Strani: 1

dronyx sporočil: 4.602
[#2587041] 15.03.16 14:01
Odgovori   +    14
Če ne delujejo kot protihrupne ograje pa bi tole lahko porabili kje za zaščito pred poplavami - seveda če so vsaj vodotesne in zdržjo dovolj pritiska.
0730ULtra3 sporočil: 1.468
[#2587042] 15.03.16 14:01
Odgovori   +    17
Da ne bo naš predsednik vlade ob prebiranju tega članka slučajno zmeden, mu prilagam še naslov katerga bo tudi on razumel:

Protihrupne tehnične ovire ne delujejo! Dars: Iskali bomo novega izvajalca

n
londra sporočil: 382
[#2587051] 15.03.16 14:26
Odgovori   +    7
Izvajalci se že veselijo, ker bodo morali vrniti denar:::! Res me zanima, koliko lahko DARS izterja od teh renomiranih izvajalcev ( mogoče le toliko, kolikor so prtedložili garancij)?!
anon-318613 sporočil: 664
[#2587055] 15.03.16 14:39
Odgovori   +    2
Kako to povedati, da se ne bo bralo kot "pizdenje"! Drugače se ne da, pa ni "PIZDENJE niti KURĆENJE"!

Marš u ti p..., materi..., vaš dan je ...., vaš san je ....! DARS, NLB, "SREBRNINA", F...OFF, ASAP!

Ma moraš res met res glavo brez vsebine in rit raztegnjeno kot čeber, da jo pri pisanju razpisa še bolj razteguješ! Potem pa, BOM GUZ ŠE BOLJ NA RAZPOLAGO DAL, "MI PAŠE", AMPAK BOM PONOVIL Z DRUGIM (ima še mogočnejšega)!

Jump on mine, I'll do You without lubricant and add some fracking supplements for max pleasure!

Dream on, I wouldn't touch you neither ... and neither with the stick 10000 miles long!
1357 sporočil: 7.095
[#2587056] 15.03.16 14:49
Odgovori   +    13
Ta denar bi veliko bolj smotrno porabili za protiveterno zaščito na hitri cesti ( avtocesti) skozi vipavsko dolino.
anon-218217 sporočil: 219
[#2587063] 15.03.16 15:14
Odgovori   +    11
Dosedaj bi si upal trditi, da bi za to moral odgovarjati projektant, saj se menda izvajalec ni sam odločil, kaj bo namontiral na nosilce, saj potem bi lahko kar bambusove palce gor dal, če tega ne bi bilo predpisano v projektu!
anon-5355 sporočil: 3.129
[#2587065] 15.03.16 15:15
Odgovori   +    16
Benti, ko sem pred tremi leti, na srečanju v Ljubljani kritiziral namero za postavitev teh ograj z argumentom, da ceste (AC in državno omrežje) propadajo, oni pa protihrupne ograje (kje, kako, zakaj!?) postavljajo, so me čudno gledali in pomilovalno mirili, češ, da se ne razumem (na tehnične zadeve in na finančne vire). Prav imajo seveda oni, saj so zmagovalci.
Podobno bo tudi z neustreznim ponudnikom elektronskega (interoperabilnega, ja?) cestninjenja.
1damijan sporočil: 186
[#2587066] 15.03.16 15:16
Odgovori   +    7
Mogoče so pa primerne za prestavitev na J mejo, namesto žičnatih???

Ne bodo poškodovale živali, so ekološke, itd.

Žičnate pa ob AC, da ne bodo medvedi, pešci, begunci, psi ipd. hodili na AC!!!
anon-163499 sporočil: 950
[#2587070] 15.03.16 15:20
Odgovori   +    3
Dobro bi bilo, da obstoječi izvajalec, ki je postavil ograjo, ki ne dela, le to odstrani in vrne denar.
anon-318613 sporočil: 664
[#2587072] 15.03.16 15:26
Odgovori   +    6
"Lani za ograje več kot 30 milijonov evrov

Protihrupne ograje na Štajerki je gradil konzorcij podjetij Werkos Osijek, Fracasso Rl Rijeka in Godina d.o.o. Kozina.

Dars je sicer lani za gradnjo protihrupnih ograj porabil 30,4 milijona evrov."

Nehajmo se ukvarjat z DARS, SAMO ŽELOČNO KISLINO DVIGUJEJO! ŽIVLJENJA NA CESTAH IN PRAZNE DENARNICE? Posiljujejo nas s plani (ograje, ...), MOSTOVI SO ZAPRTI, CESTE ZLUKNJANE, OGRAJ NI, ..., PLAZOVI ODNESLI!

DRI IN DARS sta primerna le za zgodovinsko notico, "bilo je nekoč"!
murje sporočil: 5.120
[#2587074] 15.03.16 15:33
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: murje 15.03.2016 15:37
BUTTA VIA SOLDI

Veliko bolje investiran denar bi bil v obliki dodatnega tretjega pasu in zvišanje avtocestnih ograj, da se bi ob trčenju, največkrat tovorna vozila ne z(n)ašla na nasprotni vozni pas. Kako so pri sosedih na avtocestah skonstruirane in postavljene varnostne ograje, pa si lahko ogledate že na meji v Škofijah...
anon-264817 sporočil: 11
[#2587082] 15.03.16 15:55
Odgovori   +    8
Cestninjenje po enem letu od podpisa pogodbe s Telekomom in Q Free Traffic Design ne bo delovalo!? Dars: Iskali bomo novega izvajalca

kristalna krogla press
anon-391350 sporočil: 230
[#2587084] 15.03.16 15:57
Odgovori   +    4
Takšne pogodbe bi morale biti zavarovane z bančnimi garancijami na prvi poziv.

