Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Obujamo in razbijamo mite: Potrebujem zimske, če vozim 4x4?
Strani: 1
sporočil: 48.253
Še danes živi mit, ki ga je pred davnimi leti uglaševal takratni subarujev trgovec, da ob štirikolesnem pogonu ne potrebujete zimskih pnevmatikuglaseval? jesus fuckin' christ...
sporočil: 2.356
Razbijate buče. Imam že 20 let avtomobile 4X4. Nikoli nisem imel
zimskih gum in nikoli nisem imel niti najmanjših problemov kot jih
navajte v članku pa sem doma iz podeželja in se vsak dan vozim v
Ljubljano. Da se z pogonom na vse štiri kolesa pride samo kakšen
metr dlje kot brez je največja bedarija, ki ste jo napisali, mogoče
v travnik kjer je več kot 0,5 m snega, na cesti pa to tudi slučajno
ne drži. Dejansko so zimske gume na 4X4 nepotrebne, če se z avtom
ne spuščaš za zabavo v kakšne ekstremne vožnje po snegu. Slabši
oprijem letnih gum pozimi pa je zanemarljiv.
Kar nekaj pišete.
Kar nekaj pišete.
sporočil: 271
A je bil kdo že na tečaju terenske vožnje od Kuzmiča v Ljubečni ali
AMZS na Vranskem ali BB v Kranju? Vaše izkušnje, a se splača iti,
kateri program je boljši?
sporočil: 14.456
Še danes živi mit, ki ga je pred davnimi leti uglaševal takratni subarujev trgovec, da ob štirikolesnem pogonu ne potrebujete zimskih pnevmatikJa, res dobro je uglasil topoglavost šenflorjanskih potrošnikov marginalni prodajalec marginalne avtomobilske znamke v naglo privatizirani podružnici črnogorskega podjetja. S pomočjo medijev in potem konkurentov, ki so tudi začeli ponujati 4x4, je trajalo četrt stoletja, da ste se lotili mita, ki je čisto skregan z osnovami fizike. In to v deželi, ki ima redno spodobno dozo snega, solidno tovarno dobrih pnevmatik in menda precej izobraženo populacijo!?!
Za dodatek bi bilo dobro povedati še, da je ta trgovec, ki je z oglasi in prijaznimi mediji tako uspešno spinal avtomobilsko Slovenijo, pozneje narod naspinal tudi z nepremičninskim projektom Zbiljski gaj, iz istega gnezda pa je tudi zanemarjen betonski skelet na dvorišču med Čopovo in Knafljevim prehodom, ki naj bi bil strašno luksuzna gradnja za izbrfane deželne parvenije s 4x4 plehom.
sporočil: 1.628
Zgolj pomanjkanje osnovnega razumevanja fizike ter želja po
prigodah in problemih lahko rezultira uporabo zimskih gum v zimskih
razmerah, neglede na vrsto pogona vozila.
Pa še to, navadna kleparija presega ceno zimskega kompleta pnevmatik, če pa se zgodi kaj hujšega, pa bog pomagaj!
Pa še to, navadna kleparija presega ceno zimskega kompleta pnevmatik, če pa se zgodi kaj hujšega, pa bog pomagaj!
sporočil: 10
Glavna stvar (to bi morali napisati) je ustavljanje avta (zavorna
pot) ter stabilnost in ne kako se bo avto premaknil iz mesta. Torej
pri zaviranju veljajo enaki pogoji ne glede na število koles, ki
avta poganjajo. Zaradi običajno večje teže teh avtomobilov je že v
osnovi zavorna pot daljša.
Lp
Lp
sporočil: 100
Ker delam v podjetju, ki se ukvarja s popravili poškodovanih vozil
nimam nič proti, če divjate z letnimi gumami po snegu.
sporočil: 4.080
Oprijem gum je pomemben predvsem pri zaviranju in ne pri
poganjanju.
Kolikor vem, itak vsa vozila zavirajo 4x4 :-)
Malo bolj bi bilo smiselno razglabljati, ali 4x4 vozila potrebujejo verige.
In te pridejo v poštev res veliko redkeje kot pri običajnih vozilih. Včasih pa vseeno tudi, ampak tisto so potem res že ekstremne razmere.
Kolikor vem, itak vsa vozila zavirajo 4x4 :-)
Malo bolj bi bilo smiselno razglabljati, ali 4x4 vozila potrebujejo verige.
In te pridejo v poštev res veliko redkeje kot pri običajnih vozilih. Včasih pa vseeno tudi, ampak tisto so potem res že ekstremne razmere.
sporočil: 24
Če si v slovenskem podnebju (z izjemo Obale) nekdo ne more
privoščiti menjave gum dvakrat letno, bo v manjši nevarnosti, če se
odloči za vožnjo z zimskimi gumami skozi vse leto.
sporočil: 27
Popolnoma pravilno.Sam imam terenca in v malo daljši in strmejši
klanec do doma z letnimi gumami ne pridem daleč. Z dobrimi zimskimi
največkrat ob suhem snegu prav do vrha. Ob mokrem snegu pa je treba
natakniti verige.Saj ko enkrat avto začne leteti nazaj navzdol ne
pomaga nič in samo čakaš , kam bo butnil.
Če pa natikate verige,priporočam ob primarnem prvem pogonu,namestitev na prvo os.Čeprav nekateri strokovnjaki pravijo drugače.Preverjeno.Vozilo pri tem drži smer,kar je odločilno, da te ne zanese.
Če pa natikate verige,priporočam ob primarnem prvem pogonu,namestitev na prvo os.Čeprav nekateri strokovnjaki pravijo drugače.Preverjeno.Vozilo pri tem drži smer,kar je odločilno, da te ne zanese.
sporočil: 14.456
Ni ravno okusno štiri leta stara dva odstavka objaviti kot nov
članek z novim datumom, ampak to so počeli tudi nekoč, a se na
papirju ni toliko opazilo. Si pa zaslužite plus za takšno
odkritost, da ste obdržali vse stare komentarje. Opozoril bi vas
samo na to, da bi bilo zelo nerodno, če bi se ob takem početju
izkazalo, da je v članku citirana oseba že nekaj časa upokojena ali
celo pokojna.
Strani: 1