Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Električni avti bodo praznili parkirišča BTC in polnili vozne parke podjetij
Strani: 1
sporočil: 110
Buahahaha hahahaha...
Komaj sem zadrževal urin.
Najbolj smešna je pa tista o 5 odstodkih lasniških avtomobilov leta 2026 in samo o 300 000 vozil v Sloveniji.
Komaj sem zadrževal urin.
Najbolj smešna je pa tista o 5 odstodkih lasniških avtomobilov leta 2026 in samo o 300 000 vozil v Sloveniji.
sporočil: 3.976
Kdor daje take napovedi, nima nobene predstave o tem kaj si ljudje
o tem mislijo. Sploh Slovenci ne bodo zlepa dali iz rok lastnega
avta, v 10 letih pra gotovo ne.
Mislim kako se lahko na tej podlagi gredo kakšen resne napovedi, kaj so skadili..?
Mislim kako se lahko na tej podlagi gredo kakšen resne napovedi, kaj so skadili..?
sporočil: 6.715
[matjazfinance]On živi v sfiltriranem balončku:
Kdor daje take napovedi, nima nobene predstave o tem kaj si ljudje o tem mislijo. Sploh Slovenci ne bodo zlepa dali iz rok lastnega avta, v 10 letih pra gotovo ne.
Mislim kako se lahko na tej podlagi gredo kakšen resne napovedi, kaj so skadili..?
"a "filter bubble" on social media that shelters us from views outside of our own. We connect with people with similar views, and block, delete, or ignore those who are different, whilst social media's own algorithms make sure we repeatedly see only what we want to see.
sporočil: 9.333
Postopoma so avti postali množicam dosegljivi,
konji pa zaradi tega niso preminili, inženirji
so jih še v avte vgradili. In tudi v prihodnje trezen
človek ne pričakuje, da se bodo sami ukinili, kajti
poleg prevoza, lasten avto človeku zagotavlja še
mnoga druga nezamenljiva in neodtujljiva udobja.
Sodražan
konji pa zaradi tega niso preminili, inženirji
so jih še v avte vgradili. In tudi v prihodnje trezen
človek ne pričakuje, da se bodo sami ukinili, kajti
poleg prevoza, lasten avto človeku zagotavlja še
mnoga druga nezamenljiva in neodtujljiva udobja.
Sodražan
sporočil: 14.456
leta 2026 pa se bo vozni park avtomobilov v Sloveniji zaradi razširjene souporabe zmanjšal s sedanjih 1,1 milijona na 300 tisoč vozil ali manj, le pet odstotkov bo lastniških.Dokler bo dovolj testnih avtomobilov za strokovne novinarje, bo vse super kul.
sporočil: 420
[wrop]Jaz bi bil malo bolj previden pri napovedih. Na koncu bosta odločili dve stvari: enostavnost uporabe in pa cena. Osebno sem prepričan, da bo lastniški osebni avto čez 10 let luksuz in breme.
Komaj sem zadrževal urin.
Najbolj smešna je pa tista o 5 odstodkih lasniških avtomobilov leta 2026 in samo o 300 000 vozil v Sloveniji.
Ampak dajmo času čas. Še vedno se spomnim, kakšne je folk govoril, ko je prvi iPhone prišel na trg. Pa je to 9 let nazaj. iPhone4, ki je bil prvi res vrhunski produkt, je prišel na trg samo 3 leta kasneje. Android tudi ni veliko zaostajal. Če so novice o samovozečih vozilih točne, to pomeni konkretno revolucijo, ki obrne trg na glavo. Temu dodaj še uporabnike mlajše od 30 let, ki na avto gledajo zgolj kot na prevozno sredstvo in bodo ključni kupci čez 10 let. Pa energetske spremembe in druge tehnološke napredke.
Ko je enkrat denar v igri, ni več heca. Če ves ta razvoj ponudi uporabniku enostavnejšo rešitev za manj denarja, bo zmagovalec hitro znan.
sporočil: 31.920
... Matej Čer, ki verjame, da se bodo leta 2019 po BTC že vozili
samovozeči avtomobili, leta 2026 pa se bo vozni park avtomobilov v
Sloveniji zaradi razširjene souporabe zmanjšal s sedanjih 1,1
milijona na 300 tisoč vozil ali manj, le pet odstotkov bo
lastniških. ...
... eh, kaj pa naj reče Matej Čer, če pa bo njegov Avant Car tisti, ki bo samovozeče avtomobile prodajal in svoje avtomobile posojal v souporabo ...
