Zasebnost
10 min
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
13 min
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
45 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija?
4 ure
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
4 ure
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
6 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
6 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
6 ur
Fantje igrajo monopoli 5
6 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
6 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
6 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
7 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
7 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
8 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 3
8 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
8 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Tako so člani sveta agencije za energijo na seji zagovarjali zaračunavanje omrežnin po novem
9 ur
Kako izbrati tehnološki trend, ki mu je vredno slediti (Oglas)

Strani: 1

anon-182066 sporočil: 11.068
[#2774075] 12.05.19 13:26
Odgovori   +    8
Zares impresivno razmišljanje. Tudi v Sloveniji potrebujemo spremembo odnosa do izbire načina bivanja. Decentralizirana poselitev, ki prevladuje pri nas je izjemno draga. Mestna jedra pa propadajo. Očitno bo naša zakonodaja prisiljena prenehati s podporo takšne prakse, recimo z ukimitvijo prvice do nadomestilo za prevoz na delo on iz dela. Ljudje se enostavno trudijo prebivati čim dlje od delovnega mesta namesto obratno. Naj se raje znižajo dohodnindke stopnje za vse, ne pa da se podpira tovrstna časovna in energetska razsipnost.
FIN-379669 sporočil: 8.016
[#2774516] 15.05.19 09:42 · odgovor na: anon-182066 (#2774075)
Odgovori   +    1
Mogoče bi tudi v prihodnje precej večjih firm in državnih služb selili na obrobje Lj. Glede na majhnost Slo bi s tem rešili določen del problema...

... ampak zato moraš imeti urejeno tudi medmestno potniško infrastrukturo. Ker tega ni, se rine v center Lj...

... in je v tem pogledu sistem P+D na obrobju Lj pač edina resna trenutna rešitev stanja.

Dokler ne bomo imeli hitrejših vlakovnih povezav do prestolnice, bo pač tako. Vsaj iz Celja, Kranja, Novega mesta, Domžal in Postojne bi morali imeti hitre (neposredne) vlakovne povezave...

Greš npr. iz MB na obrobje Celja, parkiraš (ali z rednim shuttlom prideš tja), se usedeš na vlak in te odpelje v center Lj v 30 min, ajd tudi 45 min za začetek, če se še kje ustavi. To bi v Slo delovalo. Ljudje bi se navadili.

(Promet in zastoji na AC so v glavnem v perimetru 45 km od Lj.)

Strani: 1