Strani: 1

londra sporočil: 382
[#2817009] 15.02.20 15:12
Odgovori   +    2
Še ko je bila Adria živa, vseskozi so ji zmanjševali pomen-zdaj se realno vidi njena vrednost!
0126Bacis sporočil: 3.030
[#2817011] 15.02.20 15:27
Odgovori   +    11
Bodimo veseli, to je pot k razogljičenju !!!

Greta press ;=)))))
vrac sporočil: 11.068
[#2817014] 15.02.20 15:46
Odgovori   +    2
Kdo je pisal, kakšna sreča, da Adrije ni več? In da bodo tuje družbe nadomestile lete Adrije. Seveda se to ni zgodilo. Pobrali so tiste najbolj dobičkonosne linije, povratnih letov pa seveda niso obnovili. Kaj to pomeni za slovenske potnike in ekonomijo se nihče ne sekira. Naj potujejo do Ronk ali do Benetk si mislijo. Itak bodo pokasirali oni.
sopranos sporočil: 11.404
[#2817017] 15.02.20 16:03 · odgovor na: londra (#2817009)
Odgovori   +    12
[londra]
Še ko je bila Adria živa, vseskozi so ji zmanjševali pomen-zdaj se realno vidi njena vrednost!
Kaj bluziš, Adria je imela cca. 50 procentni delež pri prometu na Brniku. Včasih celo čez 70%. Se pravi, da so v treh mesecih uspeli nadomestiti že več kot polovico izpada, ki so ga imeli s propadom Adrie.

V lanskem letu se jim je na letališču promet na letni ravni zmanjšal zgolj za 5%.

Za letos se napoveduje, da bodo imeli cca. 1,5 milijona potnikov. Kar pomeni glede na leto 2017, ko je bil rekorden promet, zgolj 11% padec.

Treba je vedeti tudi, da je imela Ljubljana recimo leta 2014 okrog 1,4 milijona potnikov.

S to razliko, da bo sedaj promet, rast in razvoj na Brniku temeljilo na bistveno bolj zdravih osnovah.

Si že pozabil, da je Adria za sabo pustila finančno opustošenje? Več kot 90 milijonov EUR pufov!
rame sporočil: 959
[#2817023] 15.02.20 17:21 · odgovor na: sopranos (#2817017)
Odgovori   +    5
Večina se tolaži ,da je vse v redu ampak na žalost je resnica popolnoma drugačna.
Za realne podatke bo potrebno počakati dve leti in upamo lahko, da ne bodo z davkoplačevalskim denarjem subvencionirali tujih prevoznikov.
abrame sporočil: 1.628
[#2817025] 15.02.20 17:37 · odgovor na: vrac (#2817014)
Odgovori   +    12
Zdaj vidimo v kakšno pripi*dino nas je pripeljala velika nekoč dana obljuba, da bomo jutri "Švice na sončni strani Alp". Ha, ha, ha, ....
Pa to je le en kamenček v velikem mozaiku male države, ki je v evropski politiki dobila etiketo "One Issue Stare" = meja s Hvraško.
Teran, kranjska klobasa, NEK, TEŠ in neskončni cvetober idiotizmov, na koncu pa še ustoličenje vaškega zabavljača! Sorry Novega obraza = neobrazovanoga brezobraza.
V normalni razviti družbi takšnemu kandidatu pravočasno razložijo kje je njegovo mesto, pri nas pa se gremo v nedogled igrice kot: slepe miši in gnilo jace.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2817029] 15.02.20 17:42
Odgovori   +    1
Pa to je neskončno zabaven statistični podatek: namesto z letali smo se začeli voziti z ladjami.
Predpostavljam, da tudi prodaja konj raste, tačas ko prodaja avtomobilov pada.
Samo če še kamnoseki rastejo v primerjavi z železarji, pa smo kompletni.
rame sporočil: 959
[#2817031] 15.02.20 17:49 · odgovor na: (#2817024)
Odgovori   +    0
Rezultati letosnjega leta bodo zagotovo visji od 2019...ce ne bo kaksna hujsa kriza (in virus).
To bo pa čudež.
sopranos sporočil: 11.404
[#2817034] 15.02.20 18:05 · odgovor na: rame (#2817023)
Odgovori   +    7
[rame]
Večina se tolaži ,da je vse v redu ampak na žalost je resnica popolnoma drugačna.
Za realne podatke bo potrebno počakati dve leti in upamo lahko, da ne bodo z davkoplačevalskim denarjem subvencionirali tujih prevoznikov.
Ja, saj o tem sva se že pogovarjala. Letošnje leto niti približno ne bo merodajno. Ker ne moreš iz danes na jutri take velike stranke nadomestiti. Prepričan sem, da bo v letu 2021 že precej drugače. Čeprav takrat bo podatke malo izkrivljalo predsedovanje Slovenije EU-ju. Tako, da bo leto 2022 bistveno bolj realno.

