1 ura
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
3 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
6 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
8 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
9 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
9 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
10 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 3
11 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
11 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
11 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
11 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
12 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
12 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
14 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
14 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
15 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
18 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Strani: 1

anon-394991 sporočil: 252
[#2579770] 04.02.16 13:36
Odgovori   +    0
Dobra odločitev in pravilna. Če gledamo globalizacijo vsi strmijo k temu, da je prevoz od proizvodnje do cilja z čim manj prekladanja. TAko se na trgih prodajajo celi kontejnerji robe in temu je tudi prierna cena. ŽAl pa Slvoenija z to politiko, ko ovira v razvoju LUKE prav Železnica je pa potrebno podpreti napredne misli LUKE KOPER in razmisliti o prodaji Slovenskih železnic in začeti z temeljitimi pregledi poslovanj. Nedopustno je, da delajo študije za LUKO KOPER tisti, ki planirajo imeti korit od LUKE in ne sama notranja tehnična služba. Če gledamo natančno vidmo, da je stratešo dobra poteza in koristna. Samo problem vidm v tem, ker jih bodo na Slovenskih železnicah izsiljevali z provizijami. ZAto bo vzporedno potrebno tudi študirati na gradnjo drugega prizidka na DOBU.

Strani: 1