P.S.: ker se je o naši bližnji bodočnosti tako zelo razgovoril, bi Matej Čer lahko še povedal, kje bo on čez dve leti kupil tote samovozeče avtomobile, da jih bo lahko prodajal in posojal ... khmm, ker to ziher zanima tudi Miloša Milača, ker brez provizije on tudi ne bo več dolgo na Financah teh neumnosti objavljal ...
... eh, kaj pa naj reče Matej Čer, če pa bo njegov Avant Car tisti, ki bo samovozeče avtomobile prodajal in svoje avtomobile posojal v souporabo ...
P.S.: ker se je o naši bližnji bodočnosti tako zelo razgovoril, bi Matej Čer lahko še povedal, kje bo on čez dve leti kupil tote samovozeče avtomobile, da jih bo lahko prodajal in posojal ... khmm, ker to ziher zanima tudi Miloša Milača, ker brez provizije on tudi ne bo več dolgo na Financah teh neumnosti objavljal ...
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 24.11.2016 13:42
[Muchacho]... čuj, novice o samovozečih vozilih so točne, ker ob vseh silnih ajfonih, s katerimi se med vožnjo igrajo njihovi vozniki, vozilo že zdaj enostavno mora vozit samo ... no, če pa to pomeni revolucijo, ki bo obrnila trg na glavo, pa ne morem reči, lahko pa rečem, da se je marsikateri "samovozeči" avto skupaj z voznikom in ajfonom že obrnil na glavo oziroma na streho, če sem bolj natančen ... khmm, in so potem modri policaji povedali, da je bila za nesrečo kriva prehitra vožnja ali alkohol, ker ajfonov v voznikovih rokah pač noben ne preverja ...
> [wrop]
> Komaj sem zadrževal urin.
> Najbolj smešna je pa tista o 5 odstodkih lasniških avtomobilov leta 2026 in samo o 300 000 vozil v Sloveniji.
Jaz bi bil malo bolj previden pri napovedih. Na koncu bosta odločili dve stvari: enostavnost uporabe in pa cena. Osebno sem prepričan, da bo lastniški osebni avto čez 10 let luksuz in breme.
Ampak dajmo času čas. Še vedno se spomnim, kakšne je folk govoril, ko je prvi iPhone prišel na trg. Pa je to 9 let nazaj. iPhone4, ki je bil prvi res vrhunski produkt, je prišel na trg samo 3 leta kasneje. Android tudi ni veliko zaostajal. Če so novice o samovozečih vozilih točne, to pomeni konkretno revolucijo, ki obrne trg na glavo. Temu dodaj še uporabnike mlajše od 30 let, ki na avto gledajo zgolj kot na prevozno sredstvo in bodo ključni kupci čez 10 let. Pa energetske spremembe in druge tehnološke napredke.
Ko je enkrat denar v igri, ni več heca. Če ves ta razvoj ponudi uporabniku enostavnejšo rešitev za manj denarja, bo zmagovalec hitro znan.
sporočil: 6.570
[wrop]Pa jih ni že sedaj večina na kredit ali leasing? Pomeni, da si avtov že sedaj ne moremo privoščiti. Trenutno se pač še uspemo s podporo mame Merkel prizvijačiti vsak do "svojega", da se bomo v desetih letih vrnili na jugoslovanskih en avto na družino, pa ni nič nerealnega. V ZDA so bile ravnokar volitve, v Nemčiji pa bodo drugo leto.
Najbolj smešna je pa tista o 5 odstodkih lasniških avtomobilov leta 2026
in samo o 300 000 vozil v Sloveniji.
Ne bo pa to AvantCarjev car sharing ampak "ata prosim" car sharing.
sporočil: 6.715
[jani1974]Aj jaj jaj, kaka neumnost.
> [wrop]
> Najbolj smešna je pa tista o 5 odstodkih lasniških avtomobilov leta 2026
> in samo o 300 000 vozil v Sloveniji.
Pa jih ni že sedaj večina na kredit ali leasing? Pomeni, da si avtov že sedaj ne moremo privoščiti.
sporočil: 212
Matej Čer prodaja naokoli svojo "vizijo", ki pa je kopija Car2Go
poslovnega modela iz leta 2008: en.wikipedia.org/wiki/Car2Go
Glede napovedi: Car2Go je v lasti Mercedeza in navljkub finančnem in tehnološkem zaledju ni naredil preboja, okoli 10 lokacij po svetu so že zapustili. Trenutno imajo cca 3500 vozil v večjih nemških mestih, kar ob cca 45mio registriranih vozil v Nemčiji pomeni tržno penetracijo manjšo od 1 proti 10000. Če Mercedez tega projekta ni uspel izpeljati v Nemčiji, je še bistveno manj šans da ga bo nek "vizionar" uspel v Sloveniji.