Zagotovo vloga Adrie ni samo slaba, je bilo tudi nekaj pozitivnih točk. Ampak pod črto je negativnih stvari več kot pozitivnih.

Posel mora temeljiti na zdravih ekonomskih temeljih, ne na tem, da se računa, da bo država vsako leto notri vrgla 10, 20, 30 milijonov EUR.

Jaz tujih prevoznikov v nobenem pogledu ne bi subvencioniral. In če to pomeni, da bomo ostali brez povezave na Dunaj, pa pač bomo. Saj obstajajo druge alternative. In bo s tem izgubil Dunaj, ne pa mi.
sopranos sporočil: 11.404
[#2817035] 15.02.20 18:07 · odgovor na: (#2817024)
Odgovori   +    7
[rename]
> [sopranos]
> > [londra]
> > Še ko je bila Adria živa, vseskozi so ji zmanjševali pomen-zdaj se realno vidi njena vrednost!
>
> Kaj bluziš, Adria je imela cca. 50 procentni delež pri prometu na Brniku. Včasih celo čez 70%. Se pravi, da so v treh mesecih uspeli nadomestiti že več kot polovico izpada, ki so ga imeli s propadom Adrie.
>
> V lanskem letu se jim je na letališču promet na letni ravni zmanjšal zgolj za 5%.
>
> Za letos se napoveduje, da bodo imeli cca. 1,5 milijona potnikov. Kar pomeni glede na leto 2017, ko je bil rekorden promet, zgolj 11% padec.
>
> Treba je vedeti tudi, da je imela Ljubljana recimo leta 2014 okrog 1,4 milijona potnikov.
>
> S to razliko, da bo sedaj promet, rast in razvoj na Brniku temeljilo na bistveno bolj zdravih osnovah.
>
> Si že pozabil, da je Adria za sabo pustila finančno opustošenje? Več kot 90 milijonov EUR pufov!

