Strani: 1

GV-1113 sporočil: 233
[#3040284] 26.04.24 12:33
Odgovori   +    6
Takšne škatlaste "družinske enosprostorce" so še pred nedavnim prodajali po 15.000 EUR.

In to z dieselskim motorjem, ne pa z 1,0 bencincem, kjer slejkoprej crkne turbina. Ker za tako težak avto je pač treba močno tiščati gas, sploh če imaš tako slaboten bencinski motor.
FIN-544124 sporočil: 2.890
[#3040307] 26.04.24 17:17
Odgovori   +    2
Bencinar, klasični menjalnik, drsna vrata, še so razumni ljudje pri Fordu.
miapan sporočil: 22
[#3040428] 30.04.24 11:48
Odgovori   +    0
Seveda bo "Best Seller", če so pa druge masovne modele opustili v EU
aljosa.poh sporočil: 31
[#3040434] 30.04.24 13:23 · odgovor na: GV-1113 (#3040284)
Odgovori   +    1
če se prav spomnin sem leta 2011 kupil berlinga, bencinar, multispace za 13.800 EUR. Razen digitalizacije in varnostnih sistemov (line asist, ....) je imel vse ostalo not.
0531Zavar sporočil: 1.297
[#3040449] 30.04.24 17:04
Odgovori   +    0
Vrhunec avtomobilske industrije v EU postaja VZHOD:
Nemci se šlepajo ns Škodo, Francozi pa na Dacio.
Hočem reči da EU deluje globalno in unilateralno,
v kratkem pa , proizvajajte vse boljše avte tehnično in trrajnostjno, in definitivno najcenejše.
This is a game to play :)

Strani: 1