Strani: 1

anon-266648 sporočil: 162
[#2250117] 21.10.13 14:54
Odgovori   +    11
Za finance bi se bolj spodobil članek na temo objektivnosti in podkupljivosti teh in podobnih testov, ki lahko močno pospešujejo prodajo. :)
anon-117585 sporočil: 98
[#2250247] 21.10.13 17:10
Odgovori   +    9
Za zadnjo piše, da je dobra na snegu in ledu, v ostalem pa neuporabna.
Očitno tako bedarijo lahko napiše le nekdo, ki mu je premalo ali nič padlo v žep.
anon-321441 sporočil: 35
[#2250471] 21.10.13 21:36
Odgovori   +    2
čas vnosa: 21.10.13 21:34
Glede na mojih 3 milijone prevoženih kilometrov se z testi nikakor ne morem strinjat. Testi so narejeni po načelu plačljivosti določenega proizvajalca gum.Ti kilometri so prevoženi z avtomobilom in na avtomobilu sem imel zimske pnevmatike vseh proizvajalcev pa kakih ekstremnih razlik med njimi ni bilo. Zame je dobra zimska guma tista ki se obnaša odlično na snegu, na suhem cestišču so vse ali manj iste razlika je samo v glasnosti in v bočnem oprijemu pri večjih hitrostih v zavojih. Odlična pnevmatika za sneg, brozgo je Sava eskimo s 3 je pa tudi resnica, da guma ni narejena za divjake, ker nima ne vem kakega bočnega oprijema so pa ostale lastnosti odlične še posebno, ko je na cestišču velika količina snega. Žal jih več ne izdelujejo v vseh dimenzijah in na tržišče je prišel nadomestek Sava Eskimo HP,ki se ne obnese saj je ta model kopija starega modela Goodyerja 5 ultragrip. Ni vse tuje tako odlično, kot se piše.Tako, da se da z povprečno ceno kupit zelo solidno pnevmatiko. v razmislek o testih eno leto je špica na prvem mestu naslednjo zimo ni niti med petimi najboljšimi.Pri nakupu pnevmatike bodite pozorni na letnik izdelave,ki je napisan na boku pnevmatike saj življenska doba naj bi bila cca. štiri leta ali okoli 35-40000 km. Po tem obdobju pnevmatika zgubi prožnost in nekatere lastnosti ne glede na globino utora.
anon-317711 sporočil: 662
[#2250891] 22.10.13 14:02 · odgovor na: (#2250270)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 22.10.13 11:39
vse res, ampak če se spomnim s kašnimi gumami oz. v kakšnem stanju so bile, ko smo se vozili 20-30 let nazaj. hehe, pa precej hitreje oz. bolj dinamično kot danes....tega se spomnim vsakič ko zavzeto študiram te teste...

ps. kupujem seveda najboljše gume da ne bo pomote ampak se pa mal sprašujem če je to res tako odločilno. guma gor ali dol, prilagodit moraš vožnjo razmeram v vsakem primeru
anon-280035 sporočil: 121
[#2250931] 22.10.13 14:47 · odgovor na: anon-321441 (#2250471)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-280035 22.10.2013 14:48
[palckov]
Glede na mojih 3 milijone prevoženih kilometrov se z testi nikakor ne morem strinjat. Testi so narejeni po načelu plačljivosti določenega proizvajalca gum.Ti kilometri so prevoženi z avtomobilom in na avtomobilu sem imel zimske pnevmatike vseh proizvajalcev pa kakih ekstremnih razlik med njimi ni bilo. Zame je dobra zimska guma tista ki se obnaša odlično na snegu, na suhem cestišču so vse ali manj iste razlika je samo v glasnosti in v bočnem oprijemu pri večjih hitrostih v zavojih. Odlična pnevmatika za sneg, brozgo je Sava eskimo s 3 je pa tudi resnica, da guma ni narejena za divjake, ker nima ne vem kakega bočnega oprijema so pa ostale lastnosti odlične še posebno, ko je na cestišču velika količina snega. Žal jih več ne izdelujejo v vseh dimenzijah in na tržišče je prišel nadomestek Sava Eskimo HP,ki se ne obnese saj je ta model kopija starega modela Goodyerja 5 ultragrip. Ni vse tuje tako odlično, kot se piše.Tako, da se da z povprečno ceno kupit zelo solidno pnevmatiko. v razmislek o testih eno leto je špica na prvem mestu naslednjo zimo ni niti med petimi najboljšimi.Pri nakupu pnevmatike bodite pozorni na letnik izdelave,ki je napisan na boku pnevmatike saj življenska doba naj bi bila cca. štiri leta ali okoli 35-40000 km. Po tem obdobju pnevmatika zgubi prožnost in nekatere lastnosti ne glede na globino utora.
Motiš se! Ne vem, koliko so ti testi podkupljeni, dejansko pa obstajajo zelo velike razlike med gumami. Kot rečeno, na suhi cesti ni velikih razlik. Guma, ki je dobra v snegu, sicer ima nekaj plusa, ampak roko na srce so naše ceste kar dobro in sorazmerno hitro očiščene, tako da take razmere niso najpomembnejše in pa, kot tudi že povedano, se prilagodiš razmeram. Najvažnejše je, po mojem, kako se guma onaša na mokri cesti, ki je najbolj nevarna, tukaj pa so razlike ogromne. Zadnja leta uporabljam samo gume 'najbolje ocenjenih', ki, preizkušeno v praksi, imajo bistveno boljše lastnosti že od povprečnih.

In ja, tudi sam imam za sabo že par stotisoč kilometrov.
anon-106647 sporočil: 18
[#2252083] 23.10.13 15:29 · odgovor na: anon-321441 (#2250471)
Odgovori   +    1
Tudi jaz se ne bi strinjal s povedanim. Zadnja leta kupujem samo še gume, ki so dobro ocenjene in se furam ko gazda, pa ponavadi pre(hitro) vozim, tako, da se hitro pozna kdaj guma dela dobro in kdaj ne. Imamo pa še en avto v družini, ki ima pa vedno neke povprečne gume gor in z mojimi ni primerjave. Je pa res, da je mogoče tudi od asfalta dosti odvisno, tam kjer se vsakodnevno vozim na šiht je zelo slab asfalt, ki zelo drsi, še posebej, ko je moker in se pozna že npr naslednjo sezono, da niso več nove gume. Kakorkoli, pozimi zmorem hitreje kot folk poleti fura pa ne grem v neke skrajnosti zmogljivosti avtomobila. Da ne govorim o ljudeh, ki ostanejo na zasneženih klancih in delajo gužvo...meni se pa smeji, ko furam mimo njih.

Drugače pa: dobri so tile gumarji, da zmorejo vse od ADACA do AMZS-ja in kar je še vseh drugih podobnih po EU podkupiti za miljavžnt testov, ki se naredijo vsako leto.
anon-179099 sporočil: 19
[#2265740] 11.11.13 12:09
Odgovori   +    0
Oprijem na suhi podlagi je odvisen predvsem od trenja med gumo in podlago (pri mokri in sneženi podlagi še od ispodrivanja vode in snega, vendar na koncu spet od trenja). Za premagovanje sile trenja potrebujemo energijo, ki jo dobimo iz goriva. Kako lahko guma, ki ima manj trenja večjo porabo goriva?

Strani: 1