Zasebnost
21 min
Večina upravnih enot stavka do preklica, a dokumente in druge storitve vam morajo vseeno zagotoviti - objavljamo seznam 1
31 min
SIJ uradno: ruski lastnik ne prodaja podjetja
50 min
Slovenski BDP je v prvem četrtletju medletno zrasel za 1,8 odstotka, četrtletno je stagniral
2 uri
Advance Capital v prvi prevzem: kupil je največjega proizvajalca solarnih panelov v jugovzhodni Evropi
2 uri
Salus v prvem četrtletju: prihodki in dobiček gor
3 ure
Kaj morate vedeti o dedovanju (PRO)
3 ure
Je vredno pri optimizaciji stroška elektrike pogledati tudi načrtovanje proizvodnje? (Oglas)
5 ur
Nemčija napoveduje milijardna vlaganja v kolesarsko infrastrukturo, kje pa smo v Sloveniji? 6
6 ur
Kako bodo v ljubljanski Energetiki zagnali proizvodnjo vodika 12
8 ur
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
8 ur
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500 1
15 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
16 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
17 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
17 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
18 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha? 1
18 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
18 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.405
[#2637915] 25.01.17 18:16
Odgovori   +    5
Samo pomislite, kaj pomeni, če to dejansko drži. Slovenske železnice v tem času niso kaj prida investirale. Po drugi strani pa so uspela z 2.000 delavci manj naredi enako oz. več kot prej. Se pravi, da imajo zagotovo še za vsaj 2.000 dodatnih ljudi rezerve. Še zlasti če bi dejansko začeli vlagati v razvoj.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2637917] 25.01.17 18:29
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-317028 25.01.2017 18:46
Na podlagi Mesovih miselnih observacij, ki se zdijo kot refleksije norca nastale v ljubljanskem Polju, bi država morala za opravljanje obvezne gospodarske službe na področju potniškega pa tudi tovornega prometa pripraviti mednarodni razpis in opravljenje teh služb zaupati avstrijskim, italijanskim ali madžarskim železnicam. Pa le mimogrede, zanima nas, kako bi davkarija obravnavala izplačila neobdavčenih odpravnin »vnaprej ali na zalogo« v zasebnih podjetjih?
anon-394991 sporočil: 252
[#2638872] 01.02.17 09:50 · odgovor na: anon-317028 (#2637917)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
Na podlagi Mesovih miselnih observacij, ki se zdijo kot refleksije norca nastale v ljubljanskem Polju, bi država morala za opravljanje obvezne gospodarske službe na področju potniškega pa tudi tovornega prometa pripraviti mednarodni razpis in opravljenje teh služb zaupati avstrijskim, italijanskim ali madžarskim železnicam. Pa le mimogrede, zanima nas, kako bi davkarija obravnavala izplačila neobdavčenih odpravnin »vnaprej ali na zalogo« v zasebnih podjetjih?
Točno to. Če pogledaš logično na to početje vidiš, da po eni strani trdijo, da so delovni pogoji težki in po drugi strani isti upokojenci hodijo delat nazaj. Torej podjetje z upravo in vodstvi sidnikatov zavaja in goljufa z prispevki na vseh področjih in neupravičeno izsiljuje subvencije. Temu jaz pravim goljufanje, kjer se logika in matematika skregajo na celi črti.
Sama prikazovanja poročil kažejo goljufanje in manipuliranje izključno zato, da se opravičijo subvencije, katere zahtevajo. Del nagrade pa dobijo tisti, kateri so držali svečo goljufanju in kraji.
Endimion sporočil: 10.366
[#2638880] 01.02.17 10:23 · odgovor na: anon-394991 (#2638872)
Odgovori   +    1
V letu 2014 je bila komercialna cena v medmestnem in lokalnem potniškem prometu 59% pokrita z državnimi subvencijami.

Ugani kje? V Slov.... Emmm ne. V Nemčiji.
anon-394991 sporočil: 252
[#2638956] 01.02.17 15:22 · odgovor na: Endimion (#2638880)
Odgovori   +    0
[Endimion]
V letu 2014 je bila komercialna cena v medmestnem in lokalnem potniškem prometu 59% pokrita z državnimi subvencijami.

Ugani kje? V Slov.... Emmm ne. V Nemčiji.
Tukaj je zanimivo nekaj drugega. KAko se obračunavajo stroški za lokomotivo, katera je v tovornem prometu in vozi tudi v potniškem prometu. Si upam trditi, da nabijejo več stroškov Potniškemu prometu samo zato, da lahko opravičijo subvencije. Zato je teh 59% po mojem prej 90% pokritost z subvencijami POTNIŠKI PROMET.

Strani: 1