Strani: 1

anon-284823 sporočil: 2.300
[#2473253] 13.11.14 23:07
Odgovori   +    1
čas vnosa: 13.11.14 22:53
He,he,he!
Opel?
Razvoj ,da!
Design?Za v koš.
Ni čudo da Regal zgleda bolje od Insigniepa prihajata iz izte fabrike+ za Regala je še V6.
bigl sporočil: 18.363
[#2473289] 14.11.14 07:43
Odgovori   +    0
To niso miti. To je del defenzivne vožnje. Vseeno pa članek vsaj posredno opozori nanjo. Lep dan.
anon-104671 sporočil: 1.205
[#2473296] 14.11.14 08:01
Odgovori   +    1
Bolj kot AMZS-ju verjamem Mythbusterjem.
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2473350] 14.11.14 10:02
Odgovori   +    1
6 Klanec navzdol in zaviranje? Ne vedno, pri spustu po drsečem klancu navzdol je občasno treba dodati plin, da preprečite zaviralni učinek motorja. Ključno je, da pnevmatike zadržijo dober oprijem podlage.
Kakšna traparija je tole?
Predpostavljam, da je klanec tak, da bi brez zaviranja dosegel previsoko hitrost. Torej moram zavirati - ali to počnem z motorjem ali z zavorami hude razlike ni.
153 sporočil: 9.333
[#2473358] 14.11.14 10:16
Odgovori   +    0
Že lep čas opažam, da vozniki vse bolj pogosto
smerne utripalke bodisi sploh ne prižgejo ali pa
jih vključijo prepozno, kar je v nasprotju z bolj
varno, tekoče umirjeno in bolj gospodarno vožnjo.

Pri vožnji v krožiščih velja levo prednostno
pravilo, nemalo pa jih vanj uvozi kot da velja desno.

[Učitelji vožnje in javna TV opozarjajte nazorno tudi na te...!]

Sodražan
anon-297107 sporočil: 330
[#2473526] 14.11.14 15:45
Odgovori   +    1
Točka 9 o prenapumpanih gumah ne štima, vem iz prakse
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2474496] 18.11.14 11:49
Odgovori   +    1
Manj plina, manjša žeja avta? Za ugodno porabo sta potrebni hitro pospeševanje in menjavanje prestav. Res pa je, da hitro ne pomeni agresivno.
Pri fiziki so nas učili da je delo A = F*s (sila * pot) = m*a*s (masa * pospešek * pot)

Torej je delo na enaki poti linearno odvisno od pospeška - po domače za dvakratni pospešek porabiš dvakrat toliko goriva. Tako pravi fizika, ne vem pa kaj pravijo mojstri motoroznanstva...
Reagan sporočil: 145
[#2518269] 04.05.15 10:34
Odgovori   +    1
Tole o dodajanju plina pri vožnji navzdol po spolzkem klancu je tudi neumnost. Stavim, da ti ki to pišejo niso nikoli sami preizkusili svojih nebuloz.
Namreč, ko ti pri vožnji navzdol kolesa zdrsnejo že zaradi zavornega učinka motorja, si že v velikih težavah. Če boš dodal plin, kot svetujejo ti 'genialci', boš res za trenutek dobil nekaj oprijema, ki pa ga boš takoj izgubil, ko boš plin spet odvzel (saj menda nočeš pospeševati v nedogled). To pa se bo potem zgodilo že pri precej večji hitrosti in v naslednjem trenutku bodo pred teboj planke ali jarek.
Pravilni postopek je: pritisniti sklopko in previdno z zavoro umiriti pobeg avtomobila. Vsi avtomobili imajo namreč štirikolesno zaviranje in z zavorami je nadzor daleč boljši kot z motorjem.
Preizkušeno veliko krat.

Strani: 1