Le da v Sloveniji običajno niso.
pzagozen sporočil: 6
[#2587117] 15.03.16 18:30
Odgovori   +    12
Zanima me, kdo je nadzoroval gradnjo ograj in vgrajenih materialov in zakaj ustrezne terenske meritve niso bile opravljene takoj po začetku gradnje?
rx170 sporočil: 6.403
[#2587138] 15.03.16 22:36
Odgovori   +    4
To pomeni, da bo spet drkanje z zožitvami na AC. Naj se gonijo u tri p.m.
anon-154710 sporočil: 3.220
[#2587159] 16.03.16 07:21
Odgovori   +    9
Ograje so postavljali tudi kjer ni naselij, kjer so gozdovi. Nalednja fantazija je ta , da so ograje postavljali tako blizu obstoječi avtocesti, da ni možna gradnja dodatnega pasu brez podiranja ograj. Tretja zadeva postavljaš kilometre protihrupne ograje in ne preveriš kako zadeva funkcionira. Zaružiš 30 M€ in se nato spomniš, da zadeva tennično ni ustrezna. Pa kje mi živimo?
anon-239836 sporočil: 996
[#2587188] 16.03.16 09:42
Odgovori   +    0
Kot prvo:ograje niso dokončane,na mnogo mestih manjkajo paneli(kakršnikoli),torej DARS laže.
Kot drugo:če PHO ne deluje,je krivec samo in le DARS.Zakaj?Zato:1.ker je potrebno pred vgradnjo vsakega materiala na gradbišču pridobiti in investitorju predložiti Ateste materialov(tako za beton-projekt betona,tako za vse druge vgrajene komponente in meritve,če so potrebne).Prav tako je potrebno predložiti Izjavo o skladnosti.2.Ker investitor nominira glavnega nadzornika,ki je odgovoren,da so vgrajeni materiali pravi(torej tisti,ki so predpisani v projektu)in da so pravilno vgrajeni(v tolerancah).
Torej je sprenevedanje,da so izvajalci vgradili neke materiale,ki niso skladni s projektom en navadni lari-fari.Ko nadzorni inženir opazi neskladen material,lahko takoj prekine delo(z vpisom v Gradbeni dnevnik) in o tem nujno obvesti investitorja,v tem primeru DARS,ki očitno svojega dela ni opravil.
Sicer je že neukemu mimovozečemu lahko takoj jasno,da je projekt slabo izpeljan,vsaj vizuelno ne izraža natančnosti pri delu,kar lahko pripišemo samo nadzorniku del.Jaz bi rekel takole:izbrati najcenejšega ponudnika je garancija,da bo delo opravljeno,kakor pač je.
In nenazadnje,če sta izvajalec in nadzorni inženir svoje delo opravila korektno,torej po projektu,je krivec za nastalo revizor projekta,ki je projekt potrdil,saj morajo biti v projektu navedeni vsi materiali njihove lastnosti in dimenzije.
mabr01 sporočil: 111
[#2587233] 16.03.16 13:11
Odgovori   +    0
Samo ne preko DARS-a,...
Peljite se samo od Žalca do Celja po A1, pa boste videli, kako se ne sme delati oz. postavljati protihrupnih ograj.
Katastrofa, škoda denarja. Raje naj gredo sredstva v obnovo cest!!!
anon-1670 sporočil: 14.712
[#2591319] 08.04.16 20:50
Odgovori   +    0
Ob avtocesto bi nasadili ciprese, malo stran pa še tri vrste smrek pa bi bilo lepše, cenejše in učinkovitejše kot so te grede in drage ograje.

Pa ciprese bi morali nasaditi tudi med avtocesto, da bi se potem dalo tudi ponoči voziti z dolgimi lučmi...
anon-207862 sporočil: 1.476
[#2598115] 26.05.16 12:21
Odgovori   +    0
Seveda danes gradbinci niti slučajni v kadrovski strukturi nimajo ljudi, ki bi kakorkoli znali spisati protokol merjenja in se z njim zavarovati ob podpisu pogodbe. Kaj se zgodi? Ko stvari niso eksaktno definirane, se bodisi vgradi neprave zadeve ali se vgradi na nepravi način ali pa se da nekomu tudi lepo nagajat po opravljenih delih in ga šraufat s popusti ali reklamacijami. V vsakem primeru bi morala biti tu v vmes neka neodvisna inštitucija, ki se jo plača. To bi moralo biti v obojestranskem interesu - če imaš pa na obeh polpismene glupane za šefe je rezultat jasen. Kretenizmi kot s kakovostjo asfalta...(mešaš notri granit ali apnenec - it makes a difference!). Skratka videno 1001 x in zato je tako kot je; mladi so tiho ali pa bežijo, miljoni pa se obrnejo preko das, carjev, djomb, majstorov, gazd, frejerjev, japijev, na kratko - MAFIJE.

Strani: 1