Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Na brniškem letališču decembra lani 21 odstotkov manj potnikov
Strani: 1
sporočil: 382
Še ko je bila Adria živa, vseskozi so ji zmanjševali pomen-zdaj se
realno vidi njena vrednost!
sporočil: 11.068
Kdo je pisal, kakšna sreča, da Adrije ni več? In da bodo tuje
družbe nadomestile lete Adrije. Seveda se to ni zgodilo. Pobrali so
tiste najbolj dobičkonosne linije, povratnih letov pa seveda niso
obnovili. Kaj to pomeni za slovenske potnike in ekonomijo se nihče
ne sekira. Naj potujejo do Ronk ali do Benetk si mislijo. Itak bodo
pokasirali oni.
sporočil: 11.404
[londra]Kaj bluziš, Adria je imela cca. 50 procentni delež pri prometu na Brniku. Včasih celo čez 70%. Se pravi, da so v treh mesecih uspeli nadomestiti že več kot polovico izpada, ki so ga imeli s propadom Adrie.
Še ko je bila Adria živa, vseskozi so ji zmanjševali pomen-zdaj se realno vidi njena vrednost!
V lanskem letu se jim je na letališču promet na letni ravni zmanjšal zgolj za 5%.
Za letos se napoveduje, da bodo imeli cca. 1,5 milijona potnikov. Kar pomeni glede na leto 2017, ko je bil rekorden promet, zgolj 11% padec.
Treba je vedeti tudi, da je imela Ljubljana recimo leta 2014 okrog 1,4 milijona potnikov.
S to razliko, da bo sedaj promet, rast in razvoj na Brniku temeljilo na bistveno bolj zdravih osnovah.
Si že pozabil, da je Adria za sabo pustila finančno opustošenje? Več kot 90 milijonov EUR pufov!
sporočil: 959
Večina se tolaži ,da je vse v redu ampak na žalost je resnica
popolnoma drugačna.
Za realne podatke bo potrebno počakati dve leti in upamo lahko, da ne bodo z davkoplačevalskim denarjem subvencionirali tujih prevoznikov.
Za realne podatke bo potrebno počakati dve leti in upamo lahko, da ne bodo z davkoplačevalskim denarjem subvencionirali tujih prevoznikov.
sporočil: 1.628
Zdaj vidimo v kakšno pripi*dino nas je pripeljala velika nekoč dana
obljuba, da bomo jutri "Švice na sončni strani Alp". Ha, ha, ha,
....
Pa to je le en kamenček v velikem mozaiku male države, ki je v evropski politiki dobila etiketo "One Issue Stare" = meja s Hvraško.
Teran, kranjska klobasa, NEK, TEŠ in neskončni cvetober idiotizmov, na koncu pa še ustoličenje vaškega zabavljača! Sorry Novega obraza = neobrazovanoga brezobraza.
V normalni razviti družbi takšnemu kandidatu pravočasno razložijo kje je njegovo mesto, pri nas pa se gremo v nedogled igrice kot: slepe miši in gnilo jace.
Pa to je le en kamenček v velikem mozaiku male države, ki je v evropski politiki dobila etiketo "One Issue Stare" = meja s Hvraško.
Teran, kranjska klobasa, NEK, TEŠ in neskončni cvetober idiotizmov, na koncu pa še ustoličenje vaškega zabavljača! Sorry Novega obraza = neobrazovanoga brezobraza.
V normalni razviti družbi takšnemu kandidatu pravočasno razložijo kje je njegovo mesto, pri nas pa se gremo v nedogled igrice kot: slepe miši in gnilo jace.
sporočil: 6.570
Pa to je neskončno zabaven statistični podatek: namesto z letali
smo se začeli voziti z ladjami.
Predpostavljam, da tudi prodaja konj raste, tačas ko prodaja avtomobilov pada.
Samo če še kamnoseki rastejo v primerjavi z železarji, pa smo kompletni.
Predpostavljam, da tudi prodaja konj raste, tačas ko prodaja avtomobilov pada.
Samo če še kamnoseki rastejo v primerjavi z železarji, pa smo kompletni.
sporočil: 959
Rezultati letosnjega leta bodo zagotovo visji od 2019...ce ne bo
kaksna hujsa kriza (in virus).
To bo pa čudež.
To bo pa čudež.
sporočil: 11.404
[rame]Ja, saj o tem sva se že pogovarjala. Letošnje leto niti približno ne bo merodajno. Ker ne moreš iz danes na jutri take velike stranke nadomestiti. Prepričan sem, da bo v letu 2021 že precej drugače. Čeprav takrat bo podatke malo izkrivljalo predsedovanje Slovenije EU-ju. Tako, da bo leto 2022 bistveno bolj realno.
Večina se tolaži ,da je vse v redu ampak na žalost je resnica popolnoma drugačna.
Za realne podatke bo potrebno počakati dve leti in upamo lahko, da ne bodo z davkoplačevalskim denarjem subvencionirali tujih prevoznikov.
