Zasebnost
57 min
Philipp Vorndran, investicijski strateg: Inflacija ni premagana. S svojim denarjem ravnajte takole
7 ur
Nadaljevanje modelne uspešnice 1
7 ur
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
7 ur
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija? 3
11 ur
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
11 ur
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
13 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
13 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
13 ur
Fantje igrajo monopoli 6
13 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
13 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
14 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
14 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
14 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
15 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 4
15 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
15 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Nova knjiga 2za1.si - plačaš enega, dobiš dva

Strani: 1

anon-157433 sporočil: 3.720
[#1228818] 30.05.11 21:37
Odgovori   +    1
Hvala lepa za knjigo. Od 10 poskusov vnovčenja bonov v Istri, 9 gostincev zavrne s tem ali onim izgovorom in na koncu izpademo stranke kot neki kekci. Če niste razčistili s tistimi, ki pri tem sodelujejo, potem nima smisla, da izdajate knjige, ker je to nateg nas kupcev.
anon-200365 sporočil: 158
[#1228915] 30.05.11 23:31
Odgovori   +    1
res je. to je prava lopovščina. ljudi imajo za norca
anon-178283 sporočil: 370
[#1229069] 31.05.11 07:47
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-178283 31.05.2011 07:47
Ne kupim nikoli več, odkar ste uvedli, da je za kupon treba povedati že ob naročilu.
chef sporočil: 2.986
[#1229085] 31.05.11 07:56 · odgovor na: anon-178283 (#1229069)
Odgovori   +    0
Ker sam še nisem imel težav pri unovčevanju kuponov 2za1, me zanima, na kakšne težave ste naleteli, da pišete o lopvščinah in norcih? Iz izkušenj bi rekel, da do njih lahko pride, ko se stranka ne drži pravil oz. navodil za unovčenje (več kuponov hkrati, naroči nekaj kar ni na kuponu, ne pove za kupon...). Kar se tega tiče, da prej opozoriš, mislim da je to od začetka, konec koncev pa, kaj je to takšnega? Tudi recimo kakšna trgovina za uveljavljanja popusta zahteva, da to sporočiš, preden se začne delat račun (Sparov dan za upokojence recimo). Anyway, težko je premik naprej narest brez konkretnih primerov oz. opisov težav :)
Gustl sporočil: 13.631
[#1229179] 31.05.11 08:38 · odgovor na: anon-157433 (#1228818)
Odgovori   +    0
[vojc17]
Hvala lepa za knjigo. Od 10 poskusov vnovčenja bonov v Istri, 9 gostincev zavrne s tem ali onim izgovorom in na koncu izpademo stranke kot neki kekci. Če niste razčistili s tistimi, ki pri tem sodelujejo, potem nima smisla, da izdajate knjige, ker je to nateg nas kupcev.
Bi se dalo dobiti konkretnejše podatke, pri katerih ponudnikih so bile težave in kakšne?

Ker na izdajo se uporabi po naših podatkih in ocenah med 20 in 30 tisoč kuponov 2za1, med tem veliko tudi na Primorskem. Pri takšni masi uporabe seveda prihaja občasno do kakšnih nesporazumov, še posebej takoj ob startu, če gostinec ne obvesti dovolj podrobno vsega osebja.

Vendar reklamacije zbiramo zelo podrobno in tudi takoj ukrepamo, če dobimo informacije, da so bile težave. In jih je zelo malo, tako da če jih je bilo v tem primeru 9 od 10, bi res potreboval več podatkov, da bi videli, kje so bile težave. Ker če bi bilo to običajno, potem sedaj ne bi izšla že tretja knjiga.

V primeru, da so kakršnekoli težave, bi seveda prosil, da jih čim prej javite na info@2za1.si , tako lahko hitro ukrepamo in uredimo, če je kaj narobe. Hvala za feedback.
Gustl sporočil: 13.631
[#1229180] 31.05.11 08:39 · odgovor na: anon-200365 (#1228915)
Odgovori   +    0
[Trishab]
res je. to je prava lopovščina. ljudi imajo za norca
Lahko malo bolj podrobno, kaj je težave in kje (pri katerem ponudniku). Hvala.
Gustl sporočil: 13.631
[#1229190] 31.05.11 08:44 · odgovor na: anon-178283 (#1229069)
Odgovori   +    0
[FIN-389528]
Ne kupim nikoli več, odkar ste uvedli, da je za kupon treba povedati že ob naročilu.
To je seveda stvar vsakega posameznika, ali mu je to, da mora vnaprej napovedati uporaba kupona večje breme kot je korist ob brezplačnem produktu.

Smo pa to spremenili na željo velikega števila ponudnikov, ki jo tudi razumemo - ker jih vedno več uporablja informacijske sisteme, ki zahtevajo sproten vnos naročil, imajo potem težave s stornacijami vnesenega, če takoj od začetka ne vnašajo kot storitev 2za1. Striktne sisteme pa imajo za nadzor, med drugim tudi lastnega osebja. Tako da to pravilo bo ostalo, konec koncev je takšna praksa pri večini kuponskih biznisov.

Strani: 1