Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Veliki primerjalni test: kateri izmed šesterice poslovnežev je zasedel PRIMA olimp
Strani: 1
sporočil: 42
Zanimivo, da ni nič napisano kateri izmed premium znamk je sposoben
ponuditi touch screen ali pa miroring. Pa nemojte sada, da ta
segment strank ne zahteva tega. To je sedaj osnova, standard!!!
Vsakdo sedaj hoče, čim večji ekran, čim večjo ločljivost in
povezljivost s telefonom. Aplikacije telefona so pomembne pa
karkoli boste metuzalemi že trdili. No pa povejte kje smo? Bmw
nima, MB nima... vse skupaj je zaostalo, da dol padeš...
sporočil: 7.967
No, mene pa moti cenovno izhodišče. Dvomim, da so Nemci pod 40
jurjev s sodobno opremo, ampak so vsi skupaj, z Jaguarjem vred,
nekje okrog real 48 jurjev ali še kak eur več.
Sicer pa so okusi različni in menim, da bi moral XE priti po oceni malo bližje Nemcem. Prav gotovo pa Lexus že dalj časa daje misliti, da športnost in prestižnost ni samo stvar Nemcev... pa še ugodno ceno ima, če je ful opremljen, po moje ugodnejšo kot Nemci, okrog 42 jurjev.
Popusti med prodajalci pa so tudi zelo različni.
Sicer pa so okusi različni in menim, da bi moral XE priti po oceni malo bližje Nemcem. Prav gotovo pa Lexus že dalj časa daje misliti, da športnost in prestižnost ni samo stvar Nemcev... pa še ugodno ceno ima, če je ful opremljen, po moje ugodnejšo kot Nemci, okrog 42 jurjev.
Popusti med prodajalci pa so tudi zelo različni.
sporočil: 42
Zadnja sprememba: anon-417896 15.04.2017 14:56
Zelo ste brihtni. Ko bodo avtomobilisti še vedno ponujali
navigacijo za 1000 eur, ki ne bo kazala drugega kot lokacije, boste
zastonj preko telefona lahko dobili informacije o gužvi na cesti,
mogoče še slike, recenzije gostiln mimo katerih greste... sploh si
ne znamo misliti kaj vse bo. Seveda kdor zrcaljenja nima bo rekel,
da je to super, da ga nima in da ima čim manj resolucije na ekranu.
Ampak to pač ni več to. In bmw je trenutno 300 let za leseno žlico.
Tudi miselnost prodajalcev... živijo v neki bubi in mislijo da bo
ok. Ne mlajše generacije bodo vse to zahtevale!
sporočil: 1.301
lejte... kot sem že večkrat zapisal, sovražim kontrole "svega i
svačega" preko farbovitih zaslonov "infotainment" sistemov, vse od
kar sem se skoraj zapeljal v jarek, ko sem se med poskusom
naštelavanja zvoka radia v (takrat) novem A4, s tistim okroglim MMI
k*rcem, zgubljal po menjih in podmenijih sistema...
pritisk na fizično prisotne in vedno na ISTO mesto pribite knofe je pač hitrejši in predvsem varnejši, saj ti fiksna pozicija in feedback z otipom omogočata njihovo uporabo "na slepo"... LCD zaslone in informacije/kontrole na njih, je pač zmeraj treba gledat in brat! je pa res, da je hitreje če jih upravljaš z dotikom, kot pa s kakšimi "gumbod*kali" nekje "pod koleni"!
v vsakem primeru pa je ta novodobna "touchscreenovsko-bigscreenovska-informacijsko-zab avna" navlaka distrakcija za vožnjo! in kar je še huje, za voznika v veliki meri povsem nepotrebna/neuporabna! še najbolj koristna je navigacija, za katero pa bi bilo bolje, če bi jo projicirali nekam v vizuro voznika ne pa prikazovali nekje "pod volanom"... no, hvala bogu so v zadnjih par letih vsaj zaslone začeli montirat dovolj visoko. pa še to bi se znalo kmalu "obrnit", ker se ljudje vsajajo, da so jim te "tablice", štrleče zmontirane na sred armature, grde!
seveda, obstajajo vožnje, kjer je pomemben cilj in vožnje, kjer je pomembna pot... pri tistih prvih so mirrorlinkane brezštevilne cingljajoče smartfonovske aplikacije, interneti, gugli, fejsbuki, informacije o bližnjih zanmenitostih, "zvezdicah" gostiln in "stvareh o katerih si danes niti misliti ne moremo" - moteča in nevarna stvar! še sploh, če je v avtu samo voznik!
pri tistih drugih, ko se s sopotni-co/kom ali familijo ležerno pelješ na izlet -kjer gospa na sovozniškem zicu googla za čim zanimivim v okolici, froci pa bingljajo na facebooku- pa je fajn, da so...
