Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Brnik leto dni pod Nemci. Kje so naložbe?
Strani: 1
sporočil: 11.404
Kakšen čuden intervju. Morda je v živo delovala drugače, ampak ko
sedaj tole berem, se mi zdi kot nekakšno mini podjebavanje s strani
novinarjev in potem temu primerna obrambna drža obeh.
sporočil: 621
čas vnosa: 02.10.15 10:34
"Ali imamo tudi lepo birokracijo? Kakšna je vaša izkušnja?
Matthias Engler: Tudi ta je lepa. Doslej nismo imeli nobene zelo slabe izkušnje. Mogoče imate vi drugačne izkušnje, ker v njih uživate dlje časa kot jaz.
Gospod Skobir, kaj si gospod Engler v resnici misli o naši birokraciji?
Skobir: To, kar je rekel."
Ko Financam odogriš tisto, kar ni v njihvih ideoloških predsodkih.
Matthias Engler: Tudi ta je lepa. Doslej nismo imeli nobene zelo slabe izkušnje. Mogoče imate vi drugačne izkušnje, ker v njih uživate dlje časa kot jaz.
Gospod Skobir, kaj si gospod Engler v resnici misli o naši birokraciji?
Skobir: To, kar je rekel."
Ko Financam odogriš tisto, kar ni v njihvih ideoloških predsodkih.
sporočil: 2.807
Podton tega intervjuja si ne zasluži mesta v uglednem poslovnem
časopisu. No morda to pove vse.
sporočil: 2.565
Zadnja sprememba: anon-126255 03.10.2015 18:34
Skratka, nič. Termnial ostaja premajhna socialistična škatla v
kateri se vsi gnetemo in ki nam je v sramoto. Nič boljša ni glavna
državna cesta skozi Spodnji Brnik in dalje proti Mengšu. V Zagrebu
gradijo nov terminal, Fronkl pa sprašuje o plačevanju parkirnine s
kartico. Mislim, ne vem no... provincialno. V tej državni se je
očitno ustavil čas. Edino pri penzijah so premiki (navzgor).
sporočil: 2.309
Pozna se komunistični pedigre Frankla in novinarke. Ti bi kar
investirali v bajte in jih potem gledali, kako so lepe.Koliko
prometa pa bi s temi investicijami naredili, pa sploh ni
važno.
Tipična komunistična miselnost in način gospodarjenja. Samo da se gradi, čemu pa naj bi služilo, pa sploh ni važno.
Tako so delali po drugi svetovni vojni in gradili tovarne, ki niso ničemur sluzile. En tak primer je bil gradnja kemične tovarne v Velenju (sem pozabil ime), nato tovarna celuloze v Krškem, Tovarna celuloze v Goričanah in še mnogo drugih, ki se jih trenutno ne spomnim.
Tipična komunistična miselnost in način gospodarjenja. Samo da se gradi, čemu pa naj bi služilo, pa sploh ni važno.
Tako so delali po drugi svetovni vojni in gradili tovarne, ki niso ničemur sluzile. En tak primer je bil gradnja kemične tovarne v Velenju (sem pozabil ime), nato tovarna celuloze v Krškem, Tovarna celuloze v Goričanah in še mnogo drugih, ki se jih trenutno ne spomnim.
sporočil: 2.565
Nismo letalska družba in tudi ne bomo postali, ne bomo denimo kupili avstrijske letalske družbe ali Adrie. Bomo pa delali skupaj z Adrio, turistično organizacijo, ministrstvi, da bi pripomogli k rasti števila potnikov.Ne bo čisto držalo, knede. Lastniško ste povezani z Lufthanso, ki je alfa in omega v kartelu Star Alliance katerega del je tudi Adria.
sporočil: 37
čas vnosa: 03.10.15 17:26
Na dan foruma katerega gost sem bil, sem 2x moral do blagajne, ker
se rampa ni odprla. Katastrofa.
Investicije, se vam zdi to res kaj pretreslivega kar mislijo narediti?
Investicije, se vam zdi to res kaj pretreslivega kar mislijo narediti?
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 03.10.2015 20:36
Če nič drugega smo dobili dokazilo, da bi gradnja novega potniškega
terminala bila neopravičena, je bila le investicija pripravljena za
pajdaše in za zapravljanje državnega denarja.
sporočil: 299
Kaj se ta Skobir heca ali to s premajhnimi zneski za avtorizacijo
misli resno... V Ljubljani brez težav plačuješ parkirnine, ki so
nekajkrat (ranga od manj kot eur naprej) s kartico na parkomatih...
sporočil: 2.309
Zadnja sprememba: anon-202494 04.10.2015 07:05
Očitno avtorja tega intervjuja še nikoli nista slišala za ROI,
drugače takih čudnih (da ne rečem neumnih) vprašanj ne bi
postavljala. V razvitem svetu je popolnoma enostavno, če je ROI
pozitiven, potem investiraš, drugače pa ne.Investirati samo zato, da se nekaj gradi, to so delali komunisti, da bi ljudem kazali, kako dobri so.
Zakaj sta pri Financah za intervju potrebna dva novinarja, je pa verjetno tako kot pri policajih. Eden zna brat, drugi pa...
Gospod Frankl, drži se raje svoji basni, ki jih včasih kar dobro napišeš. Intervjuje pa raje prepusti strokovnjakom. Dober iintervju ni, če zajeb...š inrvjujance, ampak, da jim postavljaš pametna in dobra vprašanja.
sporočil: 2.309
Citat iz opozorila:
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil, če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Tu je dokaz, da so Finance del represivnega soci-komi sistema.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil, če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Tu je dokaz, da so Finance del represivnega soci-komi sistema.
sporočil: 1
čas vnosa: 04.10.15 08:52
Res beden intervju. Še tistega, kar bi lahko izvedeli, nismo zaradi
bedastih vprašanj. Še dobro, da je spodaj rubrika "S FORUMA".
Strani: 1