Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (video) Deset mitov o varni vožnji, ki v praksi ne držijo
Strani: 1
sporočil: 2.300
čas vnosa: 13.11.14 22:53
He,he,he!
Opel?
Razvoj ,da!
Design?Za v koš.
Ni čudo da Regal zgleda bolje od Insigniepa prihajata iz izte fabrike+ za Regala je še V6.
Opel?
Razvoj ,da!
Design?Za v koš.
Ni čudo da Regal zgleda bolje od Insigniepa prihajata iz izte fabrike+ za Regala je še V6.
sporočil: 18.363
To niso miti. To je del defenzivne vožnje. Vseeno pa članek vsaj
posredno opozori nanjo. Lep dan.
sporočil: 4.450
6 Klanec navzdol in zaviranje? Ne vedno, pri spustu po drsečem klancu navzdol je občasno treba dodati plin, da preprečite zaviralni učinek motorja. Ključno je, da pnevmatike zadržijo dober oprijem podlage.Kakšna traparija je tole?
Predpostavljam, da je klanec tak, da bi brez zaviranja dosegel previsoko hitrost. Torej moram zavirati - ali to počnem z motorjem ali z zavorami hude razlike ni.
sporočil: 9.333
Že lep čas opažam, da vozniki vse bolj pogosto
smerne utripalke bodisi sploh ne prižgejo ali pa
jih vključijo prepozno, kar je v nasprotju z bolj
varno, tekoče umirjeno in bolj gospodarno vožnjo.
Pri vožnji v krožiščih velja levo prednostno
pravilo, nemalo pa jih vanj uvozi kot da velja desno.
[Učitelji vožnje in javna TV opozarjajte nazorno tudi na te...!]
Sodražan
smerne utripalke bodisi sploh ne prižgejo ali pa
jih vključijo prepozno, kar je v nasprotju z bolj
varno, tekoče umirjeno in bolj gospodarno vožnjo.
Pri vožnji v krožiščih velja levo prednostno
pravilo, nemalo pa jih vanj uvozi kot da velja desno.
[Učitelji vožnje in javna TV opozarjajte nazorno tudi na te...!]
Sodražan
sporočil: 13.528
Manj plina, manjša žeja avta? Za ugodno porabo sta potrebni hitro pospeševanje in menjavanje prestav. Res pa je, da hitro ne pomeni agresivno.Pri fiziki so nas učili da je delo A = F*s (sila * pot) = m*a*s (masa * pospešek * pot)
Torej je delo na enaki poti linearno odvisno od pospeška - po domače za dvakratni pospešek porabiš dvakrat toliko goriva. Tako pravi fizika, ne vem pa kaj pravijo mojstri motoroznanstva...
sporočil: 145
Tole o dodajanju plina pri vožnji navzdol po spolzkem klancu je
tudi neumnost. Stavim, da ti ki to pišejo niso nikoli sami
preizkusili svojih nebuloz.
Namreč, ko ti pri vožnji navzdol kolesa zdrsnejo že zaradi zavornega učinka motorja, si že v velikih težavah. Če boš dodal plin, kot svetujejo ti 'genialci', boš res za trenutek dobil nekaj oprijema, ki pa ga boš takoj izgubil, ko boš plin spet odvzel (saj menda nočeš pospeševati v nedogled). To pa se bo potem zgodilo že pri precej večji hitrosti in v naslednjem trenutku bodo pred teboj planke ali jarek.
Pravilni postopek je: pritisniti sklopko in previdno z zavoro umiriti pobeg avtomobila. Vsi avtomobili imajo namreč štirikolesno zaviranje in z zavorami je nadzor daleč boljši kot z motorjem.
Preizkušeno veliko krat.
Namreč, ko ti pri vožnji navzdol kolesa zdrsnejo že zaradi zavornega učinka motorja, si že v velikih težavah. Če boš dodal plin, kot svetujejo ti 'genialci', boš res za trenutek dobil nekaj oprijema, ki pa ga boš takoj izgubil, ko boš plin spet odvzel (saj menda nočeš pospeševati v nedogled). To pa se bo potem zgodilo že pri precej večji hitrosti in v naslednjem trenutku bodo pred teboj planke ali jarek.
Pravilni postopek je: pritisniti sklopko in previdno z zavoro umiriti pobeg avtomobila. Vsi avtomobili imajo namreč štirikolesno zaviranje in z zavorami je nadzor daleč boljši kot z motorjem.
Preizkušeno veliko krat.
Strani: 1