Tako je.
V mesecih pred stecajem Adrie, so samo porocali o odpovedanih letih in veliko smo morali leteti iz Benetk, Zagreba, Dunaja.
Po stecaju, so tuje druzbe hitro nadomestile vse (razen na Dunaj ni linije' pa seveda v Sarajevo in morda se kam).
Rezultati letosnjega leta bodo zagotovo visji od 2019...ce ne bo kaksna hujsa kriza (in virus).
Prometa bo letos v celoti skoraj zagotovo manj. Bo pa upad manjši, kot je bil prve 3 mesece po stečaju Adrie. Moja ocena je, da bodo Adrio povsem nadomestili v letu 2021.
Pod crto: cena poletov (Bruselj, Frankfurt...London, Zurich...) je BISTVENO nizja, kot je bila z Adrio.
Točno tako. Pa tudi kakovost storitve. Lahko govorijo kar hočejo, ampak Adria je bila poden od podna kar se kakovosti storitve tiče.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2817039] 15.02.20 19:55
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-317028 15.02.2020 19:59
Franc Jožef I. je potoval s kočijo in železnico. Če bi napisali, da vse potnike, ki priletijo na Brnik pripeljejo v Ljubljano s kočijo in jih bo tam pozdravil ljubljanski župan Grasselli bodo ostali in zapravljali v mestu cel mesec in že zaradi župana Grassellija bi letališče že letos imelo 3 milijona potnikov, žal iz tega nič ne bo, ker tega župana že dolgo ni med nami.
153 sporočil: 9.333
[#2817050] 15.02.20 22:23
Odgovori   +    1
Ko katerekoli dejavnosti, transportne (letalske, pomorske, žel. ...)
pa še posebej, 'umrejo,' se številne negativne, a sprva nevidne,
posledice kot padajoče domine vrstijo, izgublja se moč znanja...,
kar je največ, kar smiselni razvoj poganja, neposredno v panogi,
nič manj ali še bolj v verigi povezanih dejavnosti, se pravi, da
je le tehtanje neposrednega dobička/izgube slepcev prevara, za
škodoželjne in v profitke zaverovane ozkogledneže morda nekakšna
fata morgana, iz vsestransko žive domovine dela drago invalidno
družbo z vse več revne in od drugih odvisne vsebine - kolonializem ?

Sodražan
Endimion sporočil: 10.312
[#2817052] 16.02.20 07:02 · odgovor na: sopranos (#2817034)
Odgovori   +    2
[sopranos]
> [rame]
> Večina se tolaži ,da je vse v redu ampak na žalost je resnica popolnoma drugačna.
> Za realne podatke bo potrebno počakati dve leti in upamo lahko, da ne bodo z davkoplačevalskim denarjem subvencionirali tujih prevoznikov.

Ja, saj o tem sva se že pogovarjala. Letošnje leto niti približno ne bo merodajno. Ker ne moreš iz danes na jutri take velike stranke nadomestiti. Prepričan sem, da bo v letu 2021 že precej drugače. Čeprav takrat bo podatke malo izkrivljalo predsedovanje Slovenije EU-ju. Tako, da bo leto 2022 bistveno bolj realno.

Zagotovo vloga Adrie ni samo slaba, je bilo tudi nekaj pozitivnih točk. Ampak pod črto je negativnih stvari več kot pozitivnih.

Posel mora temeljiti na zdravih ekonomskih temeljih, ne na tem, da se računa, da bo država vsako leto notri vrgla 10, 20, 30 milijonov EUR.

Jaz tujih prevoznikov v nobenem pogledu ne bi subvencioniral. In če to pomeni, da bomo ostali brez povezave na Dunaj, pa pač bomo. Saj obstajajo druge alternative. In bo s tem izgubil Dunaj, ne pa mi.
Nizkocenovniki niso subvencionirani direktno. Države, ali pokrajine, ali celo mesta, subvencionirajo LETALIŠČA. Kar vpliva na letališke takse etc.

