Strani: 1

anon-170100 sporočil: 826
[#2449728] 28.08.14 12:53
Odgovori   +    6
Pot traja ravno prav, da prebereš Finance, Delo in Reporter z osmrtnicami vred.
Pa kaj bi še rada? Med potjo prebrala Brate Karamazove in še Titova zbrana dela?
tasilo sporočil: 9.830
[#2449743] 28.08.14 13:08
Odgovori   +    17
(X) Namesto z Ryanairom v Oslo s SŽ v Črnomelj. Traja ISTO.
(>) Namesto z Ryanairom v Oslo s SŽ v Črnomelj. Traja ENAKO.

Isto in enako ni isto. ;)

LP, Hanibal Lector
jezst sporočil: 4.758
[#2449769] 28.08.14 13:30
Odgovori   +    13
Draga Monika očitno še vedno živi v socializmu in ne razume, da je Ryanair zasebno podjetje, ki dela posel tam, kjer je ekonomsko upravičeno. Če bi prišel Ryanrail, bi progo do Črnomlja v sekundi ukinil, ker je tako bizarno ekonomsko neupravičena, da že meji na kriminal. Mar se res splača vložiti kako milijardico v tire in vlake za 20 potnikov dnevno? Draga Monika, v bistvu se lahko samo neučinkovitosti javnega socialistčnega kolhoza zahvališ, da ta proga sploh še obstaja, zato tovrstno pritoževanje ni na mestu. Če pa bi vlake porihtali in bi potem karta stala 200 eur, pa spet ne bi bilo prav, kajne? Aja, zastonj iz javnega denarja in po zadnjih standardih? Se mi je zdelo!
anon-297107 sporočil: 330
[#2449778] 28.08.14 13:37
Odgovori   +    16
Dizelmotorni vlak serije 713/715 je bil izdelan v seriji 27 dvodelnih garnitur v pokojni TVT Tirna vozila d.o.o. v letih 1983 do 1986 in je bil takrat med modernejšimi dizelmotorniki. Od takrat do danes se ni spremenil in počasi prehaja med muzejske eksponate SŽ d.d. v še stalni uporabi, kar bo še vsaj 20 let. Ni pa to najstarejši tip dizelmotornega vlaka na SŽ, saj sta seriji 711 (iz leta 1969/70) in 813/814 (iz leta 1972/76) še starejši in tudi mnogo bolj zgurani. Če k temu dodamo še stare gomulke 311/315 (iz leta 1966 prva dobava in 1973 druga dobava) potem se muzejski program motornih vlakov na SŽ konča. Ker je v Sloveniji mnogo bolj važno, koliko samoupravljanja in socializma bo na železnici in ne kakšni so vlaki, se to odraža v muzejskosti teh vlakov. Čestitam!
Winter007 sporočil: 494
[#2449784] 28.08.14 13:44
Odgovori   +    6
Saj bi se človek nasmejal, samo ni pristno s solzami žalosti v očeh...

W.
anon-202034 sporočil: 676
[#2449810] 28.08.14 14:12
Odgovori   +    10
Pri vsem skupaj pa naj še omenim, da so strojevodje na tem vlaku izredno dobro plačani in njihovi sindikalisti kar žarijo od veselja saj vsak prispeva v sindikalno blagajno dobrih dvajset evrov na mesec.Da ne bi bili zaradi tega kaj prikrajšani so si vrli sindikalisti izmislili tudi strojevodjo specialista kar vsakemu nanese mesečno kakih 300 evrov.Zaradi vsega tega tudi tisti s pogoji za upokojitev zavlačujejo in daljšajo v nedogled. Tako dobro kot je sedaj ni bilo še nikoli pravijo.
philips sporočil: 6.715
[#2449900] 28.08.14 15:47
Odgovori   +    1
Nisem bral celega teksta toda kot razumem, se po čisti ekonomski logiki (trg ureja vse) v Črnomlju (Beli krajini) pač ne splača živeti...
anon-237381 sporočil: 924
[#2449907] 28.08.14 15:55
Odgovori   +    1
Tudi v Avstriji, Nemčiji, Angliji v zadnjih 10 letih ti preščipnejo karto.

So pa nemški vlaki veliko bolj izkoriščani kot naši.
anon-106712 sporočil: 3.698
[#2449938] 28.08.14 16:38
Odgovori   +    0
Ja, takle imamo, če se gre koka novinarstvo. Morda bo pa kakšen Akrapovič pograbil idejo in zgradil v Črnomlju letališče in fural dnevno delavce. Če se Ryanair-u splača iz Trsta v Oslo, ni vrag, da se Akrapoviču ne bi splačalo iz Trebnjega v Črnomelj. Mislim, premalo prostora, da bi Weissovi razložil, kakšne bedarije piše. No, SŽ bi mogoče lahko kaj naredila na posodobitvi proge in voznega parka. Ko je že ravno omenila Ryanair, je gledala novinarka kakšno oddajo, kjer so piloti priznali, kolikokrat so zaspali med poletom, ker jih dobičkaželjni lastniki terajo do amena? Naj malo zbrska, jo bo minilo leteti z nizkocenovniki.
aruter sporočil: 298
[#2449945] 28.08.14 16:50
Odgovori   +    3
VLAK: Ljubljana (06:11) - Koper (08:35), Čas 2h 24min
VLAK: Paris (07:01) - London (10:17), Duration 2h 16m
anon-202018 sporočil: 8.635
[#2449980] 28.08.14 18:04
Odgovori   +    3
..................... od leta 1945 ko je rdeča banda prevzela oblast slovenija nazaduje!še huje vračamo se v čase fran jožefa!ostali pa so se že davno odpeljali v svetlo prihodnost z hitrim vlakom!pri nas pa samo še bluzijo in klamfe serjejo!mrš
anon-338220 sporočil: 1
[#2450081] 29.08.14 00:22
Odgovori   +    0
čas vnosa: 28.08.14 18:15
pa kaj jamraš... tako bo tvoj toliko opevani auspuhar dobil sužnje za 300 ojrov... ker nimajo kam drugam! Sicer bi, bognedaj, lahko delali celo v Udinah ali Grazu

Strani: 1