Strani: 1

anon-347166 sporočil: 247
[#2506315] 11.03.15 00:04
Odgovori   +    22
One word: Kodak
0219Gr9 sporočil: 222
[#2506322] 11.03.15 00:30
Odgovori   +    11
Glavni prehod na električne avtomobile bo trajal od leta 2050 do 2100. Potem, Igor, boš prodajal rabljenim in oldtimerjem. Imaš še čas.
anon-253550 sporočil: 7
[#2506330] 11.03.15 02:39
Odgovori   +    24
Zadnja sprememba: anon-253550 11.03.2015 02:40
Električni motor je odličen za avtomobile... baterije pa so polomija. Tudi njihov razvoj v zadnjih 70-ih letih je imel patetičen napredek. Da ne omenim težave proizvajanja elektrike za polnjenje miljarde avtomobilov. Od kje? Iz nezanesljivih obnovljivih virov? Niti v naslednjih 100 letih tega ne bo. Če pa potrebujete termoelektrane z vso infrastrukturo raje obdržite normalne motorje. Elektromotor kot pogon ja..baterije NE. Bo potreben drugačen električni zalogovnik/proizvajalec. Baterije so megla..katerih tehnologija se premika po polžje v primerjavi z ostalim.
vrac sporočil: 11.068
[#2506333] 11.03.15 05:50
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: vrac 11.03.2015 05:52
Akrapovič malo zavaja o problemu izrabe baterij. 500 ciklov popolnoma zadošča za življensko dobo avtomobila povprečnega voznika. To pomeni 200 - 300.000 prevožnih kilometrov kolometrov, kar je čisto dovolj.
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2506363] 11.03.15 08:25
Odgovori   +    3
Evo rešitve za električne avte (v ozadju):

www.youtube.com/watc...tube_gdata

Good old Russian technology.
anon-125340 sporočil: 34
[#2506413] 11.03.15 10:05
Odgovori   +    3
Trenutne baterije morda res niso najboljša rešitev, g. Akrapovič pa se očitno še ni seznanil s polnjenjem s tekočimi elektroliti. Na ta način lahko infrastruktura ostane ista (črpalke), polnjenje enako hitro (samo natočimo gorivo), samo da to gorivo vsebuje tekoče elektrolite - dejansko si "natočimo" elektriko. Prototip takšnega "Flow battery" avtomobila je že narejen in deluje.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2506434] 11.03.15 10:29
Odgovori   +    1
Se kar strinjam s tem. Je pa prav lahko prihodnost v precej velikem deležu zelo majhnih električnih vozil za razdalje recimo do 50 ali 80km dnevno, Polnjenje doma prek noči na cenejšo elektriko, dodatno lahko marsikje s fotovoltaiko na strehi. Recimo, da bi bilo treba napolniti 20kWh. Zadostovalo bi 10h z močjo 2kW. To pa povsem normalno gre.
anon-117019 sporočil: 1.616
[#2506439] 11.03.15 10:36
Odgovori   +    3
To sporočilo je izbrisal avtor (15.02.2016 07:52)
anon-198668 sporočil: 2.998
[#2506455] 11.03.15 11:03
Odgovori   +    7
Spraševati Akrapovića o električnih avtomobilih je kot spraševanje menihov o prostituciji ... ne, v tem ne vidijo prihodnosti.
alfa55 sporočil: 2.730
[#2506457] 11.03.15 11:04
Odgovori   +    4
Igor Akrapovič: Da za hibride, odločen ne za električne avte
Če bi vprašali za mnenje koga iz elektrobranže bi bil odgovor seveda diametralno nasproten...
Primi1106 sporočil: 246
[#2506462] 11.03.15 11:10
Odgovori   +    5
Ja seveda bo rekel ne električnim avtomobilom, kaj pa drugega?! A mesar bi rekel da sojinim klobasam?
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2506470] 11.03.15 11:20
Odgovori   +    4
Igor Akrapovič: Da za hibride, odločen ne za električne avte
Jaz razumem njegovo stališče, ker so električni avti čisti odmik od njegovega poslovnega modela. Sicer pa dolgoročno tudi v hibride ne verjamem preveč, so samo vmesna stopnja do nečesa v prihodnosti, kar se ne bo poganjalo na nafto in njene derivate.
anon-293951 sporočil: 1.660
[#2506567] 11.03.15 13:56
Odgovori   +    1
čas vnosa: 11.03.15 08:14
elektromotor ne rabi auspuhov, pa olja, nafte, katalizatorjev, in še milijon drugih stvari ne sam baterijo, baker in 2 ležaja.
anon-344938 sporočil: 1
[#2506569] 11.03.15 13:56
Odgovori   +    5
čas vnosa: 11.03.15 04:29
Gospod Akrapovič se boji, da bo v ispušni sistem za električni avtomobil moral vgrajevati tudi zvočnike.
anon-202104 sporočil: 4.404
[#2506573] 11.03.15 14:01
Odgovori   +    1
eni ste res pametni... men je že skoz jasn da ni infrastrukture za elektro kište, vi filozofki se sploh ne zavedate kolk dodatnega štroma( beri, novih JE) bi rabil da bi to fural, da o filanju doma ne izgubljam besed...ni takih kablov ki bi prenesli take obremenitve, po domače povedan, čez cev fi 2 coli loh spraviš sam določeno količino vode, če boš pa povečal pritisk jo bo na neki točki raznesl..rešitev je samo v zadevi ki bi proizvajala štrom že v avtu
blink sporočil: 3.523
[#2506580] 11.03.15 14:12
Odgovori   +    2
"Igor Akrapovič: Da za hibride, odločen ne za električne avte"

