Strani: 1

anon-74644 sporočil: 214
[#2722215] 09.07.18 18:40
Odgovori   +    38
A ponudba je bila pa za mehki apnenec? Gamat jedna. Ma kje si Janez?
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2722217] 09.07.18 18:52
Odgovori   +    34
Petriču je za čestitati, nadaljuje v najboljši tradiciji Zidarja in SCT. V Sloveniji je pomembno le pridobiti gradbeni posel, potem šibajo aneksi. Verjetno je le špekulacija pa vendar se zdi, da Zidar svetuje Petriču. Na državni investicijski strani ni sprememb, državni uradniki so vedno pripravljeni za nekaj maznuti.
FIN-277951 sporočil: 128
[#2722237] 09.07.18 19:46
Odgovori   +    27
Primite se za (svoje) denarnice, ko pride na vsrto še opremljanje proge s signalno vatnostnimi napravami. Brez tega potniški vlak(i) še kar nekaj časa ne bo(do) vozil(i).
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2722273] 10.07.18 03:27
Odgovori   +    29
dri = UDBO birokratski filter, da se provizije kanalizirajo po omrežju.

+
Novinarji si poglejte kako so napisane pogodbe in razpisi, zakaj niso te malenkosti že v začetku razjasnjene in kako se delajo projekti, da je kasneje na vsakem kilometru ena sprememba. Zakaj DRI pripravi razpis s starimi dokumenti?

A ni že čas da DRI ukinemo??? To delajo privat firme, ki konsultirajo investitorju, v normalnih državah je tako + nadzor nekdo tretji, ki ima vedno rešitve za takšne okoliščine s trdimi izkopi in raznimi lokalnimi skupnostmi.

Še vedno ste pri socialistično mafijski organizaciji projektov tam v yugoSloveniji.
anon-190292 sporočil: 2.667
[#2722283] 10.07.18 07:51
Odgovori   +    27
Tehnologija aneksov je uveljavljena že dolgo, država dela projekte na zalogo , ki gredo v izvedbo praviloma po desetletju in so potrebni popravki in prilagoditve , ki stanejo . Naknadna ugotovitev apnenca na trasi pa je nateg brez primere, ker ni mogoče, da sondiranje tal ni bilo izvedeno pravočasno oz. da vrsta tal ni bila predmet projekta. Arheološka izkopavanja niso nič posebno novega in so uzakonjena in bi jih moral predvideti in ovrednotiti vsak razpis, ker so strošek investitorja ( mimogrede kaj so žličkarji našli ali ugotovili ni jasno) . Pazljiv izkop predviden že v projektu iz 2007 pa kot bistven razlog za zamude ni bil predviden v popisu del in ovrednoten ! Halo !!!
Tovrstno poslovanje ima več imen, toda dokler je davkoplačevalska malha na razpolago denar za "naše napake" in "naše" izvajalce ni problem . Bojim se, da ponavljamo že videno zgodbo gradbincev,ki nima z gradbeništvom kot panogo nobene zveze.
damci sporočil: 45
[#2722290] 10.07.18 08:24
Odgovori   +    13
Predlog časniku Finance: Predlagam, da novinarji izdelate semafor (podobno kot ga je nekoč Pahor za reforme), v katerem boste redno objavljali zviševanje cen gradnje 2. tira Divača-Koper. Ne pozabiti tudi na partnerstvo Madžarske, ki bo državljane Slovenije dolgoročno dodatno udarilo po žepih.
MF-561169 sporočil: 380
[#2722292] 10.07.18 08:39
Odgovori   +    4
Torej je Kolektor za aneksi za dodatna dela (karkoli že so) skupaj "pokasiral" komaj dober 1% več, kot je bila ponudba drugpovuvrščenega na razpisu?

Grdi Grdi Kolektor in Grda Grda neučinkovita država...
FIN-366791 sporočil: 1.267
[#2722296] 10.07.18 09:52
Odgovori   +    4
Kot vedno, NATEG.
Nič več ni presenečenje.
Smo že vedeli, kaj bo, na podlagi preteklih izkušenj.
Vendar se iz njih nič ne naučimo.
Slab izobraževalni sistem in slabo novinarstvo.
depersin sporočil: 10.224
[#2722306] 10.07.18 10:42
Odgovori   +    4
Kje pa so spet dežurni zagovorniki države, ki nam bodo očitali, da nismo strokovnjaki in da je anex čisto ok?
anon-184333 sporočil: 4.775
[#2722366] 10.07.18 14:30
Odgovori   +    3
Glede na to, da je razlika med najnižjo in najvišjo ponudbo 7 milijonov evrov se bo za najmanj toliko nabralo tudi aneksov.

Strani: 1