Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Oprostite, ampak s slovenskimi vlaki res ne prideš nikamor
Strani: 1 2
sporočil: 30.415
Državna podjetja, ki opravljajo javne službe so postala sama sebi
namen in predvsem skrbijo za interese zaposlenih delavcev. Nekaj
šibkih ali nezainteresiranih vlad zapored, je ta podjetja, tudi
železnice, popolnoma prepustilo v upravljanje sindikatom, ki ji
zanima le blaginja zaposlenih. Če ni vse po željah železniških
sindikatov, zagrozijo s stavko in jim vlada takoj popusti. Edina in
prav edina prava rešitev za nas, ki smo se rado vozili z vlaki je,
da naše železnice prevzamejo Avstrijske ali Italijanske železnice
in nam omogočijo »evropsko« potovanje z vlaki, verjetno bo nekaj
dražje bo pa spodobno.
sporočil: 3.523
LJ-Nova Gorica preko Jesenic. Za vse, ki imajo preveč časa in ne
vedo kam z njim. 3,5 ure vožnje pri katerih imate občutek da ste
prispeli v 500km oddaljen kraj.
sporočil: 180
[blink]Ko so se proge gradile več kot 100 let nazaj, Ljubljana ni bila center vesolja. V takratni državi je bilo bolj pomembno povezati ... khm, recimo Dunaj in Trst z še eno progo poleg Južne železnice.
LJ-Nova Gorica preko Jesenic. Za vse, ki imajo preveč časa in ne vedo kam z njim. 3,5 ure vožnje pri katerih imate občutek da ste prispeli v 500km oddaljen kraj.
sporočil: 970
Samo po tem tvojem predlogu bi bile železnice še vedno
državne.
Si pa lahko prepričan, da kdorkoli bo že nekoč lastnik, prav nekega hudega interesa ne bo imel razvijati hitre proge med temi slovenskimi vasmi.
Si pa lahko prepričan, da kdorkoli bo že nekoč lastnik, prav nekega hudega interesa ne bo imel razvijati hitre proge med temi slovenskimi vasmi.
sporočil: 30.415
[bacco979]Počasi, prvo koncesija za prevoze, potem ostalo. Ob javnem dolgu v višini 83% BDP in 1,5 milijard ki jih letno dajemo za obresti ter pošrešnim javnim sektorjem bomo kmalu in poceni morali prodati vse kar imemo, podobno kot Grki.
Samo po tem tvojem predlogu bi bile železnice še vedno državne.
Si pa lahko prepričan, da kdorkoli bo že nekoč lastnik, prav nekega hudega interesa ne bo imel razvijati hitre proge med temi slovenskimi vasmi.
sporočil: 970
Lahko da imaš prav, vendar če prodamo SŽ italijanskim ali
avstrijskim železnicam, bodo še vedno državne. Samo pač ne
slovenske.
Država pa po tvojem ni dober lastnik.
Država pa po tvojem ni dober lastnik.
sporočil: 30.415
[bacco979]Država je dober lastnik, poglej Renault v Franciji ali državne banke v Nemčiji, le sedanja slovenska država ni dober lastnik podjetij, verjetno bomo čakali na mlajšo odgovorno generacijo slovenskih politikov, ki bo imela boljši odnos do državne lastnine, ki jo sedanja politika obravnava kot plen in jo deli ter uničuje po ključu »Cerar dobi tri, Erjavec in Židan po enega«.
Lahko da imaš prav, vendar če prodamo SŽ italijanskim ali avstrijskim železnicam, bodo še vedno državne. Samo pač ne slovenske.
Država pa po tvojem ni dober lastnik.
sporočil: 970
OK. Ampak potem prodaja ni edina možnost. Verjetno bi se dalo tudi
samo izboljšati upravljanje.
sporočil: 970
[blink]Ampak že iz Mosta na Soči so pa železnice že neverjetno konkurenčne. Do Ljubljane potrebuje vlak enako kot avtobus in le pol ure več kot avto. Pa še cenejši je :)
LJ-Nova Gorica preko Jesenic. Za vse, ki imajo preveč časa in ne vedo kam z njim. 3,5 ure vožnje pri katerih imate občutek da ste prispeli v 500km oddaljen kraj.
sporočil: 30.415
[bacco979]Že desetletja izboljšujemo korporativno upravljanje v državnih podjetjih, za mastne denarce se pišejo študije pa nič, kajti »sveto« pravilo koalicijske pogodbe »Cerar dobi tri, Erjavec in Židan po enega« vse povozi.
