Strani: 1

ogo sporočil: 3.087
[#2635430] 10.01.17 07:19
Odgovori   +    22
Vreči rokavico pomeni, naslednji ponedeljek v fabriki začnemo štancati tole in tole. Ne pa sanjati kaj bo morda leta 2021 zagledalo proizvodnjo. Vmes se pa tehnologija že trikrat spremeni.
tstih sporočil: 5.199
[#2635431] 10.01.17 07:38
Odgovori   +    15
Dajmo eno tekmo pri -20 stopinjah, ko baterije kolapsirajo in je avto treba ogrevati.
Mrnjafko sporočil: 544
[#2635554] 11.01.17 08:47
Odgovori   +    3
Pa spet ena novica za tapametne, ki jim ni jasen niti zakon o ohranitvi energije ali pa zlasti ta ne. Očitno živijo v vzporednem vesolju, kjer ta ne velja.

Če Tesla potroši ekvivalent 1 kg nafte /100 km (no to da vidim pri globalno ogrevanih -16 st.C danes zjutraj), to pomeni 60 kWh elektrike/100 km. V 1/3 ure torej moraš (brez upoštevanja vsakih izgub - sanja svinja o koruzi) torej not trpat 200 kW. Ja fajn, sigurno bo ob poti čez Gorjance v Spodnji Duplek kup polnilnic z megavatnimi priključki. Da ne rečemo, da pri samo 2% izgubah polnjenja maš pečko od 5 kW v bateriji.
anon-371625 sporočil: 19
[#2635567] 11.01.17 10:23
Odgovori   +    3
čas vnosa: 11.01.17 09:39
Ta članek ne pove ničesar. Nekdo, ki ne ve nič o električnih avtih, bi po tem članku sklepal, da bo 6 do 8 kWh dovolj za 600km dosega. Relavanten podatek bi bil le koliko Wh ima na kilogram baterije
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2635653] 11.01.17 23:43
Odgovori   +    3
Če se prav spomnim, je bilo na veliko publicirano, da je Kemijski inštitut v ljubljani razvil neko povsem novo super baterijo.

Zanima me, kje so sedaj te super baterije?

Strani: 1