Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ustavno sodišče: Vlada mora tedensko preverjati upravičenost ukrepov iz odloka o omejitvi gibanja
Strani: 1
in jih podaljšala samo, če bo glede na vsakokratne razmere in mnenje stroke glede širjenja bolezni ugotovila, da so še potrebni za doseganje zasledovanih ciljevIn kako ustavno sodišče definira "mnenje stroke"?
Ker recimo v njihovi, pravni stroki, je enotno mnenje znanstvena fantastika.
Ko gre za splošne zadeve so družbeno razpravljlno-pravniško telo. Tu se vidi, kako šteje tam posameznikov svetovni ali parcialni nazor.
Ko gre za individualno določene kršitve (glede posameznika) pa šteje, ali ima nekdo srce na pravem mestu ali ne. Nekateri, birokrati, kot so, ga imajo malo nič.
Potem pa je še kak sodnik brez hrbtenice vmes, a s srcem. Tak ponavadi od sebe malo da, včasih pa tudi preseneti, vendar ne v kaki odmevni zadevi. Se bolj skriva navadno kje.
[imocl]Težko. Horde že grozijo s protesti.
upam da prepoved zdrži vsaj do 3. maja.
[rename]Podatki kažejo, da ukrep o občinah ni imel prav nobenega vpliva na gibanje epidemije. 7-14 dni po tistih domnevnih masovnih izletih ni bilo nobenega resnega porasta. Tako da, je ukrep v osnovi bil zgrešen in idiotski. Vlada se seveda tega zaveda vendar vztraja pri njem pač iz političnih razlogov. Če namreč h katastrofalnemu stanju v DSOjih in katastrofi pri nabavi opreme dodaš še priznanje lastnih napak, je PT katastrofa popolna.
> [jezdec666]
> Ne pričakuj od ustavnikov, da bodo prevzeli odgovornost za posledice hitre razveljavitve odloka. Odločitev bo vedno formalisticna in ko bo vse mimo.
Plus.
> Že to, kar so odločili je namig vladi, naj se več ne zajebava z državljani in če se hočejo igrat vojacke, naj gredo drugam.
Minus.
To ni bil noben namig, ampak le popravek sklepa, da je treba terminsko obnavljati/podaljsevati vsebino odloka, oz. ukrepov, ki ne smejo veljati "za nedolocen cas".
V praksi to pomeni, da bodo pac vsake toliko casa naredili copy-paste vsebino odloka, dokler bo to potrebno.
lp
Robert
[rx170]
Podatki kažejo, da ukrep o občinah ni imel prav nobenega vpliva na gibanje epidemije. 7-14 dni po tistih domnevnih masovnih izletih ni bilo nobenega resnega porasta. Tako da, je ukrep v osnovi bil zgrešen in idiotski. Vlada se seveda tega zaveda vendar vztraja pri njem pač iz političnih razlogov. Če namreč h katastrofalnemu stanju v DSOjih in katastrofi pri nabavi opreme dodaš še priznanje lastnih napak, je PT katastrofa popolna.
Sem ravno zadnjič razmišljal kateri norec je tako skregan z zdravo pametjo, da bi podpisal pritožbo, da je protipotresna gradnja v osnovi zgrešena in idiotska, ker ni resnih potresov. Sedaj vem.
poljubnih oblik, kot so:
Ljubljana: prebivalcev - 282.994, km2 - 275, gostota poselitve/na km2 - 1.029 preb.,
Hodoš: prebivalcwv - 375, km2 - 18.1, gostota poselitve/na km2 - 20.7 preb.,
nesmiselne omejitve pa enake - bog jim pomagaj za take, od US spregledane, paragrafe !
In zdravstvena stroka, ki take zvitosti odobrava, na katero stran je majava ?
Sodražan
[jani1974]posamezno pravno mnenje t.i. eminentnih pravnih strokovnjakov pa odvisno tudi od višine plačila, za popravke pravnega reda pa poskrbi sodna veja oblasti po interesih in mimo zakonodajalca .
> in jih podaljšala samo, če bo glede na vsakokratne razmere in mnenje stroke glede širjenja bolezni ugotovila, da so še potrebni za doseganje zasledovanih ciljev
In kako ustavno sodišče definira "mnenje stroke"?
Ker recimo v njihovi, pravni stroki, je enotno mnenje znanstvena fantastika.
V zadnjih tednih se je izkazalo:
- zdravstvo in civilna zaščita na večjo epidemijo nista pripravljena, ne kar se materiala tiče, ne postopkovno, pomoči iz tujine pa ni ali pa je zgolj simbolična
- stroka je od zunaj gnila, od znotraj pa je nič ni (lepo se to vidi v domovih upokojencev, kjer se virus širi, kljub vsem nasvetom, pravilom, priporočilom in ukrepom "stroke")
- ljudje se popolnoma neodgovorno obnašajo, se kot ponavadi vsem predpisom izogibajo tudi corona ukrepom in kršijo navodila (kolikor je navodil sicer sploh prišlo do njih in koliko so si jih bili v stanju zapomniti)
Do sedaj nas je večjega obsega težav rešil samo čudež, da se bo čudež dvakrat ponovil, pa ni za pričakovati.
Za prvomajske praznike bo spet eno tako obiskovanje kot za veliko noč, pa otvoritev žar sezone bodo imeli še zadnji zamudniki. Ker se posledice 3. maja še ne bodo zaznale, se bodo ukrepi sprostili, na novo raztrosen virus med prvomajskimi prazniki pa se bo potem hitro širil in okoli 15. maja bo dizaster. In 17. maja sledi še en urgentni lock-down.
[Vinci]TO se tudi jaz sprašujem, sploh ker je že 3 tedne od tiste izletniške sobote, pa tudi po preteku vseh možnih inkubacijskih dob ni bilo nekega težkega porasta.
Če smo bili doslej neodgovorni in se nismo držali navodil, pa ni bilo katastrofe, zakaj bi bila zdaj?
Aja verjetno Slovenčki zdaj masovno hodijo na obiske znotraj ene občine....
[Vinci]Saj pravim, čudež.
Če smo bili doslej neodgovorni in se nismo držali navodil, pa ni bilo katastrofe, zakaj bi bila zdaj?
Očitno je bilo žarišč še tako malo in ker so takrat na začetku še testirali množično, so očitno večino okuženih polovili. Tako da so potem, ko se je nehalo testirat, ukrepi v glavnem pomagali.
Z drugimi besedami, večina okuženih je to še pravočasno izvedela in se je vsaj za silo držala karantene.
Vseeno pa okuženi še zmeraj hodijo naokoli - in to jih hodi več, kot jih je hodilo takrat na začetku epidemije.
In tisti faktor, ki bi naj bil manj kot ena, se bo seveda povečal, ko se bodo omejitve sproščale.
In potem zaradi 14-dnevnega zamika logično sledi, da bomo naslednjič prepozno odreagirali.
Strani: 1