21 min
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM
44 min
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije
2 uri
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 1
2 uri
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 3
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov
3 ure
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
3 ure
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
3 ure
Tudi poštarji bodo stavkali 1
3 ure
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
4 ure
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente
5 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
6 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
6 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
9 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
9 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
9 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
9 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov 1
11 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
11 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2846691] 21.05.20 22:53
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-317028 21.05.2020 23:01
Malo drugačen pristop k odprtju slovensko hrvaške meje..."Primer Ane Roš (2.): Slovenski »hospitality business« je hrvaški biznis" na Crnkovičevem www.fokuspokus.si/pr...s-10172277 Dodali bi le, da nas nič ne sme presenetiti, saj so nam Hrvatje (Horvath&comp) pisali turistično strategijo, ki vedno temelji na odprti šengenski slovensko-hrvaški meji in predvsem varuje interese hrvaškega turizma, za slovenskega, ki je v strategiji le privesek hrvaškega turizma, strategijo boli k*rac, pomembno je, da smo brezpogojno odprli hrvaško mejo, kot, da smo Hrvatom nekaj dolžni, pravzaprav Ana Roš ima več kot prav.

Strani: 1