Tako da, jaz se ne bi čudil, če bi do Ministrstva za gospodarstvo prišel kar... Fraport.
rame sporočil: 959
[#2817057] 16.02.20 08:02 · odgovor na: Endimion (#2817052)
Odgovori   +    1
Možno je ,da bodo direkt Lufthanso financirali ne pa nizkocenovnikov.
rame sporočil: 959
[#2817058] 16.02.20 08:05 · odgovor na: 153 (#2817050)
Odgovori   +    1
Če bi več ljudi tako razmišljalo in mogoče celo delalo ne bi imeli takih problemov.
Vesel sem da preberem kašen realen komentar.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2817062] 16.02.20 08:32 · odgovor na: (#2817036)
Odgovori   +    3
[rename]
Tone bo noben cudez, ampak preprosto rezultat in posledica delovanja trga.
Ce bo potnikov vec, bo to zaradi -potnikov in letalskih druzb.
Ce jih bo manj - spet - zaradi potnikov-druzb....torej trg.
O tem, kaksna vukojebina je Slovenija pa kdaj drugic...namrec, potniki prihajajo z razlogom....ce ga nimajo, jih pac ni.
In spet - trg, lokacija, interesi.... to so razlogi. Statistika samo belezi rezultate (=posledice razlogov).
Ma kakšen trg. Kje vidiš ti kak trg? Mi in EU? Lepo te prosim.
Niti ena stvar na Brniku se ni zgodila na osnovi tržnih zakonitosti nikoli.
Endimion sporočil: 10.312
[#2817063] 16.02.20 08:37 · odgovor na: rame (#2817057)
Odgovori   +    0
Saj so Adrio tudi.... Skozi dokapitalizacije.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2817066] 16.02.20 08:59 · odgovor na: anon-154083 (#2817062)
Odgovori   +    3
[jani1974]
> [rename]
> Tone bo noben cudez, ampak preprosto rezultat in posledica delovanja trga.
> Ce bo potnikov vec, bo to zaradi -potnikov in letalskih druzb.
> Ce jih bo manj - spet - zaradi potnikov-druzb....torej trg.
> O tem, kaksna vukojebina je Slovenija pa kdaj drugic...namrec, potniki prihajajo z razlogom....ce ga nimajo, jih pac ni.
> In spet - trg, lokacija, interesi.... to so razlogi. Statistika samo belezi rezultate (=posledice razlogov).

Ma kakšen trg. Kje vidiš ti kak trg? Mi in EU? Lepo te prosim.
Niti ena stvar na Brniku se ni zgodila na osnovi tržnih zakonitosti nikoli.
Šele po propadu Adrie se na Brniku dogaja trg in se linije odpirajo na podlagi tržnih zakonitosti. Subvencije niso potrebne, pomembna je cena, če npr. nekdo leti za Skopje in je ekonomska cena 1000 evrov naj jo plača, brez skrbi podjetniki jo bomo plačali, če pa tega ne želimo, še vedno ostane na razpolago vlak, avtobus ali osebni avto, tudi videokonferenca.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2817069] 16.02.20 09:19 · odgovor na: anon-317028 (#2817066)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
> [jani1974]
> Ma kakšen trg. Kje vidiš ti kak trg? Mi in EU? Lepo te prosim.
> Niti ena stvar na Brniku se ni zgodila na osnovi tržnih zakonitosti nikoli.

Šele po propadu Adrie se na Brniku dogaja trg in se linije odpirajo na podlagi tržnih zakonitosti. Subvencije niso potrebne, pomembna je cena, če npr. nekdo leti za Skopje in je ekonomska cena 1000 evrov naj jo plača, brez skrbi podjetniki jo bomo plačali, če pa tega ne želimo, še vedno ostane na razpolago vlak, avtobus ali osebni avto, tudi videokonferenca.
Nakup Brnika s strani Fraporta je bila politična odločitev.
Propad Adrije ni bil stvar trga, ampak stvar kriminala.
Nove linije, ki se odpirajo, pa niso stvar ekonomike teh linij, ampak splošnega zagotavljanja nivoja usluge posameznega združenja letalskih prevoznikov.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2817074] 16.02.20 09:31 · odgovor na: anon-154083 (#2817069)
Odgovori   +    3
[jani1974]
> [FIN-311684]
> > [jani1974]
> > Ma kakšen trg. Kje vidiš ti kak trg? Mi in EU? Lepo te prosim.
> > Niti ena stvar na Brniku se ni zgodila na osnovi tržnih zakonitosti nikoli.
>
> Šele po propadu Adrie se na Brniku dogaja trg in se linije odpirajo na podlagi tržnih zakonitosti. Subvencije niso potrebne, pomembna je cena, če npr. nekdo leti za Skopje in je ekonomska cena 1000 evrov naj jo plača, brez skrbi podjetniki jo bomo plačali, če pa tega ne želimo, še vedno ostane na razpolago vlak, avtobus ali osebni avto, tudi videokonferenca.

