Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2794361] 18.09.19 11:35
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: anon-317028 18.09.2019 11:38
Včeraj mi je podjetnik, ki danes za nemško avtoindustrijo dela s polno paro povedal, da od meseca aprila/2020 naprej nima nobenega naročila, povdaril je nobenega. Ne boji se, da naročil sploh ne bo, kajti tudi Švabo preračunava, boji pa se, da jih bo veliko manj in v več serij. Sicer to Štruklja in koordinacijo sindikatov javnega sektorja prav nič ne zanima, saj se pravkar s Šarčevim Pogačarjem v cirkuških pogajanjih "pogajajo" o zvišanju plač vsem "pogajalcem", vladnim in sindikalnim.
pobalin sporočil: 14.456
[#2794373] 18.09.19 12:44
Odgovori   +    0
Avgusta se je število na novo registriranih osebnih avtomobilov v EU skrčilo kar za 8,4 odstotka glede na lanski avgust, kar je največji letošnji zdrs.
Pri ACEA navajajo, da je tako visok avgustovski zdrs pripisati izjemno veliki rasti prodaje v lanskem avgustu
Za pravo sliko bi bilo treba primerjati avgust 2017/2018 in ne samo 2018/2019.
Aha, evo ga... Po lanskih številkah sodeč je 8,4% upad letos avgusta v bistvu majhen.
Avgusta je v Evropi poskočila za 31 odstotkov, v Sloveniji za 25,4 odstotka. Septembra je sledil padec v brezno, na evropski ravni za kar 23 odstotkov, v Sloveniji pa bolj razumnih 7,2 odstotka. Avgustovska rast je bila posledica razprodaje avtomobilov, certificiranih po starih okoljskih predpisih Euro 6 in starem merilnem protokolu NEDC.
avto.finance.si/8939...skega-trga
sonce1313 sporočil: 376
[#2794923] 20.09.19 21:40
Odgovori   +    0
Ko bo ljudem potegnil nateg z nafto, bo pa zares velik padec prodaje fosilcev ali bolje da je ne bo več, ja tudi rabljeni se ne bodo prodali, razen za drobiž

Strani: 1