Zasebnost
2 uri
Nadaljevanje modelne uspešnice 1
2 uri
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
2 uri
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija? 3
6 ur
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
6 ur
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
8 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
8 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
8 ur
Fantje igrajo monopoli 5
8 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
8 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
9 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
9 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
9 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
10 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 4
10 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
10 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Tako so člani sveta agencije za energijo na seji zagovarjali zaračunavanje omrežnin po novem

Strani: 1

comteo sporočil: 664
[#2835258] 08.04.20 16:29 · odgovor na: (#2835032)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: comteo 08.04.2020 16:30
Ne razumem. Čez dan imaš pečico, bojler, mikrovalvko... čez noč se polni avto. Infrastruktura je enaka in nič več ne potrebujemo. 1 x 16A = 3,7 kW je v nočni tarifi dobrih 200 kilometrov. Povprečno rabimo 40 dnevno. Energije je itak dovolj. milijon avtov krat 40 kilometrov dnevno (naftni prevozijo povprečno manj) je zgolj 6 GWh dnevno, kar je le 20% trenutne porabe. In to - čez noč. Ko je energije preveč.
Ne razmem, kje vi vidite težavo????
comteo sporočil: 664
[#2835260] 08.04.20 16:35 · odgovor na: (#2835033)
Odgovori   +    0
[alek14]
Pa še tole. Po koroni, e-avtov, razen takih s po 400 kW motorji, ne bo več.
Kaj s tem hočete povedati?
Poraba vozila je odvisna od upora zraka in gum. Večinoma aerodinamika.
Za prepeljat 100km z vozilom od 50 kW ali 400 kW z enako hitrostjo boste porabili približno enako energije. (izgube in vmesni pospeški so edina razlika).
Meni se zdi da ravno prihajajo masovna poceni vozila - eUp, Citigy, ID3, Corsa....
comteo sporočil: 664
[#2835261] 08.04.20 16:40 · odgovor na: (#2835032)
Odgovori   +    0
To s 500 kW še posebej ne razumem. Ko zvečer prideš domov s 70% napolnjenostjo baterije in ga daš polnit. Ob recimo 22.00, ko je energija poceni. A je pomembno, da so baterije polne od 22:20.... ali so lahko polne od 00:30... ali ob 4:35? ... Kakšne veze ima to? Zakaj hitro? Tisti redki, ko nenadno morajo nekam čez noč in to tak daleč, da jim trenutno stanje baterije ne zadovoljuje (recimo 300km ali več) pa startajo in se ustavijo za 15 minut na kakšni hitri DC polninici na poti. Itak na 300km + rabiš pavzo. ... Samo res... kolk nas je takih, ki pogosto, nenadno, moramo sredi noči 300km a več? To me res zanima.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2835314] 08.04.20 18:58 · odgovor na: (#2835033)
Odgovori   +    2
[alek14]
Pa še tole. Po koroni, e-avtov, razen takih s po 400 kW motorji, ne bo več.
Bom še jaz dodal eno pokoronsko špekulacijo. Menda bomo manj potovali na daljše relacije. Tako na dopust, ker bomo bolj skrbeli, da imajo domači hoteli delo in zaslužek, kot tudi službeno, ker se navajamo vse več delat prek spleta.

In ker bo dolgih voženj vse manj, bo vse več takih, ki jim bo zadoščal e-avto.

Poleg tega je avto vse manj namenjen razkazovanju premoženja in vse bolj orodje za nujne premike. Torej bo vse več takih, ki jim bo zadoščal srednji ali nižji srednji razred e-avta.

Premožnejši bodo seveda vztrajali pri klasičnih terencih, ampak premožnejših bo vse manj.

Kaj menite? :)

Strani: 1