Odločen DA za električne avte, pod pogojem da imajo namontiran Akrapović izpuh.
anon-106712 sporočil: 3.698
[#2506603] 11.03.15 15:03
Odgovori   +    3
"odločen ne za električne avte"
Morda zato, ker ne rabijo "auspuha"?
1357 sporočil: 7.095
[#2506609] 11.03.15 15:37
Odgovori   +    2
Igor Akrapovič ima glede na trenutno stanje kar prav. Tehnologije sicer obstajajo vendar jih dločeni psihopati na oblasti držijo v predalih Tehnologije, ki bi bile že zdavnaj lahko v civilni uporabi. Te in takšni psihopati obstajajo tudi pri nas in celo tako daleč grdo ti psihopati, da držijo med seboj pri teh stvareh četudi so se med seboj pobijali. Konkretno govorim o podmorniških baterijah. Informacije o teh baterijah sem iskal zaradi razvoja enega projekta, ki ni imel nobene veze ne z mobilnostjo ne z vojsko. V Tab- u sploh odgovorili niso na popraševanje kot da to ni njihov proizvod, na ministrstvih za obrambo Slovenije in Hrvaške ter na Vojno tehničnim inštitutu v Beogradu so dali pa identičen odgovor, ki me je vrgel s stola; vsi trije so namreč odgovorili identično da je tehnična sestava teh baterij, čeprav so te baterije stare že vsaj 35 let, najbolj varovana vojaška skrivnost, ker bi razkritje tehnične sestave teh baterij ogrozilo varnost pripadnikov oboroženih sil in samo delovanje plovil kateri uporabljajo te baterije kot zalogovnike energije ob dejstvu da nobena od naštetih držav ( Slovenija; Hrvaška; Srbija) nima v aktivni uporabi vozil ki uporabljajo take baterije kot zalogovnike energije. Res je da so te baterije ugrajene v kar nekaj vrst podmornic na dizelski pogon različnih držav proizvajalk vendar je meni nerazumljivo da tem psihopatom v vojaških uniformah in političnih suknjah pomenijo več življenja vojakov nekih xy držav, ki so nekoč nekdaj kupile te baterije v času ko nobena od sedanjih držav še ni obstajala, kot pa potencialni zaslužek od uporabe teh tehnologij državlajnov čigar uradniki so in živijo od davkov ki jih poberejo od teh državljanov. Narobe svet.
153 sporočil: 9.333
[#2506614] 11.03.15 15:43
Odgovori   +    1
Dolgoročno bo že čas pokazal svoje,
na kratkoročno uspevati = znati bolje.

Sodražan
anon-239836 sporočil: 996
[#2506616] 11.03.15 15:45
Odgovori   +    3
Pa saj ni nor,da bi se zavzemal za električne pogone,če pa dela auspuhe.Halo!?
dz1975 sporočil: 2.264
[#2506624] 11.03.15 15:59
Odgovori   +    2
Električni avtomobili so odlična rešitev za neobstoječi problem...
anon-362717 sporočil: 3
[#2506839] 12.03.15 08:10
Odgovori   +    2
čas vnosa: 11.03.15 14:52
Igor Akrapovič: Da za hibride, odločen ne za električne avte
Če bi jaz prodajal izpušne sisteme za motorne pline, bi enako govoril!
jezst sporočil: 4.758
[#2506877] 12.03.15 09:32
Odgovori   +    1
Igor Akrapovič: Da za hibride, odločen ne za električne avte
Seveda, električni avti ne rabijo auspuhov...
anon-149030 sporočil: 108
[#2506955] 12.03.15 13:25
Odgovori   +    0
E, tuki ga je pa mojster pihnil mal mimo :)
Ampak tudi najboljši se lahko kdaj zmotijo :)
Električni avtomobili so čez 20-30 let dejstvo.
GV-3786 sporočil: 234
[#2507271] 13.03.15 11:38
Odgovori   +    0
S takim posmehom bo zelo zanimivo kakšne auspuhe bo delal Akrapovič čez 10 let!
BMW očitno dela na tem da jih v roku 10 let ne bo potreboval, kar je tudi že pokazal v Sloveniji.

Strani: 1