Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ne flikajmo, postavimo na novo
Strani: 1
sporočil: 10.900
Kdor je poslusal karikaturo od nekdanjega direktorja Iskre in
Metalke, Turnska, ve, da je treba zbrcati vse Turnske. Sicer bo slo
vse k hudicu. Najprej se zgrozis: Turnsek, bebo, direktor? Ja, kaj
pa drugega. Taki so direktorji, zato pa je tako, kot je.
sporočil: 3.757
In kaj je rešitev? Zrušiti in postaviti povsem na novo.Ja, vendar ... "mi", ki smo v 24 letih narobe peljali skoraj vse, bi danes, če bi dobili novo priložnost, zopet vse uničili. Problem te države smo mi, nas dva milijona balkanskih bedakov. Opicam in komunistom enostavno ne moreš dati v roke države ne glede na to, da se pri tem skriješ za maske demokracije. Žal. S čem se lahko danes vsaj malo (še) tolažimo? "Nismo" si še naredili Golega otoka. Vsaj (še) ne za vse.
sporočil: 1.741
Samo enkrat smo v Sloveniji postavili (poleg osamosvojitve) vse na
novo. To je bil DARSov program izgradnje avtocest. Edini resnično
uspešen in realiziran projekt v državi Sloveniji. Pa smo v stilu
slovenceljnev tudi ta projekt s politikanstkimi in medijskimi
lažmi, gonjami, aferami in stigmatizacijo udeleženih popljuvali in
spremenili v največjo sramoto!
Politika ni bila niti toliko sposobna, da bi na koncu (tako kot delajo urejene države) naredila temeljito strokovno analizo tega projekta in na osnovi izkušenj smernice za nove projekte.
Ko je politika videla, da je to uspešen projekt je začela na veliko kadrovati v cestno sfero nesposovne, nestrokovne, neizkušene in koruptivne svoje zveste politične kadre. Rezultat je več kot jasen. Npr Markovec bodo slavnostno odprli 6 let po roku, obstoječa cestna mreža je v katastrofalnem stanju in enega mostička, ki bi ga v prejšnjih gnilih časih zgradili v enem mesecu se packa že leto. Odgovorni politični državni birokrati pa se zgovarjajo drug na drugega zakaj se ne da!
Ja temeljito strukturno reformo in vse na novo bi bilo potrebno narediti na cestah. Nagnati sedanje vodilne in še kakšne nižje, dati možnost mladim, ki nimajo služb in na pomoč poklicati stare izkušene, ki imajo kaj za pokazati v življenju. Samo to je dobitna kombinacija. Je pa iluzija pri politiki, ki je državo zafurala in se še vedno sprehaja po protokolarnih preprogah, pije šampanjc in ščiti svoje nesposobne kadre! npr. prvi človek v državi, ki se mora stalno opravičevati za svoje neumne izjave!
Politika ni bila niti toliko sposobna, da bi na koncu (tako kot delajo urejene države) naredila temeljito strokovno analizo tega projekta in na osnovi izkušenj smernice za nove projekte.
Ko je politika videla, da je to uspešen projekt je začela na veliko kadrovati v cestno sfero nesposovne, nestrokovne, neizkušene in koruptivne svoje zveste politične kadre. Rezultat je več kot jasen. Npr Markovec bodo slavnostno odprli 6 let po roku, obstoječa cestna mreža je v katastrofalnem stanju in enega mostička, ki bi ga v prejšnjih gnilih časih zgradili v enem mesecu se packa že leto. Odgovorni politični državni birokrati pa se zgovarjajo drug na drugega zakaj se ne da!
Ja temeljito strukturno reformo in vse na novo bi bilo potrebno narediti na cestah. Nagnati sedanje vodilne in še kakšne nižje, dati možnost mladim, ki nimajo služb in na pomoč poklicati stare izkušene, ki imajo kaj za pokazati v življenju. Samo to je dobitna kombinacija. Je pa iluzija pri politiki, ki je državo zafurala in se še vedno sprehaja po protokolarnih preprogah, pije šampanjc in ščiti svoje nesposobne kadre! npr. prvi človek v državi, ki se mora stalno opravičevati za svoje neumne izjave!
sporočil: 149
"Zrušiti in postaviti povsem na novo."
