Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
[#2655492] 28.05.17 10:49
Odgovori   +    8
So izpogajali posel tudi za slovenska podjetja? Verjetno ne, čeprav je v tujini to pravilo. Na provizije najbrž niso pozabili.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2655496] 28.05.17 11:14
Odgovori   +    10
V Sloveniji je v državnem in javnem sektorju med javnimi in državnimi uslužbenci dominantna kultura korupcijskih bonusov. Potrebujemo še samo vpis v Ustavo, lahko že v preambulo zapišemo, da je preganjanje korupcije necivilizirano in v Sloveniji nima prihodnosti...Kakšna bo že cena vlakov?
anon-209682 sporočil: 1.079
[#2655697] 30.05.17 08:25
Odgovori   +    2
A bojo morali tudi višati predore¨?Sak dan gledam kako potniški vlaki vozijo skoraj prazni med N.Gorico in Sežani .Morda pa po stari navadi se komu obeta bajni zaslužek.
pobalin sporočil: 14.456
[#2656650] 03.06.17 14:28
Odgovori   +    3
V novem razpisu za potniške vlake bo predviden nakup desetih enonadstropnih, desetih dvonadstropnih vlakov in pet dizlov. Kdo so proizvajalci?
Eh, vse do zdaj nisem vedel, da se vlaki delijo v te kategorije: enonadstropni, dvonadstropni in dizli. Res ste fantastični, od znanosti pa bi vam pripisal kvečjemu obrobno seznanjenost s fragmenti astrologije in teologije.
Dušan Mes, šef SŽ, sicer že več let napoveduje, da se na naših progah s potniškimi vlaki ne bomo več vozili kot v SFRJ.
"Več let"?!? Vstavljen link pripelje na članek Petre Sovdat, ki še niti dve leti ni star!?
Mes obljublja: Na vlakih v 2016 ne boste več v SFRJ
13.08.2015 22:30 PETRA SOVDAT
V nakup 30 potniških kompozicij in avtobusov; ne boste verjeli, marca 2016 naj bi dobili celo internet, skrajšale naj bi se tudi zamude
Slovenske železnice so oddale nezavezujočo ponudbo za nakup avtobusne družbe Avrigo. Ne, ne menjajo vlakov za avtobuse, razlaga šef železnic Dušan Mes, delajo to, kar počnejo tudi tuje...
Da pa bi avtorica iz tistega članka potegnila kaj res relevantnega in primerjala s stanjem danes, ji seveda ne pride na misel. Ker kdor misli, ne piše "medijskih vsebin" za tole tukaj. Najbrž tudi obratno. Kdor misli, ne bi objavil kripto piarovske žlobodre s priguglanimi slikami svetovno znanega fotografa "Press" (!?!). Kdor misli, bi sem postavil malo konkretnega žurnalizma, ki bi konkretno spomnil, da bi na vlakih SŽ morali imeti internet že lani (in zakaj ga še ni), in konkretno primerjal obljubo o nakupu 30 potniških kompozicij z zdaj pričakovanim razpisom za "10 enonadstropnih, 10 dvonadstropnih vlakov in 5 dizlov". Itn.
Zakaj potrebujejo železnice dvonadstropne vlake? Predvsem zato, ker imajo velik naval v konicah na progah proti Kranju, Jesenicam in Zasavju, kar pomeni, da se potniki pogosto vozijo stoje.
To ni odgovor. Odgovor na dano vprašanje bi bil: "Ker na progah X in Y rabimo kompozicije z XXX sedeži, dvonadstropne kompozicije pa imajo na sedež nižjo ceno in za povrh rabijo krajše perone. Vprašanje na objavljeni odgovor pa bi se glasilo: "Zakaj SŽ rabijo nove kompozicije z več sedeži?" In v nadaljevanju še: "Zakaj na teh relacijah že zdaj ne dodate nekaj vagonov, če se zavedate problema?"
Petindvajset novih vlakov bo sicer bistveno premalo glede na zastarelost voznega parka.
Kaj je to za ena jugo jamrarija? Koliko bistveno premalo? Koliko znaša življenjska doba skrbno uporabljanega in vzdrževanega vlaka? Ali bodo SŽ mirno gledale, da bo tudi teh 150 milijonov kmalu zasvinjanih z ogabnimi grafiti? Kakšen je standard in strošek varovanja, čiščenja in vzdrževanja vlakov pri SŽ in kakšen pri bolj uglednih železnicah v soseščini? Gre za 150 MEUR z ali brez DDV?
Prvi vlaki naj bi prišli na tire leta 2018. Slovenske železnice bodo nakup predvidoma financirale s posojilom Evropske investicijske banke.
Predvidoma? Je to že vsaj malo dogovorjeno in kaj podpisano ali sploh nič? Bo EIB dala posojilo SŽ za nakup potrebne opreme ali bo šlo za podporo prodaje vlakov evropskega proizvajalca? Take stvari lahko bistveno vplivajo na razpisne, izbirne pogoje in odločitve. Bo v razpisu kakšna klavzula o korupciji? Privatno firmo Alstom, ki se je pri nas proslavila s TEŠ6 in klienti okrog nje, ima državni norveški pokojninski sklad od decembra 2011 pod posebno lupo zaradi resnega suma korupcije.
en.wikipedia.org/wik...rvation.22
Slovenske železnice so zadnjič kupovale potniške vlake okoli leta 2000, to so bili Siemensovi desiroji,
ki so jih SŽ kupovale v času, ko je v Siemensu korupcija na vseh koncij in krajih njihovih poslov delovala s polno paro. Ampak najbrž je bilo v Sloveniji vedno vse prav, zato se ne gre nadejati, da bi po vzoru Grkov naša država dosegla poravnavo v rangu 8-9-mestne številke.
en.wikipedia.org/wik...troversies

Ampak glavna poanta tega članka je, da je samo napoved objave razpisa in nekakšna slikanica. Gre za mašilo med članki Petre Sovdat na temo SŽ? Ali je nekdo z doubledeckerji vrgel kost, ki naj ljudi spelje stran od tistega, kar bo v tem razpisu nujno treba prebrati in analizirati?

Strani: 1