Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Namesto z Ryanairom v Oslo s SŽ v Črnomelj. Traja enako.
Strani: 1
sporočil: 826
Pot traja ravno prav, da prebereš Finance, Delo in Reporter z
osmrtnicami vred.
Pa kaj bi še rada? Med potjo prebrala Brate Karamazove in še Titova zbrana dela?
Pa kaj bi še rada? Med potjo prebrala Brate Karamazove in še Titova zbrana dela?
sporočil: 9.830
(X) Namesto z Ryanairom v Oslo s SŽ v Črnomelj. Traja ISTO.
(>) Namesto z Ryanairom v Oslo s SŽ v Črnomelj. Traja ENAKO.
Isto in enako ni isto. ;)
LP, Hanibal Lector
(>) Namesto z Ryanairom v Oslo s SŽ v Črnomelj. Traja ENAKO.
Isto in enako ni isto. ;)
LP, Hanibal Lector
sporočil: 10.825
[tasilo]IN tudi stane ISTO oz ENAKO :):)
(X) Namesto z Ryanairom v Oslo s SŽ v Črnomelj. Traja ISTO.
(>) Namesto z Ryanairom v Oslo s SŽ v Črnomelj. Traja ENAKO.
Isto in enako ni isto. ;)
LP, Hanibal Lector
sporočil: 4.758
Draga Monika očitno še vedno živi v socializmu in ne razume, da je
Ryanair zasebno podjetje, ki dela posel tam, kjer je ekonomsko
upravičeno. Če bi prišel Ryanrail, bi progo do Črnomlja v sekundi
ukinil, ker je tako bizarno ekonomsko neupravičena, da že meji na
kriminal. Mar se res splača vložiti kako milijardico v tire in
vlake za 20 potnikov dnevno? Draga Monika, v bistvu se lahko samo
neučinkovitosti javnega socialistčnega kolhoza zahvališ, da ta
proga sploh še obstaja, zato tovrstno pritoževanje ni na mestu. Če
pa bi vlake porihtali in bi potem karta stala 200 eur, pa spet ne
bi bilo prav, kajne? Aja, zastonj iz javnega denarja in po zadnjih
standardih? Se mi je zdelo!
sporočil: 330
Dizelmotorni vlak serije 713/715 je bil izdelan v seriji 27
dvodelnih garnitur v pokojni TVT Tirna vozila d.o.o. v letih 1983
do 1986 in je bil takrat med modernejšimi dizelmotorniki. Od takrat
do danes se ni spremenil in počasi prehaja med muzejske eksponate
SŽ d.d. v še stalni uporabi, kar bo še vsaj 20 let. Ni pa to
najstarejši tip dizelmotornega vlaka na SŽ, saj sta seriji 711 (iz
leta 1969/70) in 813/814 (iz leta 1972/76) še starejši in tudi
mnogo bolj zgurani. Če k temu dodamo še stare gomulke 311/315 (iz
leta 1966 prva dobava in 1973 druga dobava) potem se muzejski
program motornih vlakov na SŽ konča. Ker je v Sloveniji mnogo bolj
važno, koliko samoupravljanja in socializma bo na železnici in ne
kakšni so vlaki, se to odraža v muzejskosti teh vlakov. Čestitam!
sporočil: 10.316
V bistvu si zdajle vrgel kost vsem onim, ki si želijo Slovenske
variante ICE vlakov v Sloveniji.
Namreč, želijo si stvar, ki se ne bi povrnila v 100 letih...
Namreč, želijo si stvar, ki se ne bi povrnila v 100 letih...
sporočil: 9.830
[denac]Seveda - če so nam pa jugosi in njihovi vritolezni hlapci ferderbali in iznakazili jezik in posledično pamet, manire, slovenstvo, kulturo (v vseh pomenih) ... STAnjug se še dandanes zelo trudi. In mu tudi uspeva, saj "bečki konjušar" ne da kaj dosti nase.
> [tasilo]
> (X) Namesto z Ryanairom v Oslo s SŽ v Črnomelj. Traja ISTO.
> (>) Namesto z Ryanairom v Oslo s SŽ v Črnomelj. Traja ENAKO.
>
> Isto in enako ni isto. ;)
>
> LP, Hanibal Lector
No, mene je zbodlo še tole:
>...vnaprej kupljena prek interneta...
>
Ker pismo dobimo PO pošti in se lahko pogovarjamo PO telefonu, je tudi vozovnica kupljena PO internetu, še bolje - PO spletu.
Lahko bi tudi v "modernem" jeziku rekli PREK pošte in PREK telefona, ampak tako se sploh ne govori.
Pred časom sem gledal pravopis in tam piše (po spominu), da raba PREK ni dovoljena. In je podan primer: dopis smo poslali po kurirju in ne - prek kurirja.
sporočil: 676
Pri vsem skupaj pa naj še omenim, da so strojevodje na tem vlaku
izredno dobro plačani in njihovi sindikalisti kar žarijo od veselja
saj vsak prispeva v sindikalno blagajno dobrih dvajset evrov na
mesec.Da ne bi bili zaradi tega kaj prikrajšani so si vrli
sindikalisti izmislili tudi strojevodjo specialista kar vsakemu
nanese mesečno kakih 300 evrov.Zaradi vsega tega tudi tisti s
pogoji za upokojitev zavlačujejo in daljšajo v nedogled. Tako dobro
kot je sedaj ni bilo še nikoli pravijo.
sporočil: 10.316
Ne moreš več, ker je gostota siceršnjega prometa prevelika,
vpadnice pa preozke...
In tudi sicer se spreminja struktura poseljenosti... nastajajo nova naselja, in podobno.. za take reči je avtobus precej idealna reč.
Da bi pa zdaj šli zapirat mestne vpadnice zato da se potegne tire in ostala infrastruktura pa .. ne vem.. že ko je zaprl 500m Slovenske je folk ponorel...
Lahko pa bi imeli denimo hibridne avtobuse.. al kaj podobnega..
In tudi sicer se spreminja struktura poseljenosti... nastajajo nova naselja, in podobno.. za take reči je avtobus precej idealna reč.
Da bi pa zdaj šli zapirat mestne vpadnice zato da se potegne tire in ostala infrastruktura pa .. ne vem.. že ko je zaprl 500m Slovenske je folk ponorel...
Lahko pa bi imeli denimo hibridne avtobuse.. al kaj podobnega..
sporočil: 4.758
[Endimion]Žebljico na glavico! Slovenija je premajhna ze ICE. Vlak še hitrosti ne bi razvil, že bi bila postaja, ki bi jo zahtevala lokalna skupnost. Edina varianta pri nas je, da skrbimo za to, kar imamo. Še to brez občutka uničujemo. Kar poglejte, kaj vandali počnejo z vlaki Siemens, ki so mimogrede največ, kar je pri nas smiselno. Malo posodobitev in redno vzdrževanje, to je to. Na drugi tir do Kopra pa raje pozabimo, naj luka z lastnim denarjem zgradi tir do Trsta, če ga rabi.
V bistvu si zdajle vrgel kost vsem onim, ki si želijo Slovenske variante ICE vlakov v Sloveniji.
Namreč, želijo si stvar, ki se ne bi povrnila v 100 letih...
sporočil: 4.758
[Endimion]Skytrain
Ne moreš več, ker je gostota siceršnjega prometa prevelika, vpadnice pa preozke...
In tudi sicer se spreminja struktura poseljenosti... nastajajo nova naselja, in podobno.. za take reči je avtobus precej idealna reč.
Da bi pa zdaj šli zapirat mestne vpadnice zato da se potegne tire in ostala infrastruktura pa .. ne vem.. že ko je zaprl 500m Slovenske je folk ponorel...
Lahko pa bi imeli denimo hibridne avtobuse.. al kaj podobnega..
sporočil: 6.715
Nisem bral celega teksta toda kot razumem, se po čisti ekonomski
logiki (trg ureja vse) v Črnomlju (Beli krajini) pač ne splača
živeti...
sporočil: 924
Tudi v Avstriji, Nemčiji, Angliji v zadnjih 10 letih ti preščipnejo
karto.
So pa nemški vlaki veliko bolj izkoriščani kot naši.
So pa nemški vlaki veliko bolj izkoriščani kot naši.
sporočil: 3.698
[philips]Sedi, 5. In po ekonomski logiki se ne splača živeti nikjer, kjer je malo več hribčkov vmes. Nekateri ne razumejo, da ni povsod 300km ravnine in šodr, ter na vsaki postaji mesto s pol milijona prebivalci. No, druga stran medalje je pa to, da je pri nas vse zgrajeno/km daleč najdražje, s primerljivo geografsko lego.
Nisem bral celega teksta toda kot razumem, se po čisti ekonomski logiki (trg ureja vse) v Črnomlju (Beli krajini) pač ne splača živeti...
Še dobro, da dotična ni primerjala gorske zobate železnice in letala. za njo je tako vse eno in isto.
sporočil: 3.698
Ja, takle imamo, če se gre koka novinarstvo. Morda bo pa kakšen
Akrapovič pograbil idejo in zgradil v Črnomlju letališče in fural
dnevno delavce. Če se Ryanair-u splača iz Trsta v Oslo, ni vrag, da
se Akrapoviču ne bi splačalo iz Trebnjega v Črnomelj. Mislim,
premalo prostora, da bi Weissovi razložil, kakšne bedarije piše.
No, SŽ bi mogoče lahko kaj naredila na posodobitvi proge in voznega
parka. Ko je že ravno omenila Ryanair, je gledala novinarka kakšno
oddajo, kjer so piloti priznali, kolikokrat so zaspali med poletom,
ker jih dobičkaželjni lastniki terajo do amena? Naj malo zbrska, jo
bo minilo leteti z nizkocenovniki.
sporočil: 298
VLAK: Ljubljana (06:11) - Koper (08:35), Čas 2h 24min
VLAK: Paris (07:01) - London (10:17), Duration 2h 16m
VLAK: Paris (07:01) - London (10:17), Duration 2h 16m
sporočil: 6.715
[Smudlek]Na mojem letu iz Barce v Treviso je med pristankom odletelo eno od koles. Prevoznik seveda velecenjeni Ryanair
Ja, takle imamo, če se gre koka novinarstvo. Morda bo pa kakšen Akrapovič pograbil idejo in zgradil v Črnomlju letališče in fural dnevno delavce. Če se Ryanair-u splača iz Trsta v Oslo, ni vrag, da se Akrapoviču ne bi splačalo iz Trebnjega v Črnomelj. Mislim, premalo prostora, da bi Weissovi razložil, kakšne bedarije piše. No, SŽ bi mogoče lahko kaj naredila na posodobitvi proge in voznega parka. Ko je že ravno omenila Ryanair, je gledala novinarka kakšno oddajo, kjer so piloti priznali, kolikokrat so zaspali med poletom, ker jih dobičkaželjni lastniki terajo do amena? Naj malo zbrska, jo bo minilo leteti z nizkocenovniki.
sporočil: 8.635
..................... od leta 1945 ko je rdeča banda prevzela
oblast slovenija nazaduje!še huje vračamo se v čase fran
jožefa!ostali pa so se že davno odpeljali v svetlo prihodnost z
hitrim vlakom!pri nas pa samo še bluzijo in klamfe serjejo!mrš
sporočil: 1.340
Mi zmeraj izberemo najdražjo varianto. To Podalpci vrhunsko
obvladamo.
Analogija je prodaja MELR. Tudi pri prodaji MELR smo se Podalpci odločili, da bomo prodali tako, da bodo določeni žepi ravno dovolj polni.
Odločitev je bila, če so že Frutek, Jamnik in Golobič (v nadaljevanju butalci, žal mi je da žalim Butalce) vztrajali, da se to Šrotu vzame in državi da strel v koleno, ali po 300 EUR/delnico ali 86 EUR/delnico.
In so se vrli butalci seveda modro odločili za 86 EUR na delnico, da je dovolj manevrskega prostora za "nagrade".
Analogija je prodaja MELR. Tudi pri prodaji MELR smo se Podalpci odločili, da bomo prodali tako, da bodo določeni žepi ravno dovolj polni.
Odločitev je bila, če so že Frutek, Jamnik in Golobič (v nadaljevanju butalci, žal mi je da žalim Butalce) vztrajali, da se to Šrotu vzame in državi da strel v koleno, ali po 300 EUR/delnico ali 86 EUR/delnico.
In so se vrli butalci seveda modro odločili za 86 EUR na delnico, da je dovolj manevrskega prostora za "nagrade".
sporočil: 1
čas vnosa: 28.08.14 18:15
pa kaj jamraš... tako bo tvoj toliko opevani auspuhar dobil sužnje
za 300 ojrov... ker nimajo kam drugam! Sicer bi, bognedaj, lahko
delali celo v Udinah ali Grazu
Strani: 1