Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Slab customer service vas bo pokončal
Strani: 1
sporočil: 2.339
Zadnja sprememba: anon-268539 10.09.2015 08:39
»Kaj se dogaja? Kako je to mogoče?«»Pa tudi, če bi, si mislim, takšne obtožbe si nikakor ne bi smela dovoliti.«
»…z jasnim pridihom, da mi ne verjameta in da želita samo še končati svojo izmeno.«
»V tistem trenutku je v očeh strank celotno podjetje izgubilo. Zaradi nepremišljenih ukrepov posameznikov so postali slabi vsi.«
»Zaradi slabe usposobljenosti in slabega ali v veliko primerih neobstoječega treninga se zaposleni odzovejo neprijazno, neprimerno, žaljivo in celo napadalno.«
»So trenutki, ko bodo nekatere stranke izkoriščale dobronamerno politiko storitev in pomoč strankam, ampak bo negativen vpliv na poslovanje tako obroben, da bodo pozitivni vplivi dobre podpore strankam pretehtali tistih nekaj zlorab slabih kupcev.«
Tako, zdaj pa skoraj vse zapisano prenesite od realnega še na določen del javnega sektorja, pa boste zaslutili, od kod takšna nepotrebna ignoranca in vzvišenost, ter posledično nezadovoljstvo ljudi in vztrajen padec ugleda,…
sporočil: 53
Zaradi "ne verjamem" delavca na servisu, mi je za dejansko napako
na varnostnem pasu avta MB 180 cdi, pretekel garancijski rok. Ko so
koncno priznali napako je garancija potekla in ne moremo to v
garancijskem roku. Nihce ni zmogel dveh besed se opravijujemo, nasa
napaka bomo poskusili urediti. Tam me ne bo nikoli vec.
sporočil: 9.333
Zadnja sprememba: 153 10.09.2015 09:44
NASLOV: Slab customer service vas bo pokončalVaša slovenščina pa še prej !?
Sodražan
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 10.09.2015 09:49
Pametni trgovci to vracunajo v ceno. Stroske pa omejijo tako, da se
jim problemi dogajajo cimmanj. Meni so v Lidlu disk, ki se je
prevec grel (in posledicno nehal delovati po 10 minutah) vzeli
nazaj brez vprasanja in vrnili denar. Samo prosili so me, da na
listek napisem, kaj je narobe. Se sam sem bil presenecen.Internetni kitajc DealExtreme recimo za 1 EUR doplacila nudi zavarovanje pred uvoznimi dajatvami (carina/ddv) do visine 40 EUR na narocilo. Hocejo samo da jim poslikas carinske dokumente in ti vrnejo denar. kako se jim to lahko splaca? Ocitno so naredili statistiko in ugotovili, da se. Veliko slovenskih trgovcev taksne analize verjetno niti ne zna narediti. Lidl jo ocitno zna, Hofer tudi.
sporočil: 14.015
Odkar mi na njihovem ljubljanskem servisu niso priznali reklamacije
v celoti, pa bi jo morali, ne kupim več ničesar z napisom
SAMSUNG!
Jbg, niso edini. Če ti reče servis "pa nas tožite" je edini pravilni odgovor fuck off.
Jbg, niso edini. Če ti reče servis "pa nas tožite" je edini pravilni odgovor fuck off.
sporočil: 9
čas vnosa: 10.09.15 11:43
Tudi mene so tako izgubili pri mariborskem Obiju. Kupil električni
vrtalnik s 5. leti garancije, ki je prenehal delovati po 1. letu.
Prodajalec odbil garancijo, ker ta velja samo za "naprave na
motorni pogon". Sem poklical vodjo poslovalnice, pride debeli
plešasti samovšečni možakar in se strinja s prodajalcem, da
garancija velja samo za naprave na motorni pogon, ne pa za
električno orodje.
Tudi Amazon ni tako zlat, sem vrnil okvarjen artikel in želel zamenjavo ali vračilo denarja. Ponudili so mi vračilo denarja in sem se strinjal. Poslal nazaj, dobil potrditev, da so prejeli in zdaj že 10 dni čakam na denar.
Tudi Amazon ni tako zlat, sem vrnil okvarjen artikel in želel zamenjavo ali vračilo denarja. Ponudili so mi vračilo denarja in sem se strinjal. Poslal nazaj, dobil potrditev, da so prejeli in zdaj že 10 dni čakam na denar.
sporočil: 4.944
čas vnosa: 10.09.15 15:19
Slab customer service vas bo pokončalMajster Aleš, sicer vodja trženja in uporabniške izkušnje pri CalypsoCrystal, ima sicer prav, samo jaz(mi) bi rad(i) slišal(i) še kakšen odziv kupca, ki je reklamiral njihove CalypsoCrystal handcrafted izdelke.
sporočil: 2.392
Perfekcionisteki bi se za 1 evro dali jebat,ko vas pa država analno
obdeluje ste tiho kot miške.
sporočil: 287
Amazon je tudi edini spletni trgovec, ki razume kupca in
nezadovoljstvo z izdelkom ali embalažo. Nikoli nič problem, tudi,
če sami plačate vračanje pošiljke, denar vrnejo na cc. V 2015
spremljajo tudi kvaliteto embalaže oz paketa, ki prispe na
cilj.
Slovenski trgovci pogosto ne priznajo napake in kupca prepričujejo, da naj izdelek obdrži, itn. Pa čeprav so poslali podoben izdelek, ne pa naročenega.
Slovenski trgovci pogosto ne priznajo napake in kupca prepričujejo, da naj izdelek obdrži, itn. Pa čeprav so poslali podoben izdelek, ne pa naročenega.
Strani: 1