Zagotovo vloga Adrie ni samo slaba, je bilo tudi nekaj pozitivnih točk. Ampak pod črto je negativnih stvari več kot pozitivnih.
Posel mora temeljiti na zdravih ekonomskih temeljih, ne na tem, da se računa, da bo država vsako leto notri vrgla 10, 20, 30 milijonov EUR.
Jaz tujih prevoznikov v nobenem pogledu ne bi subvencioniral. In če to pomeni, da bomo ostali brez povezave na Dunaj, pa pač bomo. Saj obstajajo druge alternative. In bo s tem izgubil Dunaj, ne pa mi.
sporočil: 11.404
[rename]Prometa bo letos v celoti skoraj zagotovo manj. Bo pa upad manjši, kot je bil prve 3 mesece po stečaju Adrie. Moja ocena je, da bodo Adrio povsem nadomestili v letu 2021.
> [sopranos]
> > [londra]
> > Še ko je bila Adria živa, vseskozi so ji zmanjševali pomen-zdaj se realno vidi njena vrednost!
>
> Kaj bluziš, Adria je imela cca. 50 procentni delež pri prometu na Brniku. Včasih celo čez 70%. Se pravi, da so v treh mesecih uspeli nadomestiti že več kot polovico izpada, ki so ga imeli s propadom Adrie.
>
> V lanskem letu se jim je na letališču promet na letni ravni zmanjšal zgolj za 5%.
>
> Za letos se napoveduje, da bodo imeli cca. 1,5 milijona potnikov. Kar pomeni glede na leto 2017, ko je bil rekorden promet, zgolj 11% padec.
>
> Treba je vedeti tudi, da je imela Ljubljana recimo leta 2014 okrog 1,4 milijona potnikov.
>
> S to razliko, da bo sedaj promet, rast in razvoj na Brniku temeljilo na bistveno bolj zdravih osnovah.
>
> Si že pozabil, da je Adria za sabo pustila finančno opustošenje? Več kot 90 milijonov EUR pufov!
Tako je.
V mesecih pred stecajem Adrie, so samo porocali o odpovedanih letih in veliko smo morali leteti iz Benetk, Zagreba, Dunaja.
Po stecaju, so tuje druzbe hitro nadomestile vse (razen na Dunaj ni linije' pa seveda v Sarajevo in morda se kam).
Rezultati letosnjega leta bodo zagotovo visji od 2019...ce ne bo kaksna hujsa kriza (in virus).
Pod crto: cena poletov (Bruselj, Frankfurt...London, Zurich...) je BISTVENO nizja, kot je bila z Adrio.Točno tako. Pa tudi kakovost storitve. Lahko govorijo kar hočejo, ampak Adria je bila poden od podna kar se kakovosti storitve tiče.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 15.02.2020 19:59
Franc Jožef I. je potoval s kočijo in železnico. Če bi napisali, da
vse potnike, ki priletijo na Brnik pripeljejo v Ljubljano s kočijo
in jih bo tam pozdravil ljubljanski župan Grasselli bodo ostali in
zapravljali v mestu cel mesec in že zaradi župana Grassellija bi
letališče že letos imelo 3 milijona potnikov, žal iz tega nič ne
bo, ker tega župana že dolgo ni med nami.
sporočil: 9.333
Ko katerekoli dejavnosti, transportne (letalske, pomorske, žel.
...)
pa še posebej, 'umrejo,' se številne negativne, a sprva nevidne,
posledice kot padajoče domine vrstijo, izgublja se moč znanja...,
kar je največ, kar smiselni razvoj poganja, neposredno v panogi,
nič manj ali še bolj v verigi povezanih dejavnosti, se pravi, da
je le tehtanje neposrednega dobička/izgube slepcev prevara, za
škodoželjne in v profitke zaverovane ozkogledneže morda nekakšna
fata morgana, iz vsestransko žive domovine dela drago invalidno
družbo z vse več revne in od drugih odvisne vsebine - kolonializem ?
Sodražan
pa še posebej, 'umrejo,' se številne negativne, a sprva nevidne,
posledice kot padajoče domine vrstijo, izgublja se moč znanja...,
kar je največ, kar smiselni razvoj poganja, neposredno v panogi,
nič manj ali še bolj v verigi povezanih dejavnosti, se pravi, da
je le tehtanje neposrednega dobička/izgube slepcev prevara, za
škodoželjne in v profitke zaverovane ozkogledneže morda nekakšna
fata morgana, iz vsestransko žive domovine dela drago invalidno
družbo z vse več revne in od drugih odvisne vsebine - kolonializem ?
Sodražan
sporočil: 10.312
[sopranos]Nizkocenovniki niso subvencionirani direktno. Države, ali pokrajine, ali celo mesta, subvencionirajo LETALIŠČA. Kar vpliva na letališke takse etc.
> [rame]
> Večina se tolaži ,da je vse v redu ampak na žalost je resnica popolnoma drugačna.
> Za realne podatke bo potrebno počakati dve leti in upamo lahko, da ne bodo z davkoplačevalskim denarjem subvencionirali tujih prevoznikov.