Glede napovedi: Car2Go je v lasti Mercedeza in navljkub finančnem in tehnološkem zaledju ni naredil preboja, okoli 10 lokacij po svetu so že zapustili. Trenutno imajo cca 3500 vozil v večjih nemških mestih, kar ob cca 45mio registriranih vozil v Nemčiji pomeni tržno penetracijo manjšo od 1 proti 10000. Če Mercedez tega projekta ni uspel izpeljati v Nemčiji, je še bistveno manj šans da ga bo nek "vizionar" uspel v Sloveniji.
sporočil: 110
Če gledaš avto kot luksus in breme ob enem, potem lahko na vsako
stvar gledaš tako.
Avto bo luskus samo, če bo država močno obdavčila vse kar leze in gre, ampak dvomim. Tu je preveč delovnih mest in denarja v igri.
Tisti, ki potrebuje avto sedaj, ga bo verjetno tudi čez 10 let. Samovozeči avtomobil pa bo vozil v Ljubljani sam in samo takrat, ko bo zakonodaja pripravljena in bo zmožen voziti v vseh danih situacijah, brez človeške pomoči, pa še proizvajalci bodo morali vso odgovornost v času avtonomne vožnje prevzeti nase. Tega pa 2019 v Lj ne bo.
Poleg tega bo moralo biti na voljo toliko avtomobilov, da se pokrijejo špice v porabi. Da bodo ljudje skupaj hodili v službo z enim samovozečim avtom? Ha ha. Če bi hoteli to, bi to ljudje delali že sedaj. V Lj se zjutraj zgrinjajo trume avtomobilov, večina z eno osebo v avtu. Deljenje se lahko naredi samo po kakem diktatu, zaradi kakih višjih ciljev, kor npr bogatenje posvečenih.
Čez 10 let bo 300 000 avtov po celi sloveniji zvozilo vse ljudi, ki sedaj uporabljajo lasten avto, v službo? Če se samo pogleda podatke pri štetju prometa, se vidi, da nekdo ne ve kaj govori.
Primerjava pametnih telefonov in samovozečih avtov pa ni ravno primerljiva zaradi več razlogov. Največji razlog je ta, da namen ni primerljiv, drugi pa je, da cena ni primerljiva.
Mladi do 30 ne gledajo na avto kot na prevozno sredstvo. Se tudi najdejo taki seveda, ampak če bi bilo to res, potem bi videli predvsem razne mladce z Dacio na cesti. Pa jih ravno ne vidim pogosto po cestah. Tako kot iPhone predstavlja status, tudi avto predstavlja status. Oziroma bom rekel tako, če študentje in dijaki avto vidijo kot prevozno sredstvo od točke A do točke B, se situacija in pogled spremeni, ko se prihaja proti 30. letom. Izboljša se tudi situacija z denarjem, pa tudi potrebe po avtu so drugačne.
Denar je že sedaj v igri, pa se ljudje precej raje sami vozijo, čeprav bi lahko veliko samo pri prevozu v službo prihranili, kaj šele, da bi se avto sam lahko odpeljal na drugo lokacijo.
Ko bodo avti res bili avtonomni, bo kakšen avto pri družini manj, predvsem v večjih mestih, nikakor pa ne bo samo 300 000 avtov na cesti, od tega samo 5 % lastniških. Daleč bo od tega. Nič se ne bo bistveno spremenilo.
Avto bo luskus samo, če bo država močno obdavčila vse kar leze in gre, ampak dvomim. Tu je preveč delovnih mest in denarja v igri.
Tisti, ki potrebuje avto sedaj, ga bo verjetno tudi čez 10 let. Samovozeči avtomobil pa bo vozil v Ljubljani sam in samo takrat, ko bo zakonodaja pripravljena in bo zmožen voziti v vseh danih situacijah, brez človeške pomoči, pa še proizvajalci bodo morali vso odgovornost v času avtonomne vožnje prevzeti nase. Tega pa 2019 v Lj ne bo.
Poleg tega bo moralo biti na voljo toliko avtomobilov, da se pokrijejo špice v porabi. Da bodo ljudje skupaj hodili v službo z enim samovozečim avtom? Ha ha. Če bi hoteli to, bi to ljudje delali že sedaj. V Lj se zjutraj zgrinjajo trume avtomobilov, večina z eno osebo v avtu. Deljenje se lahko naredi samo po kakem diktatu, zaradi kakih višjih ciljev, kor npr bogatenje posvečenih.
