Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Namesto z Ryanairom v Oslo s SŽ v Črnomelj. Traja enako.
Strani: 1
sporočil: 826
Pot traja ravno prav, da prebereš Finance, Delo in Reporter z
osmrtnicami vred.
Pa kaj bi še rada? Med potjo prebrala Brate Karamazove in še Titova zbrana dela?
Pa kaj bi še rada? Med potjo prebrala Brate Karamazove in še Titova zbrana dela?
sporočil: 9.830
(X) Namesto z Ryanairom v Oslo s SŽ v Črnomelj. Traja ISTO.
(>) Namesto z Ryanairom v Oslo s SŽ v Črnomelj. Traja ENAKO.
Isto in enako ni isto. ;)
LP, Hanibal Lector
(>) Namesto z Ryanairom v Oslo s SŽ v Črnomelj. Traja ENAKO.
Isto in enako ni isto. ;)
LP, Hanibal Lector
sporočil: 4.758
Draga Monika očitno še vedno živi v socializmu in ne razume, da je
Ryanair zasebno podjetje, ki dela posel tam, kjer je ekonomsko
upravičeno. Če bi prišel Ryanrail, bi progo do Črnomlja v sekundi
ukinil, ker je tako bizarno ekonomsko neupravičena, da že meji na
kriminal. Mar se res splača vložiti kako milijardico v tire in
vlake za 20 potnikov dnevno? Draga Monika, v bistvu se lahko samo
neučinkovitosti javnega socialistčnega kolhoza zahvališ, da ta
proga sploh še obstaja, zato tovrstno pritoževanje ni na mestu. Če
pa bi vlake porihtali in bi potem karta stala 200 eur, pa spet ne
bi bilo prav, kajne? Aja, zastonj iz javnega denarja in po zadnjih
standardih? Se mi je zdelo!
sporočil: 330
Dizelmotorni vlak serije 713/715 je bil izdelan v seriji 27
dvodelnih garnitur v pokojni TVT Tirna vozila d.o.o. v letih 1983
do 1986 in je bil takrat med modernejšimi dizelmotorniki. Od takrat
do danes se ni spremenil in počasi prehaja med muzejske eksponate
SŽ d.d. v še stalni uporabi, kar bo še vsaj 20 let. Ni pa to
najstarejši tip dizelmotornega vlaka na SŽ, saj sta seriji 711 (iz
leta 1969/70) in 813/814 (iz leta 1972/76) še starejši in tudi
mnogo bolj zgurani. Če k temu dodamo še stare gomulke 311/315 (iz
leta 1966 prva dobava in 1973 druga dobava) potem se muzejski
program motornih vlakov na SŽ konča. Ker je v Sloveniji mnogo bolj
važno, koliko samoupravljanja in socializma bo na železnici in ne
kakšni so vlaki, se to odraža v muzejskosti teh vlakov. Čestitam!
sporočil: 676
Pri vsem skupaj pa naj še omenim, da so strojevodje na tem vlaku
izredno dobro plačani in njihovi sindikalisti kar žarijo od veselja
saj vsak prispeva v sindikalno blagajno dobrih dvajset evrov na
mesec.Da ne bi bili zaradi tega kaj prikrajšani so si vrli
sindikalisti izmislili tudi strojevodjo specialista kar vsakemu
nanese mesečno kakih 300 evrov.Zaradi vsega tega tudi tisti s
pogoji za upokojitev zavlačujejo in daljšajo v nedogled. Tako dobro
kot je sedaj ni bilo še nikoli pravijo.
sporočil: 6.715
Nisem bral celega teksta toda kot razumem, se po čisti ekonomski
logiki (trg ureja vse) v Črnomlju (Beli krajini) pač ne splača
živeti...
sporočil: 924
Tudi v Avstriji, Nemčiji, Angliji v zadnjih 10 letih ti preščipnejo
karto.
So pa nemški vlaki veliko bolj izkoriščani kot naši.
So pa nemški vlaki veliko bolj izkoriščani kot naši.
sporočil: 3.698
Ja, takle imamo, če se gre koka novinarstvo. Morda bo pa kakšen
Akrapovič pograbil idejo in zgradil v Črnomlju letališče in fural
dnevno delavce. Če se Ryanair-u splača iz Trsta v Oslo, ni vrag, da
se Akrapoviču ne bi splačalo iz Trebnjega v Črnomelj. Mislim,
premalo prostora, da bi Weissovi razložil, kakšne bedarije piše.
No, SŽ bi mogoče lahko kaj naredila na posodobitvi proge in voznega
parka. Ko je že ravno omenila Ryanair, je gledala novinarka kakšno
oddajo, kjer so piloti priznali, kolikokrat so zaspali med poletom,
ker jih dobičkaželjni lastniki terajo do amena? Naj malo zbrska, jo
bo minilo leteti z nizkocenovniki.
sporočil: 298
VLAK: Ljubljana (06:11) - Koper (08:35), Čas 2h 24min
VLAK: Paris (07:01) - London (10:17), Duration 2h 16m
VLAK: Paris (07:01) - London (10:17), Duration 2h 16m
sporočil: 8.635
..................... od leta 1945 ko je rdeča banda prevzela
oblast slovenija nazaduje!še huje vračamo se v čase fran
jožefa!ostali pa so se že davno odpeljali v svetlo prihodnost z
hitrim vlakom!pri nas pa samo še bluzijo in klamfe serjejo!mrš
sporočil: 1
čas vnosa: 28.08.14 18:15
pa kaj jamraš... tako bo tvoj toliko opevani auspuhar dobil sužnje
za 300 ojrov... ker nimajo kam drugam! Sicer bi, bognedaj, lahko
delali celo v Udinah ali Grazu
Strani: 1