Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Strah pred Kitajsko je pretiran, pred dizli niti ne
Strani: 1
sporočil: 1.794
Težava z dušikovimi oksidi je rešljiva.
Le NOx je treba katalizirati v N2O - smejalni plin :-)
Potem ostane dilema, ali to spuščati v ozračje ali kar v kabino, za boljše vzdušje in še vozniki ne bodo več rabili alkohola.
Saj koncentracija verjetno ni tako močna, da bi imela narkotičen učinek (smejalni plin se uporablja tudi za anestezijo, ali pa kot potisni plin za sladko smetano). Se pravi, o strupenosti in škodljivosti ni dileme.
Le NOx je treba katalizirati v N2O - smejalni plin :-)
Potem ostane dilema, ali to spuščati v ozračje ali kar v kabino, za boljše vzdušje in še vozniki ne bodo več rabili alkohola.
Saj koncentracija verjetno ni tako močna, da bi imela narkotičen učinek (smejalni plin se uporablja tudi za anestezijo, ali pa kot potisni plin za sladko smetano). Se pravi, o strupenosti in škodljivosti ni dileme.
sporočil: 9.333
VW potres ne bo kar tako pozabljen, od
popotresnih sunkov ne bo odjavljen; na
novo se bo začelo pisati testne načine,
dosti bolj pod lupo bodo njih sestavine.
Sodražan
popotresnih sunkov ne bo odjavljen; na
novo se bo začelo pisati testne načine,
dosti bolj pod lupo bodo njih sestavine.
Sodražan
sporočil: 7.023
Za začetek, bi bilo dobro zamenjati prodajni ceni dizla in bencina,
ki bi tako bolje izražali proizvodno ceno. O tem se je že pisalo in
menda ponekod tako tudi je. Do takrat kupci manj strupenega
energenta, subvencioniramo kupce bolj strupenega energenta. Logika?
sporočil: 7.327
čas vnosa: 28.09.15 10:00
Drugo vprašanje je, ali se ji bo to izplačalo, ali ti posegi ne bodo preveč dvignili cen dizelskih avtomobilov. To je lahko slabo za kupce, tudi za naše dobavitelje avtoindustriji.Zakaj pa bi bil konec umazanih dizlov (diskloužr: eno od mojih vozil je EURO6 dizelaš) slab za kupce? Če nas dologoročno avtoindustrija ubija s temi svinjskimi generatorji NOx in ne zna rešiti problema, naj pokoplje ta tip motorja. Še vedno imamo benzarje (ki sicer spustijo v zrak več CO2 zaradi višje porabe, potem so tu tudi razni benzeni in druge rakotvorne snovi - vprašanje, kaj je slabo in kaj slabše), hibride in morda, morda, nekoč štromarje.
Strani: 1