Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kvote slovenske glasbe ali ko urednikovanje prevzame profesorica matematike
Strani: 1
sporočil: 6
Zadnja sprememba: anon-308467 01.03.2016 12:18
Odlično napisano. Bi blo zanimivo videt, kako bi zgledale top20
lestvice posameznih slo izvajalcev. Recimo Top 25 most played iz
iTunsev. Mene bi recimo zanimalo, kaj največ posluša Zupan. Bi bla
sigurno dobra playlista. ;-)
sporočil: 7.967
Če bi tega Čopa postavili na mesto šefa Sazas, bi uredil odprte
probleme v 1 mesecu. Seveda, še en kup ptic ujed bi bilo treba iz
drugih organov Sazasa odstraniti, kar pa je že mission
impossible... Politika pa še kar tava in jemlje bombončke od te
organizacije.
Čestitke za članek, g. Čop.
Čestitke za članek, g. Čop.
sporočil: 5.835
"Glasba ni slovenska ali tuja, ampak je ljudem všeč ali pa ne"Meni je všeč instrumentalna glasba, če je dobro zaigrana in zanimiva, mi je vseeno ali je slovenska ali tuja. Je pa na slovenskem radiju instrumentalne glasbe premalo.
sporočil: 21
"da ena napačna pesem sprazni plesišče. In z leti sem se naučil
tudi, da napačne pesmi odženejo poslušalce, pa naj bodo slovenske
ali tuje."
In iz tega razloga 95% glasbenih urednikov niti malo ne tvega in posledično 10x na dan ponavlja iste komade iz 80tih in 90tih ter samo pop glasbene pesmi, ki so se dobro odrezale po celem svetu. 95% glasbenih urednikov nikoli niti pomisli ne, da bi vsaj malo "tvegali" in predvajali morda domače in tuje rock pesmi, ali bog ne daj kakšno drugo zvrst.
Krivdo nastanka zakona pripisujem izključno nerazgledanim glasbenim radijskim urednikom, ki ustvarjajo tako generičen glasbeni program.
In iz tega razloga 95% glasbenih urednikov niti malo ne tvega in posledično 10x na dan ponavlja iste komade iz 80tih in 90tih ter samo pop glasbene pesmi, ki so se dobro odrezale po celem svetu. 95% glasbenih urednikov nikoli niti pomisli ne, da bi vsaj malo "tvegali" in predvajali morda domače in tuje rock pesmi, ali bog ne daj kakšno drugo zvrst.
Krivdo nastanka zakona pripisujem izključno nerazgledanim glasbenim radijskim urednikom, ki ustvarjajo tako generičen glasbeni program.
sporočil: 48.253
Odlicno. Sicer pa tole:
Ja bravo! Tuji bendi delajo za slovenski sazas. Pa saj moras crknit od smeha.
Sem menda tudi del velike zarote tujih glasbenih založb, ki naj bi z mojo pomočjo »ropale« slovensko glasbeno industrijo, čeprav po podatkih revidiranih letnih poročil Sazasa v Sloveniji ostane 90 odstotkov zbranega denarja.kaze kaksni dvolicnezi so na sazasu. Pobirajo svoje pristojbine, ki jih radii dobijo zato ker predvajajo glasbo ki je poslusalcem vsec (torej vecinoma tujo), in 90% tegaa ostane v sloveniji.
Ja bravo! Tuji bendi delajo za slovenski sazas. Pa saj moras crknit od smeha.
sporočil: 30.415
Zakaj bi dovolili, da nas parlament šikanira? Radijske postaje z
glasbo ali brez glasbe iz celega sveta, le klikneš, poiščeš in
poslušaš: www.ecouterradioenli...rtl-france
sporočil: 131
čas vnosa: 02.03.16 09:05
Dobro napisano. Omenil bi pa samo en fragment iz cele kolobocije
okrog te slovenske glasbe. Namreč, da naj bi slo. zabavna glasba
skrbela, razvijala, plemenitila slo. jezik in posledično nekakšno
narodno zavest??! Ježeš, ježeš in še Bog pomagaj za povrh! Upam si
trditi, da je krepko čez polovico besedil (recimo zadnjih več kot
15 let) popoln "podn", od preostalih jih je polovica znosnih,
preostane morda kakšnih 15% takih, ki imajo "dodano vrednost" in
neko kulturno umetniško težo in ki res lahko nekaj prispevajo k
skrbi za slo. jezik. Na tem področju pa bi res prišla prav kakšna
zakonska regulativa (ki bi razbremenila urednike). Sklicevanje na
skrb za slo. jezik pri določanju "kvot" je enostavno butasto glede
na realno "besedilno" stanje v slo. zabavni glasbi vključno ali še
posebej v narodno zabavni glasbi!
sporočil: 3.006
čas vnosa: 02.03.16 08:00
Odlično napisano.
Končno piše nekdo, ki se na zadevo res spozna.
