Strani: 1

anon-268539 sporočil: 2.339
[#2363026] 02.04.14 09:05
Odgovori   +    6
Večja preglednost financiranja zna marsikomu pokvariti računice.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2363047] 02.04.14 09:33
Odgovori   +    6
Neverjetno kaj se gredo. Na mestu direktorja ne spustijo poštenjaka in razgledanega človeka, kot je očitno ŠENKIŠ. MAr ni to tisti človek, ki je opozarjal na nepravilnosti in so mu metali polena pod noge. ZAto se ne čudim, da mu sedaj delajo vse ovire samo, da ne pride poštenjak na to mesto. Očitno bi radi še naprej ribarili v kalnem tam na Slovenskih železnicah.
SOčasno pa direktor Slvoenski železnic govori, da nebo mogel plačati kreditov ker nimajo denarja. Ko pa gledamo poročila, k iso jih plasirali v javnost pa govorijo, da imajo pozitivne rezultate poslovanja.

Tukaj se jasno vidi, da sejejo meglo z ciljem, da bi preko infrastrukture pridobivali denar, katerega bi očitno rabili za pokrivanje privilegijev nekaterih v upravi in v vodstvih sindikatov, da bi bili tiho.

Sam ne vidim druge razlage za to, kar se dogaja na železnicah. Edina rešitev je, da se Slvoenske železnice prodajo in obdrži samo potniški promet, k ibo pod okriljem drugega podjetja in tako se postopačewm v upravi SŽ odvzame vse pristojnosti in se jih nažene na cesto.
fcajt sporočil: 4.335
[#2363108] 02.04.14 11:01
Odgovori   +    2
Tako bi dobili nekakšen železniški Dars. Odločilnega pomena za preglednost financiranja infrastrukture je, da bi bilo to čim bolj neodvisno tako od operaterja kot od AŽP. Agencija za železniški promet zdaj izdaja licence in varnostna spričevala, dovoljenja za prevoze po omrežju ter zaračunava uporabnino za omrežje. AŽP je do marca lani vodil Boris Živec, ki je zaradi razkošne porabe in spornih zaposlitev odstopil.
... najlepši čas je maja čas, najlepši čar... železničar
anon-293951 sporočil: 1.660
[#2363132] 02.04.14 11:27
Odgovori   +    1
čas vnosa: 02.04.14 10:26
mešalci megle, kaj mi plačujemo pa to ni res, prihodnost ljudi v slo. je šušmarjenje

Strani: 1