Kako to storiti? Očiščenja ne bo naredila nobena "politika", nikakršna "nevidna roka", tudi ne "privatizacija". Vsaj ne brez posredne škode v sociali. Če se že gremo "socialno državo"...
Z vsebino članka se sicer strinjam. Imam pa vseeno občutek, da bi večina gnilih sistemov delovala, če bi posamezniki delali kvalitetno in odgovorno. Na papirju je precej stvari korektno zastavljenih. Začne se od znotraj, pri vsakemu posamezniku znotraj sistema. Vsak izmed bralcev (in novinarjev) naj oceni, koliko egoista (ali oportunista) je v njemu. Najlažje se je izgovarjati na "sistem". Sistemi nikoli niso "zabetonirani" in jih je vseskozi treba izboljševati. Kdo drug pa to lahko naredi, kot posameznik znotraj sistema?
Malo za šalo...
Določeni novinar Financ je v preteklosti naredil (oz. bi jo naj) oslarijo in je odšel (verjetno "sporazumno"). Po drugi strani pa nekdo znotraj "gnilega sistema" težko naredi napako. Zakaj? Sam tega niti ne ve (oz. noče priznati), njegov nadrejeni ne opravlja svojega dela, da bi to sploh opazil. Ko se napaka odkrije, pa cela veriga dela vse, da bi zadevo pometli pod preprogo. Dejansko bi vsak v verigi moral nositi svojo mero odgovornosti. Odgovornosti se pa vsi otepamo, mar ne?
Kako to storiti? Očiščenja ne bo naredila nobena "politika", nikakršna "nevidna roka", tudi ne "privatizacija". Vsaj ne brez posredne škode v sociali. Če se že gremo "socialno državo"...
Z vsebino članka se sicer strinjam. Imam pa vseeno občutek, da bi večina gnilih sistemov delovala, če bi posamezniki delali kvalitetno in odgovorno. Na papirju je precej stvari korektno zastavljenih. Začne se od znotraj, pri vsakemu posamezniku znotraj sistema. Vsak izmed bralcev (in novinarjev) naj oceni, koliko egoista (ali oportunista) je v njemu. Najlažje se je izgovarjati na "sistem". Sistemi nikoli niso "zabetonirani" in jih je vseskozi treba izboljševati. Kdo drug pa to lahko naredi, kot posameznik znotraj sistema?
Malo za šalo...
Določeni novinar Financ je v preteklosti naredil (oz. bi jo naj) oslarijo in je odšel (verjetno "sporazumno"). Po drugi strani pa nekdo znotraj "gnilega sistema" težko naredi napako. Zakaj? Sam tega niti ne ve (oz. noče priznati), njegov nadrejeni ne opravlja svojega dela, da bi to sploh opazil. Ko se napaka odkrije, pa cela veriga dela vse, da bi zadevo pometli pod preprogo. Dejansko bi vsak v verigi moral nositi svojo mero odgovornosti. Odgovornosti se pa vsi otepamo, mar ne?
sporočil: 1.387
Spoštovani bralci, imam občutek, da podsistemi te države ne
delujejo. Naj pojasnim. Če država oziroma njen podsistem, ki skrbi
za cestno omrežje v Mednem, ni sposoben v normalnem času postaviti
nadomestnega mosta, kaj šele financirati stalnega (ne gre za
kompliciran objekt, ampak premostitev železnice), je to znamenje,
da je sistem popolnoma gnil. Vrednost izgubljenih ur zaradi ždenja
v gneči je presegla vrednost investicije, pa ni posledic... Kot da
lastniki avtomobilov ob registraciji ne bi plačevali cestnine.
Mantra cestarjev? Potrebujemo več sredstev! Cestarji, preden vržete
kamen vame, si odgovorite na vprašanje, koliko mesecev je zapora v
Mednem.