In naj na koncu tudi jaz poudarim zaključek:
--- "Dokler bomo zdravemu nalagali skrb za bolne, neuspešne, nesposobne, lene in kako drugače pohabljene subjekte, bo bolano vse gospodarstvo." ---
Končno piše nekdo, ki se na zadevo res spozna.
In naj na koncu tudi jaz poudarim zaključek:
--- "Dokler bomo zdravemu nalagali skrb za bolne, neuspešne, nesposobne, lene in kako drugače pohabljene subjekte, bo bolano vse gospodarstvo." ---
sporočil: 3.006
čas vnosa: 02.03.16 07:41
Odlično napisano.
Končno piše nekdo, ki se na zadevo res spozna.
In naj na koncu tudi jaz poudarim zaključek:
--- "Dokler bomo zdravemu nalagali skrb za bolne, neuspešne, nesposobne, lene in kako drugače pohabljene subjekte, bo bolano vse gospodarstvo." ---
Končno piše nekdo, ki se na zadevo res spozna.
In naj na koncu tudi jaz poudarim zaključek:
--- "Dokler bomo zdravemu nalagali skrb za bolne, neuspešne, nesposobne, lene in kako drugače pohabljene subjekte, bo bolano vse gospodarstvo." ---
sporočil: 18.363
"Zakaj toliko slovenske glasbe ponoči?" Ker je zlajnana. Še Kreslin
mi izpade oguljen s tisto kitaro, ob onem lačnem pa itak raje
preklopim, če ga kdo suče podnevi.
Drugo pa, ker je kvaliteta te glasbe podpovprečna. Prav je, da se s tem vrtenjem pokaže vsa beda te muzike. Eni pa že kar državni muzikantje. Naj SAZAS objavi glavne inkasante. Da ljudje vidijo kako tega denarja v tujini s temi komadi nikoli ne bi zaslužili. Pa mi naj kdo pove to kontra, če ima cifre. Lep dan.
Drugo pa, ker je kvaliteta te glasbe podpovprečna. Prav je, da se s tem vrtenjem pokaže vsa beda te muzike. Eni pa že kar državni muzikantje. Naj SAZAS objavi glavne inkasante. Da ljudje vidijo kako tega denarja v tujini s temi komadi nikoli ne bi zaslužili. Pa mi naj kdo pove to kontra, če ima cifre. Lep dan.
sporočil: 6
Zadnja sprememba: anon-308467 02.03.2016 13:03
Mah sistem je itak preživet. SAZAS reketira radijske postaje in
promotorje prireditev, da potem po nekem (skrivnem) ključu razdeli
honorarje izvajalcem. večji delež dobi, kdor bolj leze v ...Da bi pa pomagali mladim da spravijo musko v streming portale pa buhnedaj. Zakaj bi jim pa pomagal služit in sebi zmanjševal budžet.
Da ne govorim o tem, da bi te strašni strokovnjaki kje objavili lestvico najbolj kvalitetne glasbe po njihovem okusu. Za promocijo mladih. Da bi mel glasbeni uredniki lažje delo. Ane.
Al pa tud ne, ker Saška, Jan, Blagnetka, itd. res ne morjo bit 30 let mladi izvajalci. Gre pa pri vsem tem cirkusu za njihove zaslužke. Mladi so pa itak "rekreativni glasbeniki" in jih ponucajo sam za kanonfutr. Dajmo več slo muske podnevi, da bodo mladi mel boljše pogoje za ustvarjanje. Jada, jada... Mladi al "omladinci" ki v resnici kasirajo.
Dobr da me veže z musko le odvisnost od poslušanja glasbe. Poslušam vse žanre, ne poslušam radia, plačujem streaming servise in me jezi, da SAZAS ovira modernizacijo/demokratizacijo poslušanja glasbe. Namesto, da bi recimo poskrbel za promocijo izvajalcev. Mladih ja. Da bi jih lahko sploh našli. Saj dnara ma dovolj. Pa za mlade ga tud skrbi. Al je to vse sam deklarativno?
sporočil: 9.333
Gverilec Birko (Tomaž Čop) v svojem gostobesedovanju pove: "Glasba
ni slovenska ali tuja, ampak je ljudem všeč ali pa ne"
Ko/Če govorimo o besedilih pesmi, ki/če so
v tujem jeziku, potem nikakršna všečnost, za
večino, ne more biti na vidiku; o tem bi nam
psihologi in psihiatri mogli povedati dosti,
nakar bi se glasbeni uredniki, če so pošteni,
morali ljudstvu prikloniti in reči - oprosti...
[Lepa pesem je najkrajša pot do srca, kdor jo (domačo) neguje velja za dva, kdor od nje živi, velja za tri, kdor jo zanemarja, samega sebe, zakaj le, zlorablja. Vprašaj se, javni glasbeni urednik, kje je tvoje vesti skrajni zapik !]
Sodražan
Ko/Če govorimo o besedilih pesmi, ki/če so
v tujem jeziku, potem nikakršna všečnost, za
večino, ne more biti na vidiku; o tem bi nam
psihologi in psihiatri mogli povedati dosti,
nakar bi se glasbeni uredniki, če so pošteni,
morali ljudstvu prikloniti in reči - oprosti...
