Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Bencinski Citroën C4 cactus s porabo dveh litrov
Strani: 1
sporočil: 961
čas vnosa: 19.09.14 12:30
to pa je že nekaj boljšega od hibrida (premalo razlike proti
bencinskemu motorju, pa cena višja) ali elektrovozila (previsoka
cena)
sporočil: 2
Nič bat. Tega še dolgo ne bo na cestah.
Malo piara, da zadeva ni zrela za serijski proizvodnjo (preveč težav), potem pa ga bodo potihem odkupili Arabci, spravili v skladišče in rešili nas "ovce", da se slučajno ne bi vozili prepoceni naokoli.
Malo piara, da zadeva ni zrela za serijski proizvodnjo (preveč težav), potem pa ga bodo potihem odkupili Arabci, spravili v skladišče in rešili nas "ovce", da se slučajno ne bi vozili prepoceni naokoli.
sporočil: 3.218
Bencinski Citroën C4 cactus s porabo dveh litrov
Enkrat bo potrebno za jajca prijet take nakladače, naj to tudi v praksi dokažejo. Dovolj je takih laboratorijskih izračunov.
Enkrat bo potrebno za jajca prijet take nakladače, naj to tudi v praksi dokažejo. Dovolj je takih laboratorijskih izračunov.
sporočil: 2.300
čas vnosa: 20.09.14 09:46
Recimo takole ,dokaj dopadljiva in designerso dopadljiva obliika in
vozilo.
Ampak!
Realnost in papir ter računalniške simulacije so pač velika razlika.
Seveda je tu še vprašanje cene izdelave tega vozila ,ali je tržno smiselno v tem segmentu.
In nenatadnje poraba v realnosti bo kaj hitro dosegla 4,6-5 l.
Sicer pa,kaj vse ne naredi industrija z reklamo,kmalu nas bodo prepričevali ,da gredo avtomobili na notranje izgorevanje na 0.5 dl /100 km.
Dejansko ,če smo realisti 3 cilinderski motorji gredo tam nekje do teže 750 kg,več pa je treba motor stalno obremenjevati -to pa je obraba,krajša življenska doba in poraba,dejansko je ideaen motor 1,4-1,6 l s 4 mi cilindri za Cactusa,vsako pretiravanje v manj ali več(razen v primeru 4x4 pogona) je pretiravanje.
Ampak!
Realnost in papir ter računalniške simulacije so pač velika razlika.
Seveda je tu še vprašanje cene izdelave tega vozila ,ali je tržno smiselno v tem segmentu.
In nenatadnje poraba v realnosti bo kaj hitro dosegla 4,6-5 l.
Sicer pa,kaj vse ne naredi industrija z reklamo,kmalu nas bodo prepričevali ,da gredo avtomobili na notranje izgorevanje na 0.5 dl /100 km.
Dejansko ,če smo realisti 3 cilinderski motorji gredo tam nekje do teže 750 kg,več pa je treba motor stalno obremenjevati -to pa je obraba,krajša življenska doba in poraba,dejansko je ideaen motor 1,4-1,6 l s 4 mi cilindri za Cactusa,vsako pretiravanje v manj ali več(razen v primeru 4x4 pogona) je pretiravanje.
sporočil: 1.066
Dva litra?
Ja, naložen na avtovlak (šofer pozabi ugasnit motor v prostem teku), edini pogoj za tako porabo je, da ne gre za progo Ljubljana-Koper...
Ja, naložen na avtovlak (šofer pozabi ugasnit motor v prostem teku), edini pogoj za tako porabo je, da ne gre za progo Ljubljana-Koper...
Strani: 1