problem pa je, da je teh drugih voženj neprimerljivo manj, avto pa mora imet "povezljivost" in "aplikacije" in "farbovite ekrane" ves čas! in če so "fensi-šmensi-komotne" stvari "na voljo" jih bo človek uporabljal med tem ko vozi, tudi če se zaradi tega ubije (tako, kot v bistvu vsi med vožnjo telefonarimo in smsamo)! huh, glihkar mi je "kapnilo"...smartphone med vožnjo lahko preimenujemo v smrtphone :))
hja... vse to definitivno je prihodnost... in pospešen razvoj avtonomnih vozil se vrjetno dogaja ravno zaradi tega, da ljudje med tem, ko vozijo, ne bi "šarili po internetu" in sprejemali obvestil "o stvareh, o katerih si danes niti misliti ne moremo"! ali, še bolje, obratno... razvijajo jih ravno zaradi tega, da bi lahko!
pritisk na fizično prisotne in vedno na ISTO mesto pribite knofe je pač hitrejši in predvsem varnejši, saj ti fiksna pozicija in feedback z otipom omogočata njihovo uporabo "na slepo"... LCD zaslone in informacije/kontrole na njih, je pač zmeraj treba gledat in brat! je pa res, da je hitreje če jih upravljaš z dotikom, kot pa s kakšimi "gumbod*kali" nekje "pod koleni"!
v vsakem primeru pa je ta novodobna "touchscreenovsko-bigscreenovska-informacijsko-zab avna" navlaka distrakcija za vožnjo! in kar je še huje, za voznika v veliki meri povsem nepotrebna/neuporabna! še najbolj koristna je navigacija, za katero pa bi bilo bolje, če bi jo projicirali nekam v vizuro voznika ne pa prikazovali nekje "pod volanom"... no, hvala bogu so v zadnjih par letih vsaj zaslone začeli montirat dovolj visoko. pa še to bi se znalo kmalu "obrnit", ker se ljudje vsajajo, da so jim te "tablice", štrleče zmontirane na sred armature, grde!
seveda, obstajajo vožnje, kjer je pomemben cilj in vožnje, kjer je pomembna pot... pri tistih prvih so mirrorlinkane brezštevilne cingljajoče smartfonovske aplikacije, interneti, gugli, fejsbuki, informacije o bližnjih zanmenitostih, "zvezdicah" gostiln in "stvareh o katerih si danes niti misliti ne moremo" - moteča in nevarna stvar! še sploh, če je v avtu samo voznik!
pri tistih drugih, ko se s sopotni-co/kom ali familijo ležerno pelješ na izlet -kjer gospa na sovozniškem zicu googla za čim zanimivim v okolici, froci pa bingljajo na facebooku- pa je fajn, da so...
problem pa je, da je teh drugih voženj neprimerljivo manj, avto pa mora imet "povezljivost" in "aplikacije" in "farbovite ekrane" ves čas! in če so "fensi-šmensi-komotne" stvari "na voljo" jih bo človek uporabljal med tem ko vozi, tudi če se zaradi tega ubije (tako, kot v bistvu vsi med vožnjo telefonarimo in smsamo)! huh, glihkar mi je "kapnilo"...smartphone med vožnjo lahko preimenujemo v smrtphone :))
hja... vse to definitivno je prihodnost... in pospešen razvoj avtonomnih vozil se vrjetno dogaja ravno zaradi tega, da ljudje med tem, ko vozijo, ne bi "šarili po internetu" in sprejemali obvestil "o stvareh, o katerih si danes niti misliti ne moremo"! ali, še bolje, obratno... razvijajo jih ravno zaradi tega, da bi lahko!
sporočil: 42
Zadnja sprememba: anon-417896 16.04.2017 17:53
Mislim, da so za nesreče krivi kar objestni vozniki, ki ne
upoštevajo varnostne razdalje, divjajo, blendajo, pijejo...
Touchscreen je standard pa če se še tako trudite negirat. Vsakdo si
želi kamero, torej ekran. Če že imaš ekran, zakaj bi torej plačeval
drage brezvezne aplikacije, vmesnike, ki jih ponujajo zaostali
avtomobilisti, če imamo lahko vse 10x boljše preko telefona. Že če
govorimo samo o navigaciji. Zakaj bi plačal 1000 eur za bmwjevo, če
jo že imam zastonj, boljšo. Rabim samo touchscreen in povezavo.
Zakaj si želite slabih aplikacij in vmesnikov, ki jih majo
avtomobilisti? Na parkingu si nastavite aplikacijo na telefonu in
gaza. Zakaj bi bila prednost, da nimaš dostopa do aplokacij s
telefona? Verjetno je največja prednost, da nimaš nobene dodatne
opreme, ampak čisto osnovno različico. Brez klime in brez radija.
Potem bo vse za varnost... kake bedaste slišiš, samo zato, ker
nekateri avti tega nimajo.
sporočil: 16
Ne vem kdo vam je sugeriral ceno za servise za BMW 320d, ampak
lahko iz prve roke povem da so redni servisi (avto zaenkrat
popolnoma brez okvar) za BMW 420d xdrive do 60.000km cca 1.500 €,
pri pooblaščenih serviserjih. Tako da predvidevam da bo pri
105.000km nekje na 2.000-2.200 € pod pogojem, da ne bo kaj crknilo.
Strani: 1