Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kultni Citroën CX upihnil 40 svečk
Strani: 1
sporočil: 14.456
Krasen avto, še zlasti z 2,5 turbodizlom! Za dostop do prtljažnika
(velik, vrata pa majhna) so zelo prav prišle jamarske
veščine.
Tisto so bili časi bolj odprtih in raznolikih duhov, ko se je originalna kreativnost še lahko izplačala, ko je bila sprejeta. Danes je vse klonirano, uniformirano in popredalčkano. Doba prevlade črnih srajc/majic pač.
Tisto so bili časi bolj odprtih in raznolikih duhov, ko se je originalna kreativnost še lahko izplačala, ko je bila sprejeta. Danes je vse klonirano, uniformirano in popredalčkano. Doba prevlade črnih srajc/majic pač.
sporočil: 2.300
Hja ,to so bili avtomobili(resda so rjaveli,pocinkanje je bilo še v
povojih) vendar pa gre za nekaj drugega,Citroen nujno rabi avte
tipa CX ,BX v novejših različicah ,kajti nekateri zadnji modeli so
odvrnili precej tradicionalnih kupcev,tudi Cactus ni rešitev je lep
primerek nišnega vozila a za uspešno povrnitev v big game mora
Citroen ponoviti uspehe in modele kot sta CX in BX,pustimo DS kot
samostojno linijo zunaj.
Brez limuzin tipa CX in BX tudi morda z v 6 in 8 motorji bo Citroen težko obstal,kajti segment samo ljudskih vozil pač ni dovolj za uspeh neke znamke.
Brez limuzin tipa CX in BX tudi morda z v 6 in 8 motorji bo Citroen težko obstal,kajti segment samo ljudskih vozil pač ni dovolj za uspeh neke znamke.
sporočil: 330
CX je bil avto, s katerim se nismo želeli voziti na službena
potovanja, ker je bil trajno v okvarah. Na tem vozilu ni nič
delovalo normalno in z vsake vožnje (takrat so nas vozili še
profesionalni šoferji) se je vrnil z okvaro. Dospeti na ciljano
destinacijo je bila čista loterija.
sporočil: 6.403
Čudovit avto.
Sam se jih sicer spomnim v glavnem kot rešilcev in pogrednih avtomobilov.
Sam se jih sicer spomnim v glavnem kot rešilcev in pogrednih avtomobilov.
Strani: 1