[Lepa pesem je najkrajša pot do srca, kdor jo (domačo) neguje velja za dva, kdor od nje živi, velja za tri, kdor jo zanemarja, samega sebe, zakaj le, zlorablja. Vprašaj se, javni glasbeni urednik, kje je tvoje vesti skrajni zapik !]
Sodražan
sporočil: 2.339
Ne more biti vse industrija, da določeni politiki zakomplicirajo,
je pa tudi znano.
V razmislek komentatorjem:
www.sazas.org/javnos...d/463.aspx
"Glasbene kvote ne vplivajo na delovanje Združenja SAZAS
V zadnjem času, predvsem ob sprejemanju novega Medijskega zakona, se je večkrat popolnoma nerazumno skušalo na temo »kvot slovenske glasbe« vplesti tudi naše Združenje.
Združenje SAZAS kot mednarodno zastopstvo za glasbeno avtorsko pravico na ozemlju Slovenije, uveljavlja zaščito za celotni svetovni glasbeni repertoar, kar predstavlja več kot 35 milijonov avtorskih del! Združenje SAZAS torej zaračunava nadomestila za uporabo glasbe pod popolnoma enakimi pogoji tako za tuje kot slovenske avtorje, kar pomeni, da kvote nimajo nobenega vpliva na poslovanje Združenja SAZAS na eni in na dolžnosti uporabnikov do zakonite uporabe glasbenih avtorskih del na drugi strani.
Količina predvajane slovenske glasbe znotraj vse predvajane glasbe v medijih ne vpliva na ceno.
Za predvajanje avtorsko zaščitenih vsebin je potrebno pridobiti dovoljenje tudi, kadar se predvaja samo tuja glasba. Združenje SAZAS je organizirano neprofitno in z zastopanjem tako slovenske kot tuje glasbe SAZAS ne ustvarja zaslužka. Avtorska nadomestila zgolj posredujemo več kot 70 tisoč avtorjem letno po celem svetu.
Kot že nič kolikokrat doslej, se je v javnih sporočilih in celo na sejah v Državnem zboru skušalo Združenju SAZAS podtakniti nekaj, kar ni in nikoli ni bilo niti približno njegova pristojnost.
Ne moremo si kaj, da ne bi zgolj v razmislek za v bodoče, našega sporočila zaključili z zadnjo kitico iz pesmi »Apel in čevljar«, slovenskega pesnika Franceta Prešerna:
»Zavrne ga obraznik imenitni,
in tebe z njim, kdor napačen si očitar,
rekoč: "Le čevlje sodi naj Kopitar!«
V razmislek komentatorjem:
www.sazas.org/javnos...d/463.aspx
"Glasbene kvote ne vplivajo na delovanje Združenja SAZAS
V zadnjem času, predvsem ob sprejemanju novega Medijskega zakona, se je večkrat popolnoma nerazumno skušalo na temo »kvot slovenske glasbe« vplesti tudi naše Združenje.
Združenje SAZAS kot mednarodno zastopstvo za glasbeno avtorsko pravico na ozemlju Slovenije, uveljavlja zaščito za celotni svetovni glasbeni repertoar, kar predstavlja več kot 35 milijonov avtorskih del! Združenje SAZAS torej zaračunava nadomestila za uporabo glasbe pod popolnoma enakimi pogoji tako za tuje kot slovenske avtorje, kar pomeni, da kvote nimajo nobenega vpliva na poslovanje Združenja SAZAS na eni in na dolžnosti uporabnikov do zakonite uporabe glasbenih avtorskih del na drugi strani.
Količina predvajane slovenske glasbe znotraj vse predvajane glasbe v medijih ne vpliva na ceno.
Za predvajanje avtorsko zaščitenih vsebin je potrebno pridobiti dovoljenje tudi, kadar se predvaja samo tuja glasba. Združenje SAZAS je organizirano neprofitno in z zastopanjem tako slovenske kot tuje glasbe SAZAS ne ustvarja zaslužka. Avtorska nadomestila zgolj posredujemo več kot 70 tisoč avtorjem letno po celem svetu.
Kot že nič kolikokrat doslej, se je v javnih sporočilih in celo na sejah v Državnem zboru skušalo Združenju SAZAS podtakniti nekaj, kar ni in nikoli ni bilo niti približno njegova pristojnost.
Ne moremo si kaj, da ne bi zgolj v razmislek za v bodoče, našega sporočila zaključili z zadnjo kitico iz pesmi »Apel in čevljar«, slovenskega pesnika Franceta Prešerna:
»Zavrne ga obraznik imenitni,
in tebe z njim, kdor napačen si očitar,
rekoč: "Le čevlje sodi naj Kopitar!«
sporočil: 1.682
A bi se lahko uredniki dogovorili in do spremembe zakona vrteli res
tisto kvoto slovenske glasbe - opero! pa domače ponarodele
zborovske pesmi.... Pol pa naj sazas računa....
Strani: 1