Strani: 1

anon-126255 sporočil: 2.565
[#2618048] 23.09.16 00:50
Odgovori   +    5
Tole je pa tako napisano v stilu Ljubljančana, ki gre v soboto v Ikeo in v nedeljo v Piran na kavo, da glava peče. Manjkalo je samo še vprašanje, kdaj bo nov izvoz za Ljubljana Flughafen. Škoda, sicer ni slab intervju.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2618050] 23.09.16 01:36
Odgovori   +    7
Slovenija je premajhna in prerevna država, da bi racionalno upravljala s svojimi avtocestami, ki so postale pravi “križ” na plečih Slovencev. Dars ima dolgove, ki jih bo odplačeval tam do leta 2040. Če Vidic ne vidi druge rešitve razen, da je potrebno pobrati več cestnin (verjetno od nas domačinov!) je najboljše, da za avtoceste poiščemo koncesionarja. Avtoceste so poleg železnic in zdravstva še en veliki sistem, ki ga v Sloveniji nismo sposobni upravljati, kajti vsi kričijo le dajte nam denarja, več denarja in še več denarja. Te sisteme bi morali priklopiti na avstrijske (madžarske) kot v času Avstro-Ogrske.
anon-264817 sporočil: 11
[#2618096] 23.09.16 10:55
Odgovori   +    5
Pa kdo razen državnih podjetij bi pri zdravi pameti in polni zavesti investiral v projekt, ki se v času celotne življenske dobe še sam sebe ne bo poplačal iz naslova več pobranih cestnin, kaj šele zrihtal sredstva za poplačilo akumuliranih dolgov in novih investicij. Mimogrede, kaj država nima svojih vzvodov za uveljavlanje »širšega družbenega interesa«, namesto da za to cuza dars (ki ga financiramo državljani)?
anon-5355 sporočil: 3.129
[#2618145] 23.09.16 14:51
Odgovori   +    4
Intervju je v interakciji s tistimi, ki bodo morali dvigniti roko za povečanje cestnine. V nekaterih primerih in pri najbolj pogosto udeleženih tovornjakih na AC (euro5) je predlagan dvig za okrog 58%. In nekatere odločevalce "naša" oblast, tako slišimo, že kupuje.
O uspešnosti DARS pa na spletni strani:
www.dars.si/Dokument...202015.pdf
Nadzorni svet DARS d. d. je na podlagi določil 64. in 230. člena ZGD-1, v kontekstu celovite obravnave letnega poročila ter predloga uprave in na temelju revidiranih računovodskih izkazov družbe ugotovil, da čisti dobiček družbe za obdobje od 1. januarja do 31. decembra 2015 znaša 60.456.694 evrov.
Preneseni dobiček znaša 13.831.556 evrov. Ugotovljeni čisti dobiček se razporedi po naslednjem ključu: – 3.022.835 evrov v zakonske rezerve; – 14.358.465 evrov v statutarne rezerve; – 21.537.697 evrov v druge rezerve iz dobička po sklepu uprave in nadzornega sveta DARS d. d.
Ugotovljeni bilančni dobiček na dan 31. decembra 2015 znaša 35.369.254 evrov.

In vedeti je potrebno, da je AC omrežje, ki se samofinancira in prinaša dobiček, stalo okrog 4,3 milijarde evrov. Tistim, ki prisegajo na železnice pa podatek, da je vsa železniška infrastruktura prinesla upravljalcu na letni ravni istega leta okrog 25 mio evrov. Obnova železniškega omrežja Slovenija bo infrstrukturni strošek, ki bo približni trikratnik AC investicije in, ki bo neposredno prinašal priblližno 6% (ŠEST PROCENTOV!!!)prihodka od cestnin (da ne govorimom o cestnih pristojbinah, ki jih državi še posebej plačujemo).

Strani: 1