**********
Po vsej Sloveniji še vedno delajo po starem - po komunistično. KO inšpektor ugotovi, da most ni več v dobrem stanju, uvedejo izmenični enosmerni promet, za eno leto. Da počasi razmislijo in napišejo tono papirjev. Naslednji dve leti pa delajo. Lepo počasi, čist počas. Dva stroja delata nekaj ur na dan,uniformiranci okoli dežurajo itd. Čez vikende ni nikogar nikjer. Po treh letih je zadeva končno fertik. Je sicer bolj ena pacarija, je pa le enmal bolš ko je blo. Ampak koliko je bilo v tem času zastojev, ničkoliko ur čakanja in živčnosti v prometu ter izgube goriva in časa voznikov. Država nam še vedno sporoča: MI SMO ZAKON, VI NE ŠTEJETE NIČ. Še vedno nekako tako kot npr. leta 1978, ko sem se edinokrat peljal z mednarodnim vlakom iz Nemčije do Ljubljane. Vlak je potem nadaljeval do Turčije. Na vsej vožnji do LJUBLJANE je šlo vse gladko in lepo. Po Ljubljani pa je vlak nekajkrat obstal, da so železničarji počasi preklapljali tirnice. Končno je vlak le prispel do ljubljanskega kolodvora. Sedel sem v kupeju z nekimi zgovornimi Grki, ki so naše početje totalno stadlali, saj da je VEDNO tako. To mi je ostalo močno v spominu. To, kar se danes še vedno VSESKOZI dogaja na cestah, je pa isto.
Ob tem naj dodam naslednje. Skoraj vsak privatnik pri nas bi takšen gradbeni podvig izvedel v nekaj mesecih in to za desetino cene, kolikor sicer to stane (in mnogi si filajo žepe ves ta čas). To ni le moje mišljenje, to debato sem slišal pred par dnevi. Čeprav sem samo poslušal, so govorili in povedali vse enako, kakršno je moje mišljenje o tem že vseskozi.
**********
Po vsej Sloveniji še vedno delajo po starem - po komunistično. KO inšpektor ugotovi, da most ni več v dobrem stanju, uvedejo izmenični enosmerni promet, za eno leto. Da počasi razmislijo in napišejo tono papirjev. Naslednji dve leti pa delajo. Lepo počasi, čist počas. Dva stroja delata nekaj ur na dan,uniformiranci okoli dežurajo itd. Čez vikende ni nikogar nikjer. Po treh letih je zadeva končno fertik. Je sicer bolj ena pacarija, je pa le enmal bolš ko je blo. Ampak koliko je bilo v tem času zastojev, ničkoliko ur čakanja in živčnosti v prometu ter izgube goriva in časa voznikov. Država nam še vedno sporoča: MI SMO ZAKON, VI NE ŠTEJETE NIČ. Še vedno nekako tako kot npr. leta 1978, ko sem se edinokrat peljal z mednarodnim vlakom iz Nemčije do Ljubljane. Vlak je potem nadaljeval do Turčije. Na vsej vožnji do LJUBLJANE je šlo vse gladko in lepo. Po Ljubljani pa je vlak nekajkrat obstal, da so železničarji počasi preklapljali tirnice. Končno je vlak le prispel do ljubljanskega kolodvora. Sedel sem v kupeju z nekimi zgovornimi Grki, ki so naše početje totalno stadlali, saj da je VEDNO tako. To mi je ostalo močno v spominu. To, kar se danes še vedno VSESKOZI dogaja na cestah, je pa isto.
Ob tem naj dodam naslednje. Skoraj vsak privatnik pri nas bi takšen gradbeni podvig izvedel v nekaj mesecih in to za desetino cene, kolikor sicer to stane (in mnogi si filajo žepe ves ta čas). To ni le moje mišljenje, to debato sem slišal pred par dnevi. Čeprav sem samo poslušal, so govorili in povedali vse enako, kakršno je moje mišljenje o tem že vseskozi.
Strani: 1