OK. Ampak potem prodaja ni edina možnost. Verjetno bi se dalo tudi samo izboljšati upravljanje.
sporočil: 31.922
Zadnja sprememba: najobj 15.07.2016 14:22
... Oprostite, ampak s slovenskimi vlaki res ne prideš
nikamor ...... OK, naj ti bo, ko si glih ti, ti oprostimo ...
P.S.: ker se ti kolca po japonskih vlakih, tam zaradi hitrosti sploh ne veš, da se voziš po Japonski, v Sloveniji pa si med vožnjo lahko ogledaš njene lepote, jih pofotkaš in o njih na tviterju kaj napišeš svojim prijateljem po svetu ... aja, in če bi se japonski vlak tam nekje pri Kopru dobro zalaufal, se do Lendave niti ustavit ne bi mogel ...
sporočil: 13.629
Moja najboljša pot s SŽ je bila..…po spominu…. (niso vse oni krivi,
precej pa).
Ljubljana - München
1) Ob ene 15h bi moral vlak speljat iz Ljubljane.
2) Nas natrpajo na dva avtobusa in peljejo na Jesenice, kjer naj bi se dali na vlak (ker je vmes proga bila nekaj zjebana).
3) Ampak so se ušteli in je en od avtobusov šel nazaj v Ljubljan in smo morali čakat, da je pripeljal novo rundo
4) Zato smo zamudili vlak, ki gre iz Villacha. Smo potem čakali v Villachu do cca 19h.
5) Med tem so Nemci zaprli mejo (bi bilo pravočasno, če bi bilo vse OK). Bil je ravno tisti dan.
6) Zato smo se peljali samo do Salzburga, tam na pol vojno območje, beguncev polna postaja, so nas napotili z nekimi vavčerji na taxije in naj se peljemo z dokumenti v Freilassing.
7) Ob 23:30 nas je v Freiassingu čakal nov vlak.
8) V Munchen sem prišel torej ob 00:30.
9) Na koncu ni bilo take katastrofe, ker je bil v New Yorku dež in so zato morali itak za nekaj ur prestavit začetek teniškega finala na US Open in sem tako lahko gledal celo tekmo
In ta karta je bila mislim da 91 EUR. Na vlaku sem bil zato, ker je bil bus poln. Avstrijske železnice so mi vrnile denar za taksi, neke formularje je bilo treba izpolnit.
Skratka…cel žur:)
Ljubljana - München
1) Ob ene 15h bi moral vlak speljat iz Ljubljane.
2) Nas natrpajo na dva avtobusa in peljejo na Jesenice, kjer naj bi se dali na vlak (ker je vmes proga bila nekaj zjebana).
3) Ampak so se ušteli in je en od avtobusov šel nazaj v Ljubljan in smo morali čakat, da je pripeljal novo rundo
4) Zato smo zamudili vlak, ki gre iz Villacha. Smo potem čakali v Villachu do cca 19h.
5) Med tem so Nemci zaprli mejo (bi bilo pravočasno, če bi bilo vse OK). Bil je ravno tisti dan.
6) Zato smo se peljali samo do Salzburga, tam na pol vojno območje, beguncev polna postaja, so nas napotili z nekimi vavčerji na taxije in naj se peljemo z dokumenti v Freilassing.
7) Ob 23:30 nas je v Freiassingu čakal nov vlak.
8) V Munchen sem prišel torej ob 00:30.
9) Na koncu ni bilo take katastrofe, ker je bil v New Yorku dež in so zato morali itak za nekaj ur prestavit začetek teniškega finala na US Open in sem tako lahko gledal celo tekmo
In ta karta je bila mislim da 91 EUR. Na vlaku sem bil zato, ker je bil bus poln. Avstrijske železnice so mi vrnile denar za taksi, neke formularje je bilo treba izpolnit.
Skratka…cel žur:)
sporočil: 31.922
Zadnja sprememba: najobj 15.07.2016 14:46
To sporočilo je izbrisal avtor (15.07.2016 14:46)
sporočil: 13.528
[Gustl]Naslednjič ti priporočam potovanje s firma Krstić, hitreje in bolj zabavno:
Moja najboljša pot s SŽ je bila..…po spominu…. (niso vse oni krivi, precej pa).
Ljubljana - München
1) Ob ene 15h bi moral vlak speljat iz Ljubljane.
2) Nas natrpajo na dva avtobusa in peljejo na Jesenice, kjer naj bi se dali na vlak (ker je vmes proga bila nekaj zjebana).
3) Ampak so se ušteli in je en od avtobusov šel nazaj v Ljubljan in smo morali čakat, da je pripeljal novo rundo
4) Zato smo zamudili vlak, ki gre iz Villacha. Smo potem čakali v Villachu do cca 19h.
5) Med tem so Nemci zaprli mejo (bi bilo pravočasno, če bi bilo vse OK). Bil je ravno tisti dan.
6) Zato smo se peljali samo do Salzburga, tam na pol vojno območje, beguncev polna postaja, so nas napotili z nekimi vavčerji na taxije in naj se peljemo z dokumenti v Freilassing.
7) Ob 23:30 nas je v Freiassingu čakal nov vlak.
8) V Munchen sem prišel torej ob 00:30.
9) Na koncu ni bilo take katastrofe, ker je bil v New Yorku dež in so zato morali itak za nekaj ur prestavit začetek teniškega finala na US Open in sem tako lahko gledal celo tekmo
In ta karta je bila mislim da 91 EUR. Na vlaku sem bil zato, ker je bil bus poln. Avstrijske železnice so mi vrnile denar za taksi, neke formularje je bilo treba izpolnit.
Skratka…cel žur:)
www.youtube.com/watc...3xw2SqEWb0
sporočil: 6.001
Zadnja sprememba: mimoidoci 15.07.2016 15:23
[Gustl]Gustl, tole je pa tako hladno - racionalen opis dejstev, predvsem točka 9, kot ga je sposoben le Cerar na talk showu z Milekovo (vredno ogleda). Ta ga je celo uro rotila in prosila, naj za božjo voljo že enkrat pove, kateri ljubezenski film, knjiga, komad, umetniško delo vobče, karkoli, ga je v življenju ganilo, da je vsaj malo čustvoval in ob tem razmišljal. Pa nič.
Moja najboljša pot s SŽ je bila..…po spominu…. (niso vse oni krivi, precej pa).
Ljubljana - München
1) Ob ene 15h bi moral vlak speljat iz Ljubljane.
2) Nas natrpajo na dva avtobusa in peljejo na Jesenice, kjer naj bi se dali na vlak (ker je vmes proga bila nekaj zjebana).
3) Ampak so se ušteli in je en od avtobusov šel nazaj v Ljubljan in smo morali čakat, da je pripeljal novo rundo
4) Zato smo zamudili vlak, ki gre iz Villacha. Smo potem čakali v Villachu do cca 19h.
5) Med tem so Nemci zaprli mejo (bi bilo pravočasno, če bi bilo vse OK). Bil je ravno tisti dan.
6) Zato smo se peljali samo do Salzburga, tam na pol vojno območje, beguncev polna postaja, so nas napotili z nekimi vavčerji na taxije in naj se peljemo z dokumenti v Freilassing.
7) Ob 23:30 nas je v Freiassingu čakal nov vlak.
8) V Munchen sem prišel torej ob 00:30.
9) Na koncu ni bilo take katastrofe, ker je bil v New Yorku dež in so zato morali itak za nekaj ur prestavit začetek teniškega finala na US Open in sem tako lahko gledal celo tekmo
In ta karta je bila mislim da 91 EUR. Na vlaku sem bil zato, ker je bil bus poln. Avstrijske železnice so mi vrnile denar za taksi, neke formularje je bilo treba izpolnit.
Skratka…cel žur:)
Torej izvrži iz povedanega tisti dež v New Yorku, neznansko srečo ob prestavitvi tenisa in podobne oslarije in priznaj, da te je gnala edino in samo ljubezen in da je bila katastrofa na koncu vsaj delno pokompenzirana.
Ker drugače si zrel, da postaneš slovenski premier.
Tako boring, da je že trikrat ločen :)
Evo še priloga, ki jo omenjam.
4d.rtvslo.si/arhiv/o.../174416793
sporočil: 6.570
[mimoidoci]Milekova si je sama kriva. Pri bogati izbiri pohotnežev brez zavor tipa Evald Flisar res ne vem, zakaj si je izbrala najbolj vase zaprtega, z zategnjeno ročno in v asfalt pribitimi gumami.
Gustl, tole je pa tako hladno - racionalen opis dejstev, predvsem točka 9, kot ga je sposoben le Cerar na talk showu z Milekovo (vredno ogleda). Ta ga je celo uro rotila in prosila, naj za božjo voljo že enkrat pove, kateri ljubezenski film, knjiga, komad, umetniško delo vobče, karkoli, ga je v življenju ganilo, da je vsaj malo čustvoval in ob tem razmišljal. Pa nič.
sporočil: 48.253
Tale vlak iz prve slike izgleda obnovljen? Podoben vlak, ki vozi iz
pragerskega v MS, ima klimo. Ceprav je zelo stara in hrupna skatla,
so klimo vseeno vgradili ob obnovi.
sporočil: 370
Že precej let ,ki segajo še v prejšnjo državo, je veljalo, da
morajo biti vlaki "rentabilni".Se spomnite ukinjanja prog ?
Planica, Vrhnika...A v svetu in med normalnimi ekonomisti že
zdavnaj velja, da je javni transport osnova urejene prometne
politike države,tako tudi finansirana, in ni neposredna
profitabilna dejavnost.Ta je lahko le za parcialne koncesionarje.
sporočil: 6.570
[0116Beza]Tako, kot je rekel Tajnikar za Adrio. No, pa smo tudi na forumu Financ prišli do istega zaključka. Po nekaj upiranja in brcanja...
Že precej let ,ki segajo še v prejšnjo državo, je veljalo, da morajo biti vlaki "rentabilni".Se spomnite ukinjanja prog ? Planica, Vrhnika...A v svetu in med normalnimi ekonomisti že zdavnaj velja, da je javni transport osnova urejene prometne politike države,tako tudi finansirana, in ni neposredna profitabilna dejavnost.Ta je lahko le za parcialne koncesionarje.
sporočil: 21.898
čas vnosa: 15.07.16 15:57
Milekova si je sama kriva. Pri bogati izbiri pohotnežev brez zavor tipa Evald Flisar res ne vem, zakaj si je izbrala najbolj vase zaprtega, z zategnjeno ročno in v asfalt pribitimi gumami.bolj me zanima, zakaj je g. Mevza na pogovor pristal.
sporočil: 1.628
Ljubljanski tramvaj je bil likvidiran sigurno samo za to, ker ni
bil rentabilen. A ne da?
Tako je ko državo upravljajo kruhoborski voluharji ....
Tako je ko državo upravljajo kruhoborski voluharji ....
sporočil: 6.570
[shevchenko]Mogoče je verjel reklami:
> Milekova si je sama kriva. Pri bogati izbiri pohotnežev brez zavor tipa Evald Flisar res ne vem, zakaj si je izbrala najbolj vase zaprtega, z zategnjeno ročno in v asfalt pribitimi gumami.
bolj me zanima, zakaj je g. Mevza na pogovor pristal.
Oddaja bo navidezno klasičen pogovor z osebnostjo iz sveta pop kulture, literature, slikarstva, filma, glasbe, gledališča, znanosti in tudi politike, a z neklasičnimi novinarskimi vprašanji, ki se bodo dotikala intervjuvančevega odnosa do življenja, ustvarjanja, ljubezni, duha časa, ki ga živimo … Gostiteljica Vesna Milek bo v oddaji skušala intimno in poglobljeno prehajati v sogovornikovo osebnost, ki se bo pred nami razkrivala v nizu vprašanj, ki ne izgubljajo klasične novinarske ostrine. Vsaka oddaja se bo prilagodila osebnosti intervjuvanca, njegovim posebnostim, skritim strastem, željam in strahovom ter ponudila nov pogled v sogovornikovo osebnost.
sporočil: 21
Privatizacija ne bo rešla ničesar. Američani in Britanci so šli v
privatizacija in njihove železnice so zastarale. Dobro, ne tako kot
Slovenija, ker mi smo bli pod komunizmom in naš BDP ja daleč pod
njihovim. Železnice so monopol in podjetju se ne splača vlagat v
nekaj kjer nima konkurence.
Japonci so šli v privatizacijo malo drugače, samo oni so nek poseben narod s svojo mentalito, tam se tudi privat podjetja čutijo del enotne družbe in so obsedeni z redom in disciplino. Železnice gradi večinoma država. Tako delajo Kitajci, ki imajo zdej železniško infrastruro daleč prek ameriško (tehnologijo so prekopirali od Japoncev). Francozi isto, pri Italijanih se spomnim kako se je Berlusconi kregal in ravsal z okoljevarstveniki da je zgradil visokohitrostne železniške povezave nekaj let nazaj.
Na drugi strani maš Nemce, ki nočejo nič vlagat in nemški vlaki po novem niti ne vozijo več točno.
Japonci so šli v privatizacijo malo drugače, samo oni so nek poseben narod s svojo mentalito, tam se tudi privat podjetja čutijo del enotne družbe in so obsedeni z redom in disciplino. Železnice gradi večinoma država. Tako delajo Kitajci, ki imajo zdej železniško infrastruro daleč prek ameriško (tehnologijo so prekopirali od Japoncev). Francozi isto, pri Italijanih se spomnim kako se je Berlusconi kregal in ravsal z okoljevarstveniki da je zgradil visokohitrostne železniške povezave nekaj let nazaj.
Na drugi strani maš Nemce, ki nočejo nič vlagat in nemški vlaki po novem niti ne vozijo več točno.
sporočil: 1.779
niti ni treba posebej slikati "kamničana", ker tja praviloma vozi
enak vlak kot v Novo mesto.
sporočil: 2.565
Zadnja sprememba: anon-126255 17.07.2016 17:13
[rename]Za ta denar je to dober čas. Nasprotno, Finance bi verjetno še manj denarja dale za železnico, sanjajo pa o japonskih vlakih. Po Fraportovemu failu z letališčem nam ostajajo vsaj avtobusi. Tudi lete na Švedsko, k sugar daddyu Financ so ukinili. Ajmo Miško, trći Štokholm. Krstić s.p.
> [bacco979]
> > [blink]
> > LJ-Nova Gorica preko Jesenic. Za vse, ki imajo preveč časa in ne vedo kam z njim. 3,5 ure vožnje pri katerih imate občutek da ste prispeli v 500km oddaljen kraj.
>
> Ampak že iz Mosta na Soči so pa železnice že neverjetno konkurenčne. Do Ljubljane potrebuje vlak enako kot avtobus in le pol ure več kot avto. Pa še cenejši je :)
Rekorder je Ljubljanaj-Kamnik. 1 ura za 20 km.
In da imas recimo sluzbo na Rudniku, se pol ure z busom.
sporočil: 173
[rename]No ja, 46 minut pa res. Imaš pa pa par vlakov, ki ustavljajo samo na glavnih postajah, tisto pride v manj kot 35 minutah, npr. ob 7:31 iz Kamnika in v Ljubljani ob 8:05. Dvomim, da prideš z avtom tako hitro ob tej uri. In to pomeni, da bi se z boljšimi pospeški s postaj (in mogoče še s kakšnim mestom za srečevanje) dalo dobiti čisto spodoben prevoz.
Rekorder je Ljubljanaj-Kamnik. 1 ura za 20 km.
In da imas recimo sluzbo na Rudniku, se pol ure z busom.
Je pa seveda problem, če moraš potem še naprej po Ljubljani. Proti Dolenjski je nekaj vlakov kar lepo usklajeno s kamniškim (imaš 5-10 minut za prestop), edino pri Leclercu manjka železniška postaja.
sporočil: 10.320
Jah ni čisto tako.
Moj primer je tak da bi za parking v centru kjer delam, odkartal še okoli 100€ na mesec. Oziroma skor eno plačo na leto. In to ni krito v plači.
A morda moj primer ni lih pravi. Do postaje v Polju mam 10 min peš in pd glavne ajzenpon postaje pa še 5 min do pisarne. Skratka vse skup okol 20 minut. Z avtom v rush hour pokurim pol ure brez da iščem parking. Z busom eno uro...
Me pa zmoti članek. Jah gospodična bi lahko imela avto pa je v Zagrebu v uri in pol iz Ljubljane. Kar bi od novinarke nekako pričakoval. Ne pa kev kev ker javnega prevoza pač ni. Če pa je odvisna od javnega prevoza... Pred letom sem se peljal z vlakom iz lj do Brežic. Jah na cugu nas je blo 10. Max 10. Do brežic nas je prišlo morda 5. Ni nekih cost benefitov če mene vprašaš....
Moj primer je tak da bi za parking v centru kjer delam, odkartal še okoli 100€ na mesec. Oziroma skor eno plačo na leto. In to ni krito v plači.
A morda moj primer ni lih pravi. Do postaje v Polju mam 10 min peš in pd glavne ajzenpon postaje pa še 5 min do pisarne. Skratka vse skup okol 20 minut. Z avtom v rush hour pokurim pol ure brez da iščem parking. Z busom eno uro...
Me pa zmoti članek. Jah gospodična bi lahko imela avto pa je v Zagrebu v uri in pol iz Ljubljane. Kar bi od novinarke nekako pričakoval. Ne pa kev kev ker javnega prevoza pač ni. Če pa je odvisna od javnega prevoza... Pred letom sem se peljal z vlakom iz lj do Brežic. Jah na cugu nas je blo 10. Max 10. Do brežic nas je prišlo morda 5. Ni nekih cost benefitov če mene vprašaš....
Strani: 1 2