Strani: 1

anon-185186 sporočil: 12
[#2502093] 23.02.15 11:41
Odgovori   +    15
V seštevku stroškov nakupa manjka samo še podatek o plačilu DMV, potem pa razlika ne bo več tako velika. "Je pa bila dogodivšina". Če pa še računamo čas,ki je bil porabljen in pa gorivo za povratek domov, bi bilo bolje , da bi se v Sloveniji dobro pogajal in razlike nebi bilo več.
circ sporočil: 14
[#2502098] 23.02.15 11:59
Odgovori   +    3
Seveda. Če imaš 3 otroke in si upravičen plačila DMV. Drugače je že manj ugodno, ker te Furs obere do kosti... sploh če si želiš tudi malo večji motor.
anon-243516 sporočil: 3.391
[#2502102] 23.02.15 12:03
Odgovori   +    38
Enako! Že kar nekajkrat, prišparali pa za nov avto, sicer manjši in cenejši, a vendar. Ne dam denarja, svojega, zasluženega, tem slovenskim lopovom. NE! Me pa zanima, od kod, recimo, Jankovićevim otrokom denar za tako velike in drage avte! Dvomim, da so tako sposobni, da bi lahko bili v službi v korporacijah, ki rabijo pametne in inteligentne in sposobne ljudi, ki jih dobro in celo bajno plačujejo. Ali pač? Ali Petan služi s svojimi možgani, intelektom? Golobič? Jamnik? Kučanova penzija je pa itak "nagrada" malega princa iz NSIja...
anon-327067 sporočil: 115
[#2502106] 23.02.15 12:13
Odgovori   +    5
čas vnosa: 23.02.15 12:06
Kot da bi bral izkušnjo svojega nakupa izpred dveh let.

Tudi sam sem šel v DE z vlakom po avto.;)
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2502113] 23.02.15 12:44
Odgovori   +    9
Pri omembi oglaševane cene podobnega avta (z nekoliko močnejšim motorjem) naprodaj v Sloveniji ni upoštevan verjeten popust, ki bi naknadno sledil, kot je v Nemčiji bil naknadno odobren popust 450 eur.
Torej razlika cca. 2.000, in nekoliko šibkejši motor nemškega avta.
To bo bolj realna slika.
Polo83 sporočil: 1.177
[#2502116] 23.02.15 13:01
Odgovori   +    9
močnejši motor je takoj (recimo 2.0tdi namesto 1.6tdi) +1500 do 2000eur, pa dmv ni plačal, katerega dobi v slo povrnjenega ob enakih pogojih, pa še sreča da ni taval po nemčiji... aja pa še rumene tablice so mu dali, ki so samo za prevoze znotraj nemčije tako da mu zavarovanje v avstriji in sloveniji ni veljalo..
blink sporočil: 3.523
[#2502118] 23.02.15 13:10
Odgovori   +    21
Kaj če bi kupil avto za 5000 eur v SLO in že takoj prihranil cca. 9000 eur + čas in živce? Pleh je pleh.
grekom1 sporočil: 349
[#2502121] 23.02.15 13:23
Odgovori   +    3
Kak bi rekli Mi2?

Ni bil glih neki handler (Komad "Ostal sem brez bencina" na albumu Črtica)


Da se za 450 EUR shandlaš po telefonu ni ravno pravi pristop. Kot tudi ne "nujni" nakup.

V takem primeru se trgovcu pošlje povpraševanje za "best export price" - so takoj srečni ker se ne rabijo "j***t" z garancijo na rabljeno vozilo. Nato pa se trgovcu ponudi 20% nižja ponudba kot jo je on navedel.

Počakaš kak teden, in marsikdaj dobiš zelo solidno ceno.
gt001 sporočil: 786
[#2502130] 23.02.15 13:42
Odgovori   +    9
bom komentiral samo tri stvari:
- prisparat ~1000€ za uvoz v lastni reziji ni krneki.
je potrebno kar nekja casa delati, da si lahko das jurja cistega na stran
- @grekom. po tvoje bi v nemciji dobil postenega VW za ca. 25-30% popusta? malo morgen!
- edini "feler" v tej zgodbi se mi zdi izbira avta. touran (ocitno 1,6TDI) za 5-clansko druzino in kamp prikolico... glede na to, da so nabavljali mocnejsi avto, je 1,6 motor za ta namen mimosun.
anon-207862 sporočil: 1.476
[#2502155] 23.02.15 14:35
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-207862 23.02.2015 14:53
Evergreen Balkan stories že od osamosvojitve dalje. V Nemčiji se družina z vsaj eno solidno službo vsakih nekaj let odpelje v salon po nov avto, starega pa pozabi pri prvem sosedu turku, poljskemu ali hrvaškem dilerju. Osebno mi je takega stanja žal saj smo tudi pri nas podobna familija, da se mora človek poleg 1001 sranja pogojenega z miljejem v katerem bivaš (krvavo zarađeni euri) nabijat še s kravjimi posli da bognedaj registriraš 2 avta kar je pri malo bolj natempiranih familijah obvezno.
evo če že kdo gleda - tale HR tip jih nalaga na kamione in serijsko vozi v slo:
home.mobile.de/TRADE...RSGMBH#ses
Še to no, pri nas pa pameten avto za pametno ceno izgine s portala v nekaj minutah ali največ nekaj urah saj je dilerjev s stalno vklopljenim avto.net ziljončič.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2502159] 23.02.15 14:55
Odgovori   +    6
"Vsi tri leta stari tourani so imeli prevoženih med 140 in 150 tisoč kilometri, kar me je malo presenetilo."

Tukaj ni kakega presenečenja; flotni/službeni avtomobili v normalnih državah se praviloma prodajajo pri teh kilometrih, ko so stroški vzdrževanja še zanemarljivi, i.e. pred prvim velikih servisom.
anon-300612 sporočil: 83
[#2502200] 23.02.15 16:50
Odgovori   +    3
To sporočilo je izbrisal avtor (21.05.2015 17:47)
lusp sporočil: 151
[#2502428] 24.02.15 15:07
Odgovori   +    5
Hvala za članek. V njem sem dobil veliko informacij, ki jih sedaj sicer še ne potrebujem, mogoče pa bodo koristne v letu ali dveh. Vidim da ste prihranili lep denar. Hvala da sem lahko prebral vašo izkušno...
Me pa zabavajo zgornji (večinoma) negativni komentarji kaj vse da se ne splača... Sem eden tistih ki pazi na nepotrebne (stroške) in sem vsemogočim ljudem razlagal kako prihraniti denar za enake stvari . Večinoma me debelo gledajo oz. je odgovor SE NE SPLAČA..Včasih sem se zagovarjal da imam prav, danes se samo nasmejim in si mislim svoje.... bančne storitve, elektrika, ogrevanje, zavarovanje avtomobilov, telefomn, internet... in še in še..... Konkurenca dela čudeže....Šeenkrat hvala!
anon-283914 sporočil: 1.021
[#2502635] 25.02.15 08:29
Odgovori   +    1
Pred leti sem tudi sam uvozil leto staro Mazdo 6 2.3 karavan kupljeno pri BMW delaerju iz Ismainga severno od Münchna. Prihranek je bil okoli 1.700 € s tem, da takega modela pri nas praktično ni bilo možno kupiti. Razen goriva, rednih servisov in vzdrževanja z avtom ni bilo drugega stroška. Kasneje sem se registriral za spletne avto avkcije. Kupil še 2x BMW. Belgijski je imel 145.000 km in bil ohranjen kot nov, Italijanski pa je bil s 85.000 km kar zmahan. Cenovni prihranek po plačilu vseh dajatev in registraciji za vsak avto kar 3.000 € vs primerljivo vozilo pri pooblaščenih prodajalcih.

Je pa potrebno biti previden tudi v Nemčiji. Sploh, če je avto hendler kak Turk ali kdo iz bivše Juge. Najvarneje je kupiti rabljen avto pri uradnih zastopnikih kjer prodajajo vozila iz sistema staro za novo.

Strani: 1