Nakup Brnika s strani Fraporta je bila politična odločitev.
Propad Adrije ni bil stvar trga, ampak stvar kriminala.
Ja, stvar kriminala, ki je imel vir v miselnosti, da je Adria zato, da prevaža potnike ne glede na ceno, ker bo država vedno brez vprašanj pokrila in plačala vse.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2817113] 16.02.20 14:18 · odgovor na: (#2817076)
Odgovori   +    1
[rename]
Ja, z odhodom Adrie v stecaj, sodanasnje cene vozovnic najlepsi dokaz delovanja (nevidne roke) trga.
Solski primer.
Oprosti, ampak to pa je res napačno sklepanje.
Če trg deluje, zakaj pa potem ti drugi prevozniki niso prišli že prej, s temi svojimi nižjimi cenami?
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2817133] 16.02.20 16:13 · odgovor na: (#2817125)
Odgovori   +    3
[rename]
> [jani1974]
> > [rename]
> > Ja, z odhodom Adrie v stecaj, sodanasnje cene vozovnic najlepsi dokaz delovanja (nevidne roke) trga.
> > Solski primer.
>
> Oprosti, ampak to pa je res napačno sklepanje.
> Če trg deluje, zakaj pa potem ti drugi prevozniki niso prišli že prej, s temi svojimi nižjimi cenami?

Zato, ker so drzavne institucije in drzavna podjetja preferirale Adrio.

Sicer pa bi ti lahko odgovoril tudi s kontravprasanjem: zakaj so pa prisli zdaj in ne ze prej?
Odkar je wizzair zapustil zahodnoogrske pokrajine, adrija pa je umrla, je brexitanski easyjet nabil cene za letenje iz Londona, in se k Severnim Hrvatom bolj splaca leteti cez centralno-hrvaski Zagreb, z British Airways!!

Ko te BA stane manj od Easyjeta, ves da je priloznost. Slovenija mora samo se razmisliti, ali bo Severna Hrvatska, ali Krain und Sudsteiermark, ker Ogri ocitno nimajo casa za nas, Italijani pa ne vedo da obstajamo.

Suverenost najpridnejsega naroda na zemlji je ogrozena!

P: navijam za Krain und Sudsteirmark z nemscino (poleg anglescine) v osnovnih solah.

P.S. Zlobni jeziki trdijo, da zaprtje adrije nima takega pomena, ampak to so neoliberalni verniki ki redno potujejo z letali - in to celo v tuje drzave!!!
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2817137] 16.02.20 17:08 · odgovor na: (#2817125)
Odgovori   +    1
[rename]
> [jani1974]
> > [rename]
> > Ja, z odhodom Adrie v stecaj, sodanasnje cene vozovnic najlepsi dokaz delovanja (nevidne roke) trga.
> > Solski primer.
>
> Oprosti, ampak to pa je res napačno sklepanje.
> Če trg deluje, zakaj pa potem ti drugi prevozniki niso prišli že prej, s temi svojimi nižjimi cenami?

Zato, ker so drzavne institucije in drzavna podjetja preferirale Adrio.
Kar, kot že rečeno, nima nič s trgom.
Sicer pa bi ti lahko odgovoril tudi s kontravprasanjem: zakaj so pa prisli zdaj in ne ze prej?
Saj sem ti tudi to že napisal, zato, da ima Star Alliance destinacijo pokrito.

Mimogrede, da še malo začinim: če bi zadeva bila odvisna od "nevidne roke trga" in bi koga res zanimalo, po kakšnih cenah je Adria prevažala potnike, potem bi sedaj ostali nastavili vsaj enake cene, kvečjemu višje, ker je en konkurent manj in nikakor ne nižjih.
rame sporočil: 959
[#2817143] 16.02.20 17:54 · odgovor na: (#2817125)
Odgovori   +    0
Zdaj so prišli zato ker imajo vpeljane linije.Tudi oni niso neumni.Polni avioni brez truda,kje pa še to dobiš?

Strani: 1