Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako zemeljski plin znižuje izpuste v transportu
Strani: 1
sporočil: 7.967
Tudi TEŠ 6 bomo čez nekaj časa predelali v mešano plinsko -
premogovno kurilnico ali pa (zatem) kar plinsko, če mu bomo želeli
podaljšati obstoj. Ampak do tega pridemo čez 10 let, da se malo
spomini zabrišejo in se danes aktivne generacije upokoje.
sporočil: 603
Zelo površno!
Ugotovitve in študije kažejo, da je zemeljski koprimirani plin (CNG) totalno neuporaben v kamionskem transportu! Nič ti ne pomaga nižja emisija CO2 (če seveda ni subvencionirana!), če je cena na prevožen kilometer previsoka in radijus vožnje kratek. Mogoče za dostave v mestna središča.
Danes se napori vlagajo v LNG, tako Iveco že proizvaja vozila na LNG z izjemno porabo in dokaj uporabnim radiusom. Poleg tega se mreža z LNG zgošča in omogoča optimalne postanke za točenje goriva.
Tako da delati študije na CNG je, zguba denarja. To so v tujini že zdavnaj ugotovili.
Ugotovitve in študije kažejo, da je zemeljski koprimirani plin (CNG) totalno neuporaben v kamionskem transportu! Nič ti ne pomaga nižja emisija CO2 (če seveda ni subvencionirana!), če je cena na prevožen kilometer previsoka in radijus vožnje kratek. Mogoče za dostave v mestna središča.
Danes se napori vlagajo v LNG, tako Iveco že proizvaja vozila na LNG z izjemno porabo in dokaj uporabnim radiusom. Poleg tega se mreža z LNG zgošča in omogoča optimalne postanke za točenje goriva.
Tako da delati študije na CNG je, zguba denarja. To so v tujini že zdavnaj ugotovili.
Strani: 1