2 min
Stroški oklestili dobiček BMW
17 min
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
53 min
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
4 ure
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
4 ure
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
4 ure
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
4 ure
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov
6 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
6 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?
12 ur
Na trgu dizelskih dostavnikov kitajski maxusi tečejo le na elektriko
13 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Cupra formentor in leon z novim obrazom dobivata tudi novo srce
15 ur
Evropsko računsko sodišče: izterjava nepravilno porabljenih sredstev traja predolgo
16 ur
Top službe – Cosylab, IJS, Novartis, NLB, Petrol, SŽ, Toyota Adria
16 ur
Luka Mesec je šel z vlakom do Bruslja. Si zasluži aplavz? 6
17 ur
Pred sezono oddajanja vikendov na Hrvaškem: to preverja Furs 1
18 ur
Država izdala zakladne menice: varčevalska vnema popušča
19 ur
Kako sta Lidl Slovenija in Atlantic Droga Kolinska uspešna pri »G« v ESG 1
19 ur
Novosti na nepremičninskem trgu: Kje bodo nova stanovanja v Ljubljani? (Oglas)
19 ur
Bodo stavkajoči na upravnih enotah ostali brez plač? 3

Strani: 1

tilenrexi sporočil: 6.775
[#2646109] 27.03.17 16:55
Odgovori   +    29
Luka naj takoj podpiše ta predlog, ker tako poceni do drugega tira ne bi nikoli prišli.
sopranos sporočil: 11.405
[#2646125] 27.03.17 18:55
Odgovori   +    41
hahaha

Luka Koper sedaj jamra, da nima 10 milijonov EUR na leto. In to za projekt, ki bo stal 1,4 milijarde EUR!!!!!

hahaha

Še en dokaz več, da drugi tir ni potreben, ker niti pod razno ni ekonomsko upravičen.

To je tako kot bi mulc od fotra hotel najnovečji BMW 7. Oče reče prav, samo 1/4 obroka lizinga boš moral sam pokriti. In nato bi mulc kokodajsal kako zajeban je fotr in kako on tega ne more plačevati.

In potem se še najdejo bebci, ki pravijo, da je treba zgraditi drugi tir, pa naj stane kar hoče.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2646149] 27.03.17 23:55
Odgovori   +    8
Sedaj je prilika, da se privabi zasebnega soinvestitorja v 2. tir in se mu da brezplačno koncesijo za pristanišče za 20 do 50 let (odvisno od vložka)...
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2646156] 28.03.17 07:37
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: anon-317028 28.03.2017 07:43
Po Heglu je resnica v svojem bistvu rezultat, zato tudi neizogibno stoji šele na koncu svoje drame. Kakšna drugotirska resnica se bo razkrila v končni podobi? Če vemo, da že žuželke in mehkužci razpolagajo z nekakšnim prirojenim predznanjem o smrtnih nevarnostih, značilnih za žuželke in mehkužce...tudi Slovenci po izkušnjah Šentvidske luknje in posebej TEŠ 6, vemo, da bo financiranje drugega tira, ki se bi izplačal v Damijanovih 150 letih, ko bo koprska luka zaradi dviga morske gladine že dolgo potopljena, smrtno nevarno za slovenski proračun in »mile škinkavce«, po domače davkoplačevalce... tudi če koprska luka ne bo potopljena.
FIN-564404 sporočil: 40
[#2646158] 28.03.17 08:14
Odgovori   +    6
To sporočilo je izbrisal avtor (08.02.2021 12:05)
kzupanc sporočil: 10.519
[#2646174] 28.03.17 09:52
Odgovori   +    0
Če Luka Koper trdi, da je drugi tir nujen in če je po EBITDA trenutno nad povprečjem panoge, je moj hitri sklep: Država je dala dober in smiseln predlog.

Strani: 1