Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (Intervju) Tomaž Vidic, šef Darsa: Kdaj se bomo vozili po novih cestah, kako jih bomo plačali?
Strani: 1
sporočil: 2.565
Tole je pa tako napisano v stilu Ljubljančana, ki gre v soboto v
Ikeo in v nedeljo v Piran na kavo, da glava peče. Manjkalo je samo
še vprašanje, kdaj bo nov izvoz za Ljubljana Flughafen. Škoda,
sicer ni slab intervju.
sporočil: 30.415
Slovenija je premajhna in prerevna država, da bi racionalno
upravljala s svojimi avtocestami, ki so postale pravi “križ” na
plečih Slovencev. Dars ima dolgove, ki jih bo odplačeval tam do
leta 2040. Če Vidic ne vidi druge rešitve razen, da je potrebno
pobrati več cestnin (verjetno od nas domačinov!) je najboljše, da
za avtoceste poiščemo koncesionarja. Avtoceste so poleg železnic in
zdravstva še en veliki sistem, ki ga v Sloveniji nismo sposobni
upravljati, kajti vsi kričijo le dajte nam denarja, več denarja in
še več denarja. Te sisteme bi morali priklopiti na avstrijske
(madžarske) kot v času Avstro-Ogrske.
sporočil: 11
Pa kdo razen državnih podjetij bi pri zdravi pameti in polni
zavesti investiral v projekt, ki se v času celotne življenske dobe
še sam sebe ne bo poplačal iz naslova več pobranih cestnin, kaj
šele zrihtal sredstva za poplačilo akumuliranih dolgov in novih
investicij. Mimogrede, kaj država nima svojih vzvodov za
uveljavlanje »širšega družbenega interesa«, namesto da za to cuza
dars (ki ga financiramo državljani)?
sporočil: 3.129
Intervju je v interakciji s tistimi, ki bodo morali dvigniti roko
za povečanje cestnine. V nekaterih primerih in pri najbolj pogosto
udeleženih tovornjakih na AC (euro5) je predlagan dvig za okrog
58%. In nekatere odločevalce "naša" oblast, tako slišimo, že
kupuje.
O uspešnosti DARS pa na spletni strani:
www.dars.si/Dokument...202015.pdf
Nadzorni svet DARS d. d. je na podlagi določil 64. in 230. člena ZGD-1, v kontekstu celovite obravnave letnega poročila ter predloga uprave in na temelju revidiranih računovodskih izkazov družbe ugotovil, da čisti dobiček družbe za obdobje od 1. januarja do 31. decembra 2015 znaša 60.456.694 evrov.
Preneseni dobiček znaša 13.831.556 evrov. Ugotovljeni čisti dobiček se razporedi po naslednjem ključu: – 3.022.835 evrov v zakonske rezerve; – 14.358.465 evrov v statutarne rezerve; – 21.537.697 evrov v druge rezerve iz dobička po sklepu uprave in nadzornega sveta DARS d. d.
Ugotovljeni bilančni dobiček na dan 31. decembra 2015 znaša 35.369.254 evrov.
In vedeti je potrebno, da je AC omrežje, ki se samofinancira in prinaša dobiček, stalo okrog 4,3 milijarde evrov. Tistim, ki prisegajo na železnice pa podatek, da je vsa železniška infrastruktura prinesla upravljalcu na letni ravni istega leta okrog 25 mio evrov. Obnova železniškega omrežja Slovenija bo infrstrukturni strošek, ki bo približni trikratnik AC investicije in, ki bo neposredno prinašal priblližno 6% (ŠEST PROCENTOV!!!)prihodka od cestnin (da ne govorimom o cestnih pristojbinah, ki jih državi še posebej plačujemo).
O uspešnosti DARS pa na spletni strani:
www.dars.si/Dokument...202015.pdf
Nadzorni svet DARS d. d. je na podlagi določil 64. in 230. člena ZGD-1, v kontekstu celovite obravnave letnega poročila ter predloga uprave in na temelju revidiranih računovodskih izkazov družbe ugotovil, da čisti dobiček družbe za obdobje od 1. januarja do 31. decembra 2015 znaša 60.456.694 evrov.
Preneseni dobiček znaša 13.831.556 evrov. Ugotovljeni čisti dobiček se razporedi po naslednjem ključu: – 3.022.835 evrov v zakonske rezerve; – 14.358.465 evrov v statutarne rezerve; – 21.537.697 evrov v druge rezerve iz dobička po sklepu uprave in nadzornega sveta DARS d. d.
Ugotovljeni bilančni dobiček na dan 31. decembra 2015 znaša 35.369.254 evrov.
In vedeti je potrebno, da je AC omrežje, ki se samofinancira in prinaša dobiček, stalo okrog 4,3 milijarde evrov. Tistim, ki prisegajo na železnice pa podatek, da je vsa železniška infrastruktura prinesla upravljalcu na letni ravni istega leta okrog 25 mio evrov. Obnova železniškega omrežja Slovenija bo infrstrukturni strošek, ki bo približni trikratnik AC investicije in, ki bo neposredno prinašal priblližno 6% (ŠEST PROCENTOV!!!)prihodka od cestnin (da ne govorimom o cestnih pristojbinah, ki jih državi še posebej plačujemo).
Strani: 1