Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Z litrom nafte od Ljubljane do Kopra
Strani: 1
sporočil: 464
Kje so te stolpnice in ta most? Je samo računalniško narejeno, ali
je kje v resnici slikan.
sporočil: 448
Eh kr majo nej to skorpucalo. Moja mašinca pije 9,3 lit. 95-ke na
100 km. Pa se nič ne pritožujem.
sporočil: 2.790
In kolk litrov nafte je šlo v izdelavo te pločevinaste iluzije, ali
zakaj smo s tranzicijo vsaj 30 let prepozni.
sporočil: 249
Povprečno 0,9, le z dizlom 2,2 litratorej je 0,9l le marketinški trik, ki upošteva da prvih 50km naredi na elektriko (kar seveda ni zastonj) za drugih 50 pa porabi 0,9l nafte. Sicer bi ob povprečni porabi 2,2l/100km to pomenilo 1,1 l, ampak OK, smo razumeli point. Še preden zvem ceno, me podatek ne impresionira za tako neuporabno vozilo.
sporočil: 1.128
Edino en proble je tukaj... ko bo človek kupil ta avto, bo zaradi
visoke cene v primerjavi z "običajnim" požrešnešem ugotovil, da
zaradi razlike v ceni ta novi avtoček dejansko popije 30l nafte na
100km :)
p.s. Razvoj pa gre vseeno v pravo smer...
p.s. Razvoj pa gre vseeno v pravo smer...
sporočil: 13.528
Zgleda ko uni tricikel iz Only fools and horses :
www.personalmag.rs/m...nload3.htm
www.personalmag.rs/m...nload3.htm
sporočil: 134
"Preostalih 450 kilometrov naredimo z dizelskim motorjem z le
desetlitrsko posodo za gorivo, ki ima povprečno porabo 2,2
litra."
Kar pomeni, da bo poraba dejansko zelo blizu slabim trem litrom. Glede na oblikovne kompromise v smislu prevoza potnikov in prtljage, je zadeva zopet namenjena le filmskim in ostalim jet set zvezdam. Dejanska realnost za družinske prevoze pa bo verjetno ostal Kiin Rio s 3,3 litrsko povprečno porabo goriva, kjer se lahko v avtu pelje pet ljudi in še kup prtljage - in seveda ob veliko, veliko nižji nakupni ceni.
Kar pomeni, da bo poraba dejansko zelo blizu slabim trem litrom. Glede na oblikovne kompromise v smislu prevoza potnikov in prtljage, je zadeva zopet namenjena le filmskim in ostalim jet set zvezdam. Dejanska realnost za družinske prevoze pa bo verjetno ostal Kiin Rio s 3,3 litrsko povprečno porabo goriva, kjer se lahko v avtu pelje pet ljudi in še kup prtljage - in seveda ob veliko, veliko nižji nakupni ceni.
sporočil: 2.790
Oh ja, ta intelktualni domet komentatorjev na flancah.
Vprašal sem samo, koliko litrov nafte in nenazdnje tudi vseh ostalih redkih, dragocenih surovin je šlo za to pločevinasto igračko. In vprašal sem zakaj s tranzicijo na alternativo zamujamo 30 let.
In kot odgovor dobil..........3 minuse :-), to je očitno maksimalen intelktualni domet tukaj.
Vprašal sem samo, koliko litrov nafte in nenazdnje tudi vseh ostalih redkih, dragocenih surovin je šlo za to pločevinasto igračko. In vprašal sem zakaj s tranzicijo na alternativo zamujamo 30 let.
In kot odgovor dobil..........3 minuse :-), to je očitno maksimalen intelktualni domet tukaj.
sporočil: 115
2,2 litra / 2 osebi in verjetno brez prtljage. Torej za 4 osebe
rabiš 2 avta ;) .. e pur si muove ;))
sporočil: 91
Keri komentarji.... Isto bi se lahko vprašali glede športnih
avtomobilov, kakšna je njihova uporabnost z dvemi sedeži ena
torbica spredaj in 20 litrov na 100 km. Gre tu vsaj razvoj v pravo
smer. Uporaba lahkih materijalov in naprednih tehnologij za namen
doseganje čim manjše porabe in s tem optimizacije porabe resoursov
itd. ima več smisla kot pa pri super špornih avtomobilih.
Se pa stinjam z zavajajočim navedkom 1 liter na sto kilometrov. Glede na to da lahko z 10 literskim tankom narediš samo 500km je poraba dobra dva litra, če odštejemo prvih 50km, ki jih naredi na elektriko.
Sicer pa gre za nišo, vozilo za določen trg in pa test hibridnega pogona, ki bo kasneje na uporabo v VW Up po veliko nižji ceni.
Se pa stinjam z zavajajočim navedkom 1 liter na sto kilometrov. Glede na to da lahko z 10 literskim tankom narediš samo 500km je poraba dobra dva litra, če odštejemo prvih 50km, ki jih naredi na elektriko.
Sicer pa gre za nišo, vozilo za določen trg in pa test hibridnega pogona, ki bo kasneje na uporabo v VW Up po veliko nižji ceni.
Strani: 1