Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Volkswagen bo gradil mega tovarno baterij
Strani: 1
sporočil: 6.570
Sedaj na koncu so ugotovili, da dizlov na pošten način ne znajo
izdelovati ali kako naj to razumemo?
sporočil: 5.835
Ko bo na trgu baterija, ki bo "zdržala" na sto tisoče ciklov
polnjenja, bo ta mega tovarno izdelovala precej manj baterij, kot
sedaj investitor načrtuje.
"... skupina znanstvenikov Univerze v Kaliforniji, ki je morda odkrila nov tip baterije, ki bi lahko "zdržala" na sto tisoče ciklov polnjenja ob tem pa ne izgubila niti volta električne napetosti. Za elektrode so uporabili nanožice, a ker so te izjemno lomljive, jih je stalno praznenje in polnjenje s časom uničilo. Te nanožice so raziskovalci nato premazali z manganovim dioksidom, celoten sklop pa so pomočili v elektrolitski gel (gel podoben polimetilmetakrilatu oziroma "plexiglasu"). Iz gela so potegnili baterijo, ki naj bi preživela najmanj 200 tisoč praznenj in polnjenj." www.racunalniske-nov...erije.html
"... skupina znanstvenikov Univerze v Kaliforniji, ki je morda odkrila nov tip baterije, ki bi lahko "zdržala" na sto tisoče ciklov polnjenja ob tem pa ne izgubila niti volta električne napetosti. Za elektrode so uporabili nanožice, a ker so te izjemno lomljive, jih je stalno praznenje in polnjenje s časom uničilo. Te nanožice so raziskovalci nato premazali z manganovim dioksidom, celoten sklop pa so pomočili v elektrolitski gel (gel podoben polimetilmetakrilatu oziroma "plexiglasu"). Iz gela so potegnili baterijo, ki naj bi preživela najmanj 200 tisoč praznenj in polnjenj." www.racunalniske-nov...erije.html
sporočil: 7.095
Največja možna napaka, ki jo je lahko menagment in nadzorni svet VW
storil. Vsi ostali proizvajalci baterij se bodo tako ali drugače
obrnili proti njim ( tehnološko kot komercialno) in edini rezultat
bo ta da bodo VW e vozila po parametru baterij nekonkurenčna napram
konkurenci kar bo pa hkrati pomenilo ker je baterija pri e vozilih
ključni del vozila da bodo ta vozila nekonkurenčna na trgu.
Strani: 1