Čez 10 let bo 300 000 avtov po celi sloveniji zvozilo vse ljudi, ki sedaj uporabljajo lasten avto, v službo? Če se samo pogleda podatke pri štetju prometa, se vidi, da nekdo ne ve kaj govori.
Primerjava pametnih telefonov in samovozečih avtov pa ni ravno primerljiva zaradi več razlogov. Največji razlog je ta, da namen ni primerljiv, drugi pa je, da cena ni primerljiva.
Mladi do 30 ne gledajo na avto kot na prevozno sredstvo. Se tudi najdejo taki seveda, ampak če bi bilo to res, potem bi videli predvsem razne mladce z Dacio na cesti. Pa jih ravno ne vidim pogosto po cestah. Tako kot iPhone predstavlja status, tudi avto predstavlja status. Oziroma bom rekel tako, če študentje in dijaki avto vidijo kot prevozno sredstvo od točke A do točke B, se situacija in pogled spremeni, ko se prihaja proti 30. letom. Izboljša se tudi situacija z denarjem, pa tudi potrebe po avtu so drugačne.
Denar je že sedaj v igri, pa se ljudje precej raje sami vozijo, čeprav bi lahko veliko samo pri prevozu v službo prihranili, kaj šele, da bi se avto sam lahko odpeljal na drugo lokacijo.
Ko bodo avti res bili avtonomni, bo kakšen avto pri družini manj, predvsem v večjih mestih, nikakor pa ne bo samo 300 000 avtov na cesti, od tega samo 5 % lastniških. Daleč bo od tega. Nič se ne bo bistveno spremenilo.
sporočil: 6.570
[wrop]Lepo si to napisal, ampak predpostavke imaš pa zelo pogumne:
- da ne bodo še bolj obdavčili avtov in bencina, da ne bo težav s cestninami in parkirninami, da ne bodo centri mest zaprti za promet in po naseljih 30 km/h omejitve
- da bodo ljudje še imeli službe
- da se navdušenje nad avtomobilom od nikoder pojavi po petindvajsetem letu
sporočil: 110
Pogumne postavke? Res?
-Davki za gorivo se bodo zagotovo povišali. Ne bodo se pa toliko, da bi skoraj 800.000 tisoč avtov šlo v 10. letih ven iz uporabe. Davki na gorivo se skozi višajo in izumljajo se novi, pa je avtov vseeno vedno več. Vse od leta 1992.
- deli v centru nekaterih mest se delno zapirajo, je pa še vedno potrebno priti do mesta. Četudi bo/je v naselju omejitev 30, še vedno se je potrebno pripeljati iz enega naselja v drugega.
-ljudje bodo imeli službe, tudi čez 10 let. Bodo pa nekateri morali kaj drugega delati. Tudi kočijaži so morali poprijeti za drugo delo.
-mladi imajo druge prioritete do 25. leta. Do 25. leta jih precej shaja s starimi jajci, kasneje, ko si dobijo kako rednejšo zaposlitev, pa si omislijo kaj bolj novejšega, boljšega, večjega, dražjega. Nikjer nisem omenil nobenega navdušenja.
-Davki za gorivo se bodo zagotovo povišali. Ne bodo se pa toliko, da bi skoraj 800.000 tisoč avtov šlo v 10. letih ven iz uporabe. Davki na gorivo se skozi višajo in izumljajo se novi, pa je avtov vseeno vedno več. Vse od leta 1992.
- deli v centru nekaterih mest se delno zapirajo, je pa še vedno potrebno priti do mesta. Četudi bo/je v naselju omejitev 30, še vedno se je potrebno pripeljati iz enega naselja v drugega.
-ljudje bodo imeli službe, tudi čez 10 let. Bodo pa nekateri morali kaj drugega delati. Tudi kočijaži so morali poprijeti za drugo delo.
-mladi imajo druge prioritete do 25. leta. Do 25. leta jih precej shaja s starimi jajci, kasneje, ko si dobijo kako rednejšo zaposlitev, pa si omislijo kaj bolj novejšega, boljšega, večjega, dražjega. Nikjer nisem omenil nobenega navdušenja.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 25.11.2016 08:00
je prepričan Matej Čer, ki verjame, da se bodo leta 2019 po BTC že vozili samovozeči avtomobili, leta 2026 pa se bo vozni park avtomobilov v Sloveniji zaradi razširjene souporabe zmanjšal s sedanjih 1,1 milijona na 300 tisoč vozil ali manj, le pet odstotkov bo lastniških.Kje ste nasli tega kekca?
Samovozeci avti 2019?
A je pripravljen staviti nek resen SVOJ denar na tole?
Strani: 1