel na tem čudaškem slovenskem 2-milijonskem mikrotrgu. Se mi zdi, da je Ryanair v tem smislu bolj izjema. Ostali so več ali manj dvignili roke in se jim ne da več niti težit Evropski Komisiji. So stroški lobiranja pri EK verjetno večji od potencialnega dobička, ki bi ga imeli s prodorom na "privlačni" slovenski trg. Lepo bodo pustili, da se Slovenci še naprej gremo nacionalsocializem na davkoplačevalske stroške, ko pa bodo v mukah nacionalinteresništva po gradbeni pocrkale še druge industrije, bodo tujci brez vsakih stroškov in naporov vstopili na popolnoma izpraznjeno bojno polje (primer Strabag).
Slovenci bomo preko nacionalinteresništva opravili posel za njih - po lastni neumnosti bomo sami uničili vso domačo konkurenco, ne da bi bilo tujcem za to treba s prstom mignit.
Sicer pa čestitke Ryanairu, da se jim sploh še ljubi borit za take drobtinice.
sporočil: 14.456
[bc123a]Močno se sprašujem o tej slavni navezavi na veliko botro iz Vaterlanda, odkar me Nemci redno vabijo na svoje lete v daljne kraje z odhodom - iz Italije.
Je regijski prevoznik z mocno navezavo na velike hube in tamkajsnje prevoznike.
sporočil: 48.253
[pobalin]razlog se verjetno skriva tudi v letaliscu Brnik...
> [bc123a]
> Je regijski prevoznik z mocno navezavo na velike hube in tamkajsnje prevoznike.
Močno se sprašujem o tej slavni navezavi na veliko botro iz Vaterlanda, odkar me Nemci redno vabijo na svoje lete v daljne kraje z odhodom - iz Italije.
sporočil: 2.617
Očitno bodo morali fantki pri Adrii, Ryanair-u malček razložiti
princip nacionalnega interesa. Vsak namreč ne razume takšnih
inteligentih pristopov.
sporočil: 1.345
Hmmm a potme pa bodo nasi komunisti in post in ex komunisti z
ryanair dzabe leteli?! hehehe, ka rproc z adrio.. pa naj folk dela
za irce..-.
sporočil: 148
Adria naj se od Dolomiti Air uci kaj so to turbopropi in kako je
treba opremiti potnisko kabino in kako streci potnikom tokom
leta.
Destinacije kamor Adria leti MUC, VIE, FRA, ZUR kar klicejo po turbopropih. Verjetno pa bi bilo potrebno dodati se kaksen HUB zraven in se povezati se s kom drugim ne samo sloneti na jodlarskih HUBIh in cakati kot glinast golob na zadnji strel
Destinacije kamor Adria leti MUC, VIE, FRA, ZUR kar klicejo po turbopropih. Verjetno pa bi bilo potrebno dodati se kaksen HUB zraven in se povezati se s kom drugim ne samo sloneti na jodlarskih HUBIh in cakati kot glinast golob na zadnji strel
sporočil: 1.205
Ne da bi branil AA, vendar tudi Ryanair ni brez greha.
Ryanair je sam tat, ki kriči držite lopova.
Njegov poslovni model temelji na državnih subvencijah, ki jih dobi od lokalnih skupnosti, da na določenih letališčih sploh prisataja. Torej ne le, da Ryanair ne plačuje povsod letaliških pristojbin, ponekod mu celo morajo plačati, da tam pristane. Zaradi tovrstne prakse je Ryanair sam v postop zaradi nedovoljenih državnih pomoči. Plačujejo mu v Anglouemu, Alicantu, Carcassonu, Charleroiju, Dortmundu.
Brez teh pomoči bi lani imel Ryanair 350 mio. izgub.
Ryanair je sam tat, ki kriči držite lopova.
Njegov poslovni model temelji na državnih subvencijah, ki jih dobi od lokalnih skupnosti, da na določenih letališčih sploh prisataja. Torej ne le, da Ryanair ne plačuje povsod letaliških pristojbin, ponekod mu celo morajo plačati, da tam pristane. Zaradi tovrstne prakse je Ryanair sam v postop zaradi nedovoljenih državnih pomoči. Plačujejo mu v Anglouemu, Alicantu, Carcassonu, Charleroiju, Dortmundu.
Brez teh pomoči bi lani imel Ryanair 350 mio. izgub.
sporočil: 11
Zadnja sprememba: Urban 17.06.2013 20:04
Spomnimo se, da je Ryanair letel tudi v Maribor in takrat dobival
subvencije. Ko je denarja zmanjkalo in lokalna skupnost ni
prispevala novih subvencij, je pač linijo ukinil.Vsak si pač sam izbira, ali bo kupoval izdelke in storitve pri eni ali drugi družbi, trgovini... Tudi avto, kruh, ali pa obleka imajo lahko povsem drugo nakupno ceno in vrednost za potrošnika (kvaliteta, kvantiteta, prijaznost usluge, uveljavljane garancije ali pritožb za opravljene storitve...) Velikokrat je kakšen izdelek zelo poceni! Ali ga vedno zato tudi kupimo?
Ryanairova cenovna ponudba je zagotovo nadvse ugodna za kupca. Kaj pa tista druga stran zgodbe? Npr:
www.youtube.com/watc...ata_player
Kot rečeno, vsak se odloča sam!
Strani: 1