Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Skromnost v imenu napredka, a ne v orjaku X5
Strani: 1
sporočil: 2.264
Glede na razliko v ceni je dejansko vsaj kar se BMW-ja tiče
doplačilo 0 EUR. Razlika namreč v celoti odpade na davek na motorna
vozila s prostornino od 2.500 do 2.999 cm3 (8%).
Sam sicer mislim, da ima ta motor smisel v izvedbi Sdrive, kjer se prihrani kup teže zaradi enostavnejšega pogona ter manjše obremenitve motorja in s tem tudi manjšo porabo.
BTW, punca je v ZDA imela par dni testnega X5 5.0i M sport. Navdušena nad avtom, cena pa pride pod 80.000 USD za precej hudo opremljeno verzijo oz. manj kot pri nas najcenejši X5... Bo pa bolj verjetno padel X5 3.5i za ceno pod 60.000 USD.
Sam sicer mislim, da ima ta motor smisel v izvedbi Sdrive, kjer se prihrani kup teže zaradi enostavnejšega pogona ter manjše obremenitve motorja in s tem tudi manjšo porabo.
BTW, punca je v ZDA imela par dni testnega X5 5.0i M sport. Navdušena nad avtom, cena pa pride pod 80.000 USD za precej hudo opremljeno verzijo oz. manj kot pri nas najcenejši X5... Bo pa bolj verjetno padel X5 3.5i za ceno pod 60.000 USD.
sporočil: 2.300
Kdaj boste nekateri dojeli ,da v X5 ,X9 ,Q7Q9 ,Durangotih,Range
Rocerjih in Tahoijih ali Escaladih pač nemorete imeti kafe mlinov
ne samo ,da bo življenska doba motorja bistveno krajša in
vzdrževanje dražje ,sorazmerno velika bo tudi poraba,kajti če želiš
kam priti moraš siliti motor,siljenje pa pomeni več obatov večjo
porabo,večje pregrevanje ,večje obremenitve itd.Skratka downseizing
je fail v segmentu luksuza in terencev prve napake se bodo kmalu
pokazale seveda pa se bo z dovn seizingom tudi nižala
garancija,skratka neumnosti ,ki jih počne EU nas bodo udarile kmalu
ne samo ,da boimo postali nepomemben trg velik del avto industrije
z razvojem utegne zapustiti EU.Sem za zmanjševanje emisij itd ampak
za po pameti in racionalno tole kar se počne sedaj bo udarilo nazaj
in bolela bo glava.
Strani: 1