Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2297235] 20.12.13 06:32
Odgovori   +    12
Še danes živi mit, ki ga je pred davnimi leti uglaševal takratni subarujev trgovec, da ob štirikolesnem pogonu ne potrebujete zimskih pnevmatik
uglaseval? jesus fuckin' christ...
anon-164633 sporočil: 2.356
[#2297264] 20.12.13 07:31
Odgovori   +    11
Razbijate buče. Imam že 20 let avtomobile 4X4. Nikoli nisem imel zimskih gum in nikoli nisem imel niti najmanjših problemov kot jih navajte v članku pa sem doma iz podeželja in se vsak dan vozim v Ljubljano. Da se z pogonom na vse štiri kolesa pride samo kakšen metr dlje kot brez je največja bedarija, ki ste jo napisali, mogoče v travnik kjer je več kot 0,5 m snega, na cesti pa to tudi slučajno ne drži. Dejansko so zimske gume na 4X4 nepotrebne, če se z avtom ne spuščaš za zabavo v kakšne ekstremne vožnje po snegu. Slabši oprijem letnih gum pozimi pa je zanemarljiv.

Kar nekaj pišete.
FIN-525536 sporočil: 271
[#2297367] 20.12.13 09:48
Odgovori   +    1
A je bil kdo že na tečaju terenske vožnje od Kuzmiča v Ljubečni ali AMZS na Vranskem ali BB v Kranju? Vaše izkušnje, a se splača iti, kateri program je boljši?
pobalin sporočil: 14.456
[#2297414] 20.12.13 10:45
Odgovori   +    9
Še danes živi mit, ki ga je pred davnimi leti uglaševal takratni subarujev trgovec, da ob štirikolesnem pogonu ne potrebujete zimskih pnevmatik
Ja, res dobro je uglasil topoglavost šenflorjanskih potrošnikov marginalni prodajalec marginalne avtomobilske znamke v naglo privatizirani podružnici črnogorskega podjetja. S pomočjo medijev in potem konkurentov, ki so tudi začeli ponujati 4x4, je trajalo četrt stoletja, da ste se lotili mita, ki je čisto skregan z osnovami fizike. In to v deželi, ki ima redno spodobno dozo snega, solidno tovarno dobrih pnevmatik in menda precej izobraženo populacijo!?!

Za dodatek bi bilo dobro povedati še, da je ta trgovec, ki je z oglasi in prijaznimi mediji tako uspešno spinal avtomobilsko Slovenijo, pozneje narod naspinal tudi z nepremičninskim projektom Zbiljski gaj, iz istega gnezda pa je tudi zanemarjen betonski skelet na dvorišču med Čopovo in Knafljevim prehodom, ki naj bi bil strašno luksuzna gradnja za izbrfane deželne parvenije s 4x4 plehom.
abrame sporočil: 1.628
[#2297589] 20.12.13 14:05
Odgovori   +    1
Zgolj pomanjkanje osnovnega razumevanja fizike ter želja po prigodah in problemih lahko rezultira uporabo zimskih gum v zimskih razmerah, neglede na vrsto pogona vozila.
Pa še to, navadna kleparija presega ceno zimskega kompleta pnevmatik, če pa se zgodi kaj hujšega, pa bog pomagaj!
anon-78627 sporočil: 10
[#2297606] 20.12.13 14:32
Odgovori   +    4
Glavna stvar (to bi morali napisati) je ustavljanje avta (zavorna pot) ter stabilnost in ne kako se bo avto premaknil iz mesta. Torej pri zaviranju veljajo enaki pogoji ne glede na število koles, ki avta poganjajo. Zaradi običajno večje teže teh avtomobilov je že v osnovi zavorna pot daljša.
Lp
anon-173023 sporočil: 100
[#2297685] 20.12.13 16:49
Odgovori   +    7
Ker delam v podjetju, ki se ukvarja s popravili poškodovanih vozil nimam nič proti, če divjate z letnimi gumami po snegu.
Klepec sporočil: 844
[#2297811] 20.12.13 22:23
Odgovori   +    0
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2298282] 22.12.13 13:57
Odgovori   +    2
Oprijem gum je pomemben predvsem pri zaviranju in ne pri poganjanju.
Kolikor vem, itak vsa vozila zavirajo 4x4 :-)

Malo bolj bi bilo smiselno razglabljati, ali 4x4 vozila potrebujejo verige.
In te pridejo v poštev res veliko redkeje kot pri običajnih vozilih. Včasih pa vseeno tudi, ampak tisto so potem res že ekstremne razmere.
anon-76845 sporočil: 24
[#2298701] 23.12.13 10:36
Odgovori   +    1
Če si v slovenskem podnebju (z izjemo Obale) nekdo ne more privoščiti menjave gum dvakrat letno, bo v manjši nevarnosti, če se odloči za vožnjo z zimskimi gumami skozi vse leto.
anon-36942 sporočil: 27
[#2325094] 04.02.14 13:17
Odgovori   +    1
Popolnoma pravilno.Sam imam terenca in v malo daljši in strmejši klanec do doma z letnimi gumami ne pridem daleč. Z dobrimi zimskimi največkrat ob suhem snegu prav do vrha. Ob mokrem snegu pa je treba natakniti verige.Saj ko enkrat avto začne leteti nazaj navzdol ne pomaga nič in samo čakaš , kam bo butnil.
Če pa natikate verige,priporočam ob primarnem prvem pogonu,namestitev na prvo os.Čeprav nekateri strokovnjaki pravijo drugače.Preverjeno.Vozilo pri tem drži smer,kar je odločilno, da te ne zanese.
pobalin sporočil: 14.456
[#2624948] 07.11.16 14:07
Odgovori   +    4
Ni ravno okusno štiri leta stara dva odstavka objaviti kot nov članek z novim datumom, ampak to so počeli tudi nekoč, a se na papirju ni toliko opazilo. Si pa zaslužite plus za takšno odkritost, da ste obdržali vse stare komentarje. Opozoril bi vas samo na to, da bi bilo zelo nerodno, če bi se ob takem početju izkazalo, da je v članku citirana oseba že nekaj časa upokojena ali celo pokojna.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2625012] 07.11.16 16:11
Odgovori   +    2
Celoletne gume in 4x4 je zmagovalna kombinacija...

Strani: 1