Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2607123] 11.07.16 23:14
Odgovori   +    25
Zadnja sprememba: anon-317028 11.07.2016 23:31
Če Mramor zviša prispevke za zdravstvo in vsili nove za socialno oskrbo ter doda višji davek na dohodek podjetij se bojimo da twingov in cliotov kmalu v Novem mestu ne bo več. Naj živi socializem v javnem sektorju, kjer že zdaj vsak dobi veliko več kot potrebuje. Beremo, da v Sindikatu zdravstva in socialnega varstva Slovenije že zdaj imajo povprečne plače v višini 6.163 evrov in če takšne plače plačujejo svojim sindikalnim tajnicam sklepamo, da tudi medicinske sestre v bolnišnicah in kliničnih centrih pa tudi socialne delavke in varuške v vrtcih imajo vsaj 4 jurje in ni niti čudno, če Kuštrin »pizdi«, ker njegovi napihnjeni od denarja po podjemnih pogodbah in polni smejalnega plina, imajo le 6 jurjev...če administratorka na Sindikatu zdravstva in socialnega varstva Slovenije dobi 6.163 evrov...
anon-78175 sporočil: 834
[#2607135] 12.07.16 06:49
Odgovori   +    4
IN Kje se je novomeškemu twingu zalomilo na rastočem trgu majhnih avtov?
anon-401291 sporočil: 74
[#2607152] 12.07.16 08:50
Odgovori   +    27
samo prvi twingo je bil avto kot se reče. SOrazmerno poceni, sorazmerno prostoren in pravilno pozicioniran in posledično legendaren. Potem pa so se začelei preseravat in se iti nekakšno visoko modo...
anon-202594 sporočil: 25
[#2607184] 12.07.16 10:27
Odgovori   +    8
Zgrešena oblika. Namesto, da bi naredili retro Twinga 1. generacije...
spiderman sporočil: 1.741
[#2607190] 12.07.16 11:04
Odgovori   +    6
Ne vem kako je pri ostalih avtih tega razreda, ampak pri Twingovih testih mi je zelo padla v oči poraba tam do 8 litrov pri mestni vožnji?
V čem je potem sploh "fora" teh majhnih "jajčkov", če požrejo isto goriva, kot avto razreda višje? Samo jurja-dva nižja cena?
.
"Lažjega" parkiranja pa tudi ne kupim, saj so, no vsaj v mestih, povsod parkirna mesta itak narisana in na eno parkirno mesto gre en avto.
.
Pri samem twingu imam "čuden občutek" zaradi tega, ker če že žrtvujemo prostor zadaj za motor in fašemo minuse:(višji nakladalni rob, manjšega prtljažnika, ni motorja pred voznikom - lahko se režite, ampak veliko populacije dojema varnost avta še vedno tudi s tem "da imaš, v primeru trka, vsaj motor še pred sabo". Tiste "zvezdice" gor ali dol.)
Če bi bil pod sprednjo haubo vsaj prostor za dve nakupovalni vrečki - da se ne vozita po prtljažniku, bi se počutil "manj nategnjanega".
.
Tako pa je spredaj baterija in rezervoarji za tekočine, da ne omenjam idiotskega (ni drugega izraza) načina odpiranja/zamikanja sprednje haube.
To je pa tak FAIL, da res ne vem, kaj so mislili.

Strani: 1