Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slab customer service vas bo pokončal

Strani: 1

anon-268539 sporočil: 2.339
[#2547187] 10.09.15 08:35
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: anon-268539 10.09.2015 08:39
»Kaj se dogaja? Kako je to mogoče?«
»Pa tudi, če bi, si mislim, takšne obtožbe si nikakor ne bi smela dovoliti.«
»…z jasnim pridihom, da mi ne verjameta in da želita samo še končati svojo izmeno.«
»V tistem trenutku je v očeh strank celotno podjetje izgubilo. Zaradi nepremišljenih ukrepov posameznikov so postali slabi vsi.«
»Zaradi slabe usposobljenosti in slabega ali v veliko primerih neobstoječega treninga se zaposleni odzovejo neprijazno, neprimerno, žaljivo in celo napadalno.«
»So trenutki, ko bodo nekatere stranke izkoriščale dobronamerno politiko storitev in pomoč strankam, ampak bo negativen vpliv na poslovanje tako obroben, da bodo pozitivni vplivi dobre podpore strankam pretehtali tistih nekaj zlorab slabih kupcev.«

Tako, zdaj pa skoraj vse zapisano prenesite od realnega še na določen del javnega sektorja, pa boste zaslutili, od kod takšna nepotrebna ignoranca in vzvišenost, ter posledično nezadovoljstvo ljudi in vztrajen padec ugleda,…
damjanr1 sporočil: 53
[#2547200] 10.09.15 09:35
Odgovori   +    10
Zaradi "ne verjamem" delavca na servisu, mi je za dejansko napako na varnostnem pasu avta MB 180 cdi, pretekel garancijski rok. Ko so koncno priznali napako je garancija potekla in ne moremo to v garancijskem roku. Nihce ni zmogel dveh besed se opravijujemo, nasa napaka bomo poskusili urediti. Tam me ne bo nikoli vec.
153 sporočil: 9.333
[#2547206] 10.09.15 09:44
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: 153 10.09.2015 09:44
NASLOV: Slab customer service vas bo pokončal

Vaša slovenščina pa še prej !?

Sodražan
bc123a sporočil: 48.253
[#2547208] 10.09.15 09:48
Odgovori   +    14
Zadnja sprememba: bc123a 10.09.2015 09:49
Pametni trgovci to vracunajo v ceno. Stroske pa omejijo tako, da se jim problemi dogajajo cimmanj. Meni so v Lidlu disk, ki se je prevec grel (in posledicno nehal delovati po 10 minutah) vzeli nazaj brez vprasanja in vrnili denar. Samo prosili so me, da na listek napisem, kaj je narobe. Se sam sem bil presenecen.

Internetni kitajc DealExtreme recimo za 1 EUR doplacila nudi zavarovanje pred uvoznimi dajatvami (carina/ddv) do visine 40 EUR na narocilo. Hocejo samo da jim poslikas carinske dokumente in ti vrnejo denar. kako se jim to lahko splaca? Ocitno so naredili statistiko in ugotovili, da se. Veliko slovenskih trgovcev taksne analize verjetno niti ne zna narediti. Lidl jo ocitno zna, Hofer tudi.
anon-106712 sporočil: 3.698
[#2547270] 10.09.15 12:36
Odgovori   +    2
Hm, ne razumem, zakaj žolč, če mu pa Amazon vse reši, tudi fižol?
anon-238577 sporočil: 14.015
[#2547277] 10.09.15 13:07
Odgovori   +    5
Odkar mi na njihovem ljubljanskem servisu niso priznali reklamacije v celoti, pa bi jo morali, ne kupim več ničesar z napisom SAMSUNG!
Jbg, niso edini. Če ti reče servis "pa nas tožite" je edini pravilni odgovor fuck off.
anon-330984 sporočil: 476
[#2547278] 10.09.15 13:09
Odgovori   +    3
Zato ne kupujem več v Sparu ... so nesramni
anon-380560 sporočil: 9
[#2547315] 10.09.15 15:17
Odgovori   +    0
čas vnosa: 10.09.15 11:43
Tudi mene so tako izgubili pri mariborskem Obiju. Kupil električni vrtalnik s 5. leti garancije, ki je prenehal delovati po 1. letu. Prodajalec odbil garancijo, ker ta velja samo za "naprave na motorni pogon". Sem poklical vodjo poslovalnice, pride debeli plešasti samovšečni možakar in se strinja s prodajalcem, da garancija velja samo za naprave na motorni pogon, ne pa za električno orodje.
Tudi Amazon ni tako zlat, sem vrnil okvarjen artikel in želel zamenjavo ali vračilo denarja. Ponudili so mi vračilo denarja in sem se strinjal. Poslal nazaj, dobil potrditev, da so prejeli in zdaj že 10 dni čakam na denar.
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2547333] 10.09.15 16:22
Odgovori   +    0
čas vnosa: 10.09.15 15:19
Slab customer service vas bo pokončal
Majster Aleš, sicer vodja trženja in uporabniške izkušnje pri CalypsoCrystal, ima sicer prav, samo jaz(mi) bi rad(i) slišal(i) še kakšen odziv kupca, ki je reklamiral njihove CalypsoCrystal handcrafted izdelke.
Kanzon sporočil: 2.392
[#2547370] 10.09.15 18:46
Odgovori   +    0
Perfekcionisteki bi se za 1 evro dali jebat,ko vas pa država analno obdeluje ste tiho kot miške.
anon-305462 sporočil: 287
[#2547379] 10.09.15 19:37
Odgovori   +    1
Amazon je tudi edini spletni trgovec, ki razume kupca in nezadovoljstvo z izdelkom ali embalažo. Nikoli nič problem, tudi, če sami plačate vračanje pošiljke, denar vrnejo na cc. V 2015 spremljajo tudi kvaliteto embalaže oz paketa, ki prispe na cilj.

Slovenski trgovci pogosto ne priznajo napake in kupca prepričujejo, da naj izdelek obdrži, itn. Pa čeprav so poslali podoben izdelek, ne pa naročenega.

Strani: 1