Strani: 1

anon-417896 sporočil: 42
[#2649155] 14.04.17 21:37
Odgovori   +    3
Zanimivo, da ni nič napisano kateri izmed premium znamk je sposoben ponuditi touch screen ali pa miroring. Pa nemojte sada, da ta segment strank ne zahteva tega. To je sedaj osnova, standard!!! Vsakdo sedaj hoče, čim večji ekran, čim večjo ločljivost in povezljivost s telefonom. Aplikacije telefona so pomembne pa karkoli boste metuzalemi že trdili. No pa povejte kje smo? Bmw nima, MB nima... vse skupaj je zaostalo, da dol padeš...
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2649208] 15.04.17 13:21
Odgovori   +    0
No, mene pa moti cenovno izhodišče. Dvomim, da so Nemci pod 40 jurjev s sodobno opremo, ampak so vsi skupaj, z Jaguarjem vred, nekje okrog real 48 jurjev ali še kak eur več.

Sicer pa so okusi različni in menim, da bi moral XE priti po oceni malo bližje Nemcem. Prav gotovo pa Lexus že dalj časa daje misliti, da športnost in prestižnost ni samo stvar Nemcev... pa še ugodno ceno ima, če je ful opremljen, po moje ugodnejšo kot Nemci, okrog 42 jurjev.

Popusti med prodajalci pa so tudi zelo različni.
anon-417896 sporočil: 42
[#2649224] 15.04.17 14:53
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-417896 15.04.2017 14:56
Zelo ste brihtni. Ko bodo avtomobilisti še vedno ponujali navigacijo za 1000 eur, ki ne bo kazala drugega kot lokacije, boste zastonj preko telefona lahko dobili informacije o gužvi na cesti, mogoče še slike, recenzije gostiln mimo katerih greste... sploh si ne znamo misliti kaj vse bo. Seveda kdor zrcaljenja nima bo rekel, da je to super, da ga nima in da ima čim manj resolucije na ekranu. Ampak to pač ni več to. In bmw je trenutno 300 let za leseno žlico. Tudi miselnost prodajalcev... živijo v neki bubi in mislijo da bo ok. Ne mlajše generacije bodo vse to zahtevale!
drugmirko sporočil: 1.301
[#2649293] 16.04.17 12:32
Odgovori   +    5
lejte... kot sem že večkrat zapisal, sovražim kontrole "svega i svačega" preko farbovitih zaslonov "infotainment" sistemov, vse od kar sem se skoraj zapeljal v jarek, ko sem se med poskusom naštelavanja zvoka radia v (takrat) novem A4, s tistim okroglim MMI k*rcem, zgubljal po menjih in podmenijih sistema...
pritisk na fizično prisotne in vedno na ISTO mesto pribite knofe je pač hitrejši in predvsem varnejši, saj ti fiksna pozicija in feedback z otipom omogočata njihovo uporabo "na slepo"... LCD zaslone in informacije/kontrole na njih, je pač zmeraj treba gledat in brat! je pa res, da je hitreje če jih upravljaš z dotikom, kot pa s kakšimi "gumbod*kali" nekje "pod koleni"!
v vsakem primeru pa je ta novodobna "touchscreenovsko-bigscreenovska-informacijsko-zab avna" navlaka distrakcija za vožnjo! in kar je še huje, za voznika v veliki meri povsem nepotrebna/neuporabna! še najbolj koristna je navigacija, za katero pa bi bilo bolje, če bi jo projicirali nekam v vizuro voznika ne pa prikazovali nekje "pod volanom"... no, hvala bogu so v zadnjih par letih vsaj zaslone začeli montirat dovolj visoko. pa še to bi se znalo kmalu "obrnit", ker se ljudje vsajajo, da so jim te "tablice", štrleče zmontirane na sred armature, grde!

seveda, obstajajo vožnje, kjer je pomemben cilj in vožnje, kjer je pomembna pot... pri tistih prvih so mirrorlinkane brezštevilne cingljajoče smartfonovske aplikacije, interneti, gugli, fejsbuki, informacije o bližnjih zanmenitostih, "zvezdicah" gostiln in "stvareh o katerih si danes niti misliti ne moremo" - moteča in nevarna stvar! še sploh, če je v avtu samo voznik!
pri tistih drugih, ko se s sopotni-co/kom ali familijo ležerno pelješ na izlet -kjer gospa na sovozniškem zicu googla za čim zanimivim v okolici, froci pa bingljajo na facebooku- pa je fajn, da so...
problem pa je, da je teh drugih voženj neprimerljivo manj, avto pa mora imet "povezljivost" in "aplikacije" in "farbovite ekrane" ves čas! in če so "fensi-šmensi-komotne" stvari "na voljo" jih bo človek uporabljal med tem ko vozi, tudi če se zaradi tega ubije (tako, kot v bistvu vsi med vožnjo telefonarimo in smsamo)! huh, glihkar mi je "kapnilo"...smartphone med vožnjo lahko preimenujemo v smrtphone :))

hja... vse to definitivno je prihodnost... in pospešen razvoj avtonomnih vozil se vrjetno dogaja ravno zaradi tega, da ljudje med tem, ko vozijo, ne bi "šarili po internetu" in sprejemali obvestil "o stvareh, o katerih si danes niti misliti ne moremo"! ali, še bolje, obratno... razvijajo jih ravno zaradi tega, da bi lahko!
anon-417896 sporočil: 42
[#2649318] 16.04.17 17:43
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-417896 16.04.2017 17:53
Mislim, da so za nesreče krivi kar objestni vozniki, ki ne upoštevajo varnostne razdalje, divjajo, blendajo, pijejo... Touchscreen je standard pa če se še tako trudite negirat. Vsakdo si želi kamero, torej ekran. Če že imaš ekran, zakaj bi torej plačeval drage brezvezne aplikacije, vmesnike, ki jih ponujajo zaostali avtomobilisti, če imamo lahko vse 10x boljše preko telefona. Že če govorimo samo o navigaciji. Zakaj bi plačal 1000 eur za bmwjevo, če jo že imam zastonj, boljšo. Rabim samo touchscreen in povezavo. Zakaj si želite slabih aplikacij in vmesnikov, ki jih majo avtomobilisti? Na parkingu si nastavite aplikacijo na telefonu in gaza. Zakaj bi bila prednost, da nimaš dostopa do aplokacij s telefona? Verjetno je največja prednost, da nimaš nobene dodatne opreme, ampak čisto osnovno različico. Brez klime in brez radija. Potem bo vse za varnost... kake bedaste slišiš, samo zato, ker nekateri avti tega nimajo.
zmagoo sporočil: 16
[#2661754] 02.07.17 16:34
Odgovori   +    0
Ne vem kdo vam je sugeriral ceno za servise za BMW 320d, ampak lahko iz prve roke povem da so redni servisi (avto zaenkrat popolnoma brez okvar) za BMW 420d xdrive do 60.000km cca 1.500 €, pri pooblaščenih serviserjih. Tako da predvidevam da bo pri 105.000km nekje na 2.000-2.200 € pod pogojem, da ne bo kaj crknilo.

Strani: 1