Strani: 1

anon-204390 sporočil: 13.528
[#2840940] 25.04.20 15:53
Odgovori   +    0
Boeing res potrebuje en bust, da si povrne ugled po tisti katastrofi s 737,.
Mogoče pa lahko kupi ruskega Tupoljeva ?
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2840959] 25.04.20 17:15 · odgovor na: anon-204390 (#2840940)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: FIN-379669 25.04.2020 17:28
Mogoče pa sedaj, ko je Boeing vreden (čez prst) 20 mlrd dolarjev, ga kupi Putin s svojim eno ali dvoletnim zaslužkom.

(OK, nori ameriški trg ga morda ceni na 80 mlrd dolarjev ali več, ampak who cares njihov nori trg, očitno poln naprintanega in namišljenega denarja.)

Sicer pa bo zanimivo gledati, kdo vse bo v naslednjih 24 mesecih dal Boeingu posle in denar za preživetje...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2840964] 25.04.20 17:36 · odgovor na: FIN-379669 (#2840959)
Odgovori   +    4
[]
Mogoče pa sedaj, ko je Boeing vreden (čez prst) 20 mlrd dolarjev, ga kupi Putin s svojim eno ali dvoletnim zaslužkom.

(OK, nori ameriški trg ga morda ceni na 80 mlrd dolarjev ali več, ampak who cares njihov nori trg, očitno poln naprintanega in namišljenega denarja.)

Sicer pa bo zanimivo gledati, kdo vse bo v naslednjih 24 mesecih dal Boeingu posle in denar za preživetje...
Priznam, da je tvoje razmišljanje precej originalno . ..
ampak establishment... pa te fore . je odgovor k temu.
Boeing is too big to fail, al kaj sem že hotel reči :) :))
www.youtube.com/watc...s81gJ8J3aA
Skippy sporočil: 3.152
[#2841003] 25.04.20 21:02 · odgovor na: FIN-379669 (#2840959)
Odgovori   +    2
Takšen komentar zaradi napake na enem tipu letala? Ko pa recimo še 777 sploh ni imel nesreče (ruska sestrelitev in zadeti Malezijec sem ne sodita) z žrtvami, ki bi bila posledica tehnične napake.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2841014] 25.04.20 21:48 · odgovor na: Skippy (#2841003)
Odgovori   +    0
Neke firme se pač ne prodajajo tujcem, Boeing je med njimi. Pri nas tudi ni za prodati kar vse tujcem...
dz1975 sporočil: 2.264
[#2841018] 25.04.20 22:13 · odgovor na: anon-204390 (#2840940)
Odgovori   +    0
Nekako tako, kot si je Airbus povrnil ugled po fiasku z A380?
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2841035] 26.04.20 00:49 · odgovor na: Skippy (#2841003)
Odgovori   +    2
Imajo pripravljene motorje z lopaticami iz tehnične keramike. So lažji in z večjim izkoristkom. Game over za ostale.
Pa direktorje, ki so krivi za tole se že zamenjali. Tako da ne se bat za njih. Aurbusu bo pa itak EU podkrila cca 8 miljardno luknjo, zaradi brce v meglo z A380.
Ima sedaj Airbus na srednji rok bistveno večji problem. Ko sem študiral metalurgijo, je bila stabilizacija razpok v tehnični keramiki sveti gral materialov. Material je naredil inženir, ki so ga pustili da dela poskuse cca 20 let.
Boeing 777X: Powered by 3D printing and composite materials
www.aero-mag.com › boeing-777x-ge9x-engine-composite-materials...
Jan 27, 2020 - The Boeing 777X's first flight was powered by two GE9X engines yesterday, an engine that makes use of composite ... fan blades, 3D printed parts and ceramic matrix composite (CMC) material in the combustor and turbine.
Na svetu je ENA država ki fura večino inovacij. Like it, or not.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2841049] 26.04.20 07:45 · odgovor na: PyotrNovak (#2841035)
Odgovori   +    3
[PyotrNovak]
Imajo pripravljene motorje z lopaticami iz tehnične keramike. So lažji in z večjim izkoristkom. Game over za ostale.
Pa direktorje, ki so krivi za tole se že zamenjali. Tako da ne se bat za njih. Aurbusu bo pa itak EU podkrila cca 8 miljardno luknjo, zaradi brce v meglo z A380.
Ima sedaj Airbus na srednji rok bistveno večji problem. Ko sem študiral metalurgijo, je bila stabilizacija razpok v tehnični keramiki sveti gral materialov. Material je naredil inženir, ki so ga pustili da dela poskuse cca 20 let.
Boeing 777X: Powered by 3D printing and composite materials
www.aero-mag.com › boeing-777x-ge9x-engine-composite-materials...
Jan 27, 2020 - The Boeing 777X's first flight was powered by two GE9X engines yesterday, an engine that makes use of composite ... fan blades, 3D printed parts and ceramic matrix composite (CMC) material in the combustor and turbine.
Na svetu je ENA država ki fura večino inovacij. Like it, or not.
In kakšna je povezava med General Electric in Boeingom? Kolikor vem, se določen tip letala lahko opremi z različnimi motorji v skladu s preferencami naročnika. Primer izpred dobrega leta, aviation.stackexchan...-the-ge9x:
For example: RR has 59% of the A330 market, a plane on which there are 3 different engine options available (GE, RR, P&W). RR is certainly behind GE on the 787, but not by a lot. And RR has an exclusive contract on the A350. Overall RR is competitive in the market versus the other manufacturers. If RR was "losing out in the technological advancement", you would see this reflected in their market share, but this is not what is happening.
In prosim lepo, ne preveč verovat v visokotehnološko 3-D tiskanje. Poleg oblike, se za lopatice zahteva še kaj drugega, kar ni domena tiskanja. V svojem navdušenju nad 3-D tiskanjem me spominjaš na enega forumaša, ki je kakšno leto nazaj trdil, da se mobitelov iz Kitajske ne bo več pošilajlo po svetu, vsak si ga bo sam natiskal doma. Kar sploh ni problem če tiskaš z zahtevano resolucijo 10 nm ploščico 1x1mm in debelo 10 mikrometrov. Potrebno je natiskati samo 10^12 pikslov (po domače v finančnem izrazoslovju 1000 biljard).... Pa ima samo en čip okoli 100x večjo površino kot 1mm^2 in potrebno je več kot 10 nivojev z različnimi materiali od dielektrokov do kovin največje možne čistosti za debelino 10 um. Čip ima pa kakšnih 20 nivojev.....
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2841093] 26.04.20 10:37 · odgovor na: PyotrNovak (#2841035)
Odgovori   +    0
Game over?

Recimo, da se Airbus poveže z Rusi in Kitajci čez leto ali dve in začno skupaj delati na projektih...

... in delajo skupaj letala, ki bodo najmanj tako dobra kot ameriška. Ali pa še boljša? (Se pravi, Rusi in Kitajci so dobavitelji določenih delov, Rusi recimo določenih mehanskih delov za motorje ali krmilje, Kitajci elektroniko...)

Komu bodo potem Američani prodajali Boeinge, razen sebi, določenim Arabcem, Izraelcem in še kaki svoji enklavi?

Morda bi pomislil na to, kam svet gre... in tele naprintane lopatice, verjamem, ne bodo problem za Kitajca, da jih pokopira, če bodo res delovale.

:) Treba gledati malo širše... pa se kam svet giblje...
crt sporočil: 27.192
[#2841133] 26.04.20 13:22
Odgovori   +    0
to novico bi bilo lepo malo bolj celovito povzeti... ker zelo zanimiv je tudi tale del:

The deal calls for a $100 million breakup fee but Embraer is poised to sue Boeing for significantly more, alleging that the long period of uncertainty has hampered sales of its E2 jets.

It said it would pursue “all remedies” against Boeing, without elaborating.

to je citirane reutersove, dodatno pa:

Boeing "manufactured false claims as a pretext to seek to avoid its commitments to close the transaction and pay Embraer the $4.2B purchase price. We believe Boeing has engaged in a systematic pattern of delay and repeated violations of the MTA, because of its unwillingness to complete the transaction in light of its own financial condition and 737 MAX and other business and reputational problems."

www.cnbc.com/2020/04...braer.html
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2841165] 26.04.20 16:19 · odgovor na: dz1975 (#2841018)
Odgovori   +    4
[dz1975]
Nekako tako, kot si je Airbus povrnil ugled po fiasku z A380?
Meni se zdi to bolj kot ekonomsko propadel projekt..
Nisem pa našel podatka, da bi padali dol kot zrele hruške jeseni...
Uporabniki storitev, ki na koncu vedno potrdimo ali ovržemo uled firme, cenijo predvsem to, da konzerva ne pade dol :)

Strani: 1