Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek 20 let športne limuzine: od požrešnih do supervarčnih
Strani: 1
sporočil: 967
"Skrivnost v rekordno majhni številki pa je v 31-kilometrskem
dosegu elektromotorja..."
Super!
No, jaz moram pa recimo odriniti z avtom v Bruselj,kar direktno, brez ustavljanja. Pač, se mudi, sendvič bom vmes popapal kar v avtu, med vožnjo.
Mi lahko avtor članka razodene, kolikšno porabo lahko pričakujem na poti LJ-Bruselj, da vem planirati, ali nazajgrede tankam na Jesenicah ali v Kranju?
Super!
No, jaz moram pa recimo odriniti z avtom v Bruselj,kar direktno, brez ustavljanja. Pač, se mudi, sendvič bom vmes popapal kar v avtu, med vožnjo.
Mi lahko avtor članka razodene, kolikšno porabo lahko pričakujem na poti LJ-Bruselj, da vem planirati, ali nazajgrede tankam na Jesenicah ali v Kranju?
sporočil: 4.340
Če povzamemo: Z izboljševanjem atmosferskega motorja in menjalnika
so prišli do porabe 6.8 l/100km, z zmanjšanjem motorja, dodatkom
turbine in hibridizacijo je poraba padla na 5.3 l/100km, z novim
načinom merjenja pa na 2.1 l/100km. To zadnje je itak bedarija oz.
tiščanje glave v pesek, o čemer že vse vemo. Bi pa bilo zanimivo
izvedeti koliko se prihrani z zadnje čase izjemno popularnem
downsizingom motorjev in koliko s hibridizacijo (gre za dve povsem
neodvisni zadevi, pri katerih ena ne pogojuje druge). Očitno naj bi
z obojem zmanjšali porabo iz 6.8 l/100km na 5.3 l/100km. Prav
veliko sicer ni, nekaj pa je.
Koliko je zaradi downsizinga motorja, koliko zaradi hibridizacije pogona in koliko (če kaj) zaradi drugačnega načina meritve?
Koliko je zaradi downsizinga motorja, koliko zaradi hibridizacije pogona in koliko (če kaj) zaradi drugačnega načina meritve?
sporočil: 961
čas vnosa: 22.01.15 23:37
menim da primerjava MB C350 in seveda tudi ostalih tekmecev v
sistemu plug-in hybrid ni pravična saj je prikazana poraba 2,1
litra samo za prvih 100km in ne za velikost celega tanka. tako nas
goljufa celotna avtomobilska industrija.
podobno je pri porabi plina ko vsi ki ga imamo govorimo samo o porabi plina, dodati pa je treba še kar nekaj bencina na 100km. v mestu v zimskem času je to lahko tudi do 3 litrov in še kaj več če imamo zelo kratke razdalje in preveliko prostornino motorja, če pa gremo v Beograd na pojedino pa dodamo na 525km največ 0,5 lita za celo pot ob dveh postankih.
najbolje je imeti elektro avto z dosegom 800 do 1000km in ne bo potrebno preračunavat porabo bencina ampak koliko CO2 smo vseeno za to razdaljo spustili v zrak ob proizvodnji elektrike (spet je potrebno upoštevat razmerja sončna-jedrska-vetrna-termoelektrane-vodna pridobitev elektrike in še kaj bi se našlo zraven)
podobno je pri porabi plina ko vsi ki ga imamo govorimo samo o porabi plina, dodati pa je treba še kar nekaj bencina na 100km. v mestu v zimskem času je to lahko tudi do 3 litrov in še kaj več če imamo zelo kratke razdalje in preveliko prostornino motorja, če pa gremo v Beograd na pojedino pa dodamo na 525km največ 0,5 lita za celo pot ob dveh postankih.
najbolje je imeti elektro avto z dosegom 800 do 1000km in ne bo potrebno preračunavat porabo bencina ampak koliko CO2 smo vseeno za to razdaljo spustili v zrak ob proizvodnji elektrike (spet je potrebno upoštevat razmerja sončna-jedrska-vetrna-termoelektrane-vodna pridobitev elektrike in še kaj bi se našlo zraven)
sporočil: 4
čas vnosa: 24.01.15 13:11
Imam občutek, da downsized motorji res popijejo manj v režimu
vožnje "dedi", ko pa na avtocesti hočeš peljati več kot 120 km/h pa
se začenja poraba drastično zviševati, tako da z 1,2 litrskim
motorjem hitro dosežeš porabo 10 l/100 km. Takrat začne pa tudi
nesorazmerno naraščati hrup.
Hvala lepa za tak napredek, bom ostal kar na 2500 ccm.
Hvala lepa za tak napredek, bom ostal kar na 2500 ccm.
Strani: 1