Zasebnost

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2795574] 24.09.19 18:31
Odgovori   +    8
Nič usodnega ne bo, če Adria neha leteti, bo pa nekaj nelagodja dokler druge kompanije ne vzpostavijo linij. Če je Thomas Cook lahko bankrotiral in propadel, tudi Adria naj.
0513ANITO sporočil: 10.836
[#2795577] 24.09.19 18:34 · odgovor na: anon-317028 (#2795574)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
Nič usodnega ne bo, če Adria neha leteti, bo pa nekaj nelagodja dokler druge kompanije ne vzpostavijo linij. Če je Thomas Cook lahko bankrotiral in propadel, tudi Adria naj.
Da parafriziram tisto srbsko-ljudsko modrost o Lasti (Avtobusnem podjetju)...

ADRIA al ne Leti....he,he, he....
kzupanc sporočil: 10.519
[#2795748] 25.09.19 14:41
Odgovori   +    1
No če direktorji letijo iz Celovca in Trsta, potem je jasno, da gre tu predvsme za interes Slovenije, da kot suverena in ponosna država zagotavlja več mednarodnih povezav kot Celovec, Gradec, Benetke in Trst skupaj. Maribor pa vsaj toliko kot eno od teh letališč. Pri milijardi lai dveh za drugi tir menda ne bo tako težko najti kakih 200 milijonov v 10 letih za letalske povezave. Tu je treba upoštevati, da ni vse samo prosti trg. Trg je vedno reguliran. Če obstaja povpraševanj ein potencialno povpraševanje po poletih iz in v Ljubljano, potem je treba zagotoviti, dabo to možno.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2795749] 25.09.19 14:45 · odgovor na: anon-317028 (#2795574)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
Nič usodnega ne bo, če Adria neha leteti, bo pa nekaj nelagodja dokler druge kompanije ne vzpostavijo linij. Če je Thomas Cook lahko bankrotiral in propadel, tudi Adria naj.
Slovenske turistične agencije bi pa tudi morale nekako podpreti čim več rednih in čarterskih poletov v in iz Slovenije.
bc123a sporočil: 48.253
[#2795753] 25.09.19 14:51 · odgovor na: kzupanc (#2795748)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: bc123a 25.09.2019 14:52
[kzupanc]
No če direktorji letijo iz Celovca in Trsta, potem je jasno, da gre tu predvsme za interes Slovenije, da kot suverena in ponosna država zagotavlja več mednarodnih povezav kot Celovec, Gradec, Benetke in Trst skupaj. Maribor pa vsaj toliko kot eno od teh letališč. Pri milijardi lai dveh za drugi tir menda ne bo tako težko najti kakih 200 milijonov v 10 letih za letalske povezave. Tu je treba upoštevati, da ni vse samo prosti trg. Trg je vedno reguliran. Če obstaja povpraševanj ein potencialno povpraševanje po poletih iz in v Ljubljano, potem je treba zagotoviti, dabo to možno.
Ne bluzi. Kar se povezav slovenije s svetom tice, rabimo samo linije LJ-FRA, LJ-VIE in morda se LJ-MUC. Adria razen balkana (kjer ima konkurenco v Air Serbia) ni pokrivala nicesar drugega, kamor ne bi mogel priti s povezanimi leti. In za te tri linije bo gotovo interes komercialnih prevoznikov, tudi brez subvencij.

In direktorji ne letijo z sosednjih letalisc zato, ker ne bi hoteli leteti iz Ljubljane, ce bi povezave imela spodobna letalska druzba. Letijo od drugje zato, ker je adria absolutno postala rizik za poslovne poti.

Strani: 1