Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nemčija bo Lufthansi namenila 9 milijard evrov pomoči, omenjajo se že pogoji evropske komisije
Strani: 1
sporočil: 9.333
Brez premišljene in dinamično vzdrževane statike
se zrele države ne morejo, se ne smejo iti in se
praviloma tudi ne gredo sprotne poslovne akrobatike ?
Sodražan
se zrele države ne morejo, se ne smejo iti in se
praviloma tudi ne gredo sprotne poslovne akrobatike ?
Sodražan
sporočil: 30.415
[153]Če je Nemčija zagotovila 9 milijard bi v primeru državne Adrie, država Slovenija morala Adrii zagotoviti vsaj 19 milijard. Šarcu smo lahko hvaležni, ker ni dovolil nove Adrie.
Brez premišljene in dinamično vzdrževane statike
se zrele države ne morejo, se ne smejo iti in se
praviloma tudi ne gredo sprotne poslovne akrobatike ?
Sodražan
sporočil: 18.363
[FIN-311684]Od kod takšna cifra za Adrio? Fake News? Lep dan.
> [153]
> Brez premišljene in dinamično vzdrževane statike
> se zrele države ne morejo, se ne smejo iti in se
> praviloma tudi ne gredo sprotne poslovne akrobatike ?
>
> Sodražan
Če je Nemčija zagotovila 9 milijard bi v primeru državne Adrie, država Slovenija morala Adrii zagotoviti vsaj 19 milijard. Šarcu smo lahko hvaležni, ker ni dovolil nove Adrie.
sporočil: 30.415
[bigl]19 milijard je res malo pretirano, 200 milijonov bi bilo bolj realno, potem pa vsako leto 100 milijonov in tako do neskončnosti...
> [FIN-311684]
> > [153]
> > Brez premišljene in dinamično vzdrževane statike
> > se zrele države ne morejo, se ne smejo iti in se
> > praviloma tudi ne gredo sprotne poslovne akrobatike ?
> >
> > Sodražan
>
> Če je Nemčija zagotovila 9 milijard bi v primeru državne Adrie, država Slovenija morala Adrii zagotoviti vsaj 19 milijard. Šarcu smo lahko hvaležni, ker ni dovolil nove Adrie.
Od kod takšna cifra za Adrio? Fake News? Lep dan.
sporočil: 702
Pozabljamo na morebitne vsakoletne študije o upravičenosti lastne
ali ne-lastne letalske firme. Cena? Prava sitnica. 50M.
sporočil: 18.363
[FIN-311684]:-). Po enem prof. z EF bi se Sloveniji splačalo AA ohranjat pri življenju.....Lep dan.
> [bigl]
> > [FIN-311684]
> > > [153]
> > > Brez premišljene in dinamično vzdrževane statike
> > > se zrele države ne morejo, se ne smejo iti in se
> > > praviloma tudi ne gredo sprotne poslovne akrobatike ?
> > >
> > > Sodražan
> >
> > Če je Nemčija zagotovila 9 milijard bi v primeru državne Adrie, država Slovenija morala Adrii zagotoviti vsaj 19 milijard. Šarcu smo lahko hvaležni, ker ni dovolil nove Adrie.
>
> Od kod takšna cifra za Adrio? Fake News? Lep dan.
19 milijard je res malo pretirano, 200 milijonov bi bilo bolj realno, potem pa vsako leto 100 milijonov in tako do neskončnosti...
P.S.: Že dva od tam imata čudne predloge.....razmišljam.
sporočil: 959
Lepo bi bilo ,če bi začeli resno komentirati ne se pa norca delati
od drugače mislečih.Bodimo boljši kot naš parlament.
Kar smo v Sloveniji naredili z letalstvom je gospodarska škoda ,ki se bo poznala for ever.
Še zmeraj bi se dalo na zdravih temeljih s privat kapitalom dobro krmariti s 4do 6 A320 ker imamo znanje in ves kader doma usposobljen v Sloveniji.Delati samo rentabilne linije s konkurenčno ceno tako ,da bi večina domačih ljudi letela iz Brnika ne se pa mučila s prevozi do okoliških letališč.
Kar smo v Sloveniji naredili z letalstvom je gospodarska škoda ,ki se bo poznala for ever.
Še zmeraj bi se dalo na zdravih temeljih s privat kapitalom dobro krmariti s 4do 6 A320 ker imamo znanje in ves kader doma usposobljen v Sloveniji.Delati samo rentabilne linije s konkurenčno ceno tako ,da bi večina domačih ljudi letela iz Brnika ne se pa mučila s prevozi do okoliških letališč.
sporočil: 30.415
[rame]Letalske družbe v Sloveniji ne sme ustanoviti država, ki ne sme imeti niti 1% delež, če pa jo želijo ustanoviti zasebniki z zasebnim kapitalom, srečna jim bila podjetniška pot. V Sloveniji je z letalstvo gosppodarila država in vse kar se je naredilo z letalstvom je naredila država in prav zato država ne sme imeti več državne letalske družbe, ker bo ponovno naredila enako.
Lepo bi bilo ,če bi začeli resno komentirati ne se pa norca delati od drugače mislečih.Bodimo boljši kot naš parlament.
Kar smo v Sloveniji naredili z letalstvom je gospodarska škoda ,ki se bo poznala for ever.
Še zmeraj bi se dalo na zdravih temeljih s privat kapitalom dobro krmariti s 4do 6 A320 ker imamo znanje in ves kader doma usposobljen v Sloveniji.Delati samo rentabilne linije s konkurenčno ceno tako ,da bi večina domačih ljudi letela iz Brnika ne se pa mučila s prevozi do okoliških letališč.
sporočil: 959
Saj sem pisal o privat kapitalu,država pa daje skrit denar tako kot
Ryanairu ,da sploh hoče leteti v državo in vsi smo potem
zadovoljni,ker so poceni karte.
sporočil: 30.415
[rame]Zasebniki očitno brez močne podpore in udeležbe države ne želijo vlagati v novo družbo. Letalski biznis je postal zelo negotov, tudi od politike odvisen. Poglej, srbska politika je zaradi nezadovoljstva s črnogorsko politiko prepovedala pristajanje črnogorski družbi na beograjskem letališču.
Saj sem pisal o privat kapitalu,država pa daje skrit denar tako kot Ryanairu ,da sploh hoče leteti v državo in vsi smo potem zadovoljni,ker so poceni karte.
sporočil: 959
V Sloveniji na žalost nima nobeden dovolj denarja za zagon
letalstva.Adrie pa država(Počivalšek,Cerar) ni pustila ,da bi
pristala v lasti delavcev oziroma neki delničarski družbi.
Strani: 1