Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kje se je novomeškemu twingu zalomilo na sicer rastočem trgu majhnih avtov
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 11.07.2016 23:31
Če Mramor zviša prispevke za zdravstvo in vsili nove za socialno
oskrbo ter doda višji davek na dohodek podjetij se bojimo da
twingov in cliotov kmalu v Novem mestu ne bo več. Naj živi
socializem v javnem sektorju, kjer že zdaj vsak dobi veliko več kot
potrebuje. Beremo, da v Sindikatu zdravstva in socialnega varstva
Slovenije že zdaj imajo povprečne plače v višini 6.163 evrov in če
takšne plače plačujejo svojim sindikalnim tajnicam sklepamo, da
tudi medicinske sestre v bolnišnicah in kliničnih centrih pa tudi
socialne delavke in varuške v vrtcih imajo vsaj 4 jurje in ni niti
čudno, če Kuštrin »pizdi«, ker njegovi napihnjeni od denarja po
podjemnih pogodbah in polni smejalnega plina, imajo le 6
jurjev...če administratorka na Sindikatu zdravstva in socialnega
varstva Slovenije dobi 6.163 evrov...
sporočil: 74
samo prvi twingo je bil avto kot se reče. SOrazmerno poceni,
sorazmerno prostoren in pravilno pozicioniran in posledično
legendaren. Potem pa so se začelei preseravat in se iti nekakšno
visoko modo...
sporočil: 1.741
Ne vem kako je pri ostalih avtih tega razreda, ampak pri Twingovih
testih mi je zelo padla v oči poraba tam do 8 litrov pri mestni
vožnji?
V čem je potem sploh "fora" teh majhnih "jajčkov", če požrejo isto goriva, kot avto razreda višje? Samo jurja-dva nižja cena?
.
"Lažjega" parkiranja pa tudi ne kupim, saj so, no vsaj v mestih, povsod parkirna mesta itak narisana in na eno parkirno mesto gre en avto.
.
Pri samem twingu imam "čuden občutek" zaradi tega, ker če že žrtvujemo prostor zadaj za motor in fašemo minuse:(višji nakladalni rob, manjšega prtljažnika, ni motorja pred voznikom - lahko se režite, ampak veliko populacije dojema varnost avta še vedno tudi s tem "da imaš, v primeru trka, vsaj motor še pred sabo". Tiste "zvezdice" gor ali dol.)
Če bi bil pod sprednjo haubo vsaj prostor za dve nakupovalni vrečki - da se ne vozita po prtljažniku, bi se počutil "manj nategnjanega".
.
Tako pa je spredaj baterija in rezervoarji za tekočine, da ne omenjam idiotskega (ni drugega izraza) načina odpiranja/zamikanja sprednje haube.
To je pa tak FAIL, da res ne vem, kaj so mislili.
V čem je potem sploh "fora" teh majhnih "jajčkov", če požrejo isto goriva, kot avto razreda višje? Samo jurja-dva nižja cena?
.
"Lažjega" parkiranja pa tudi ne kupim, saj so, no vsaj v mestih, povsod parkirna mesta itak narisana in na eno parkirno mesto gre en avto.
.
Pri samem twingu imam "čuden občutek" zaradi tega, ker če že žrtvujemo prostor zadaj za motor in fašemo minuse:(višji nakladalni rob, manjšega prtljažnika, ni motorja pred voznikom - lahko se režite, ampak veliko populacije dojema varnost avta še vedno tudi s tem "da imaš, v primeru trka, vsaj motor še pred sabo". Tiste "zvezdice" gor ali dol.)
Če bi bil pod sprednjo haubo vsaj prostor za dve nakupovalni vrečki - da se ne vozita po prtljažniku, bi se počutil "manj nategnjanega".
.
Tako pa je spredaj baterija in rezervoarji za tekočine, da ne omenjam idiotskega (ni drugega izraza) načina odpiranja/zamikanja sprednje haube.
To je pa tak FAIL, da res ne vem, kaj so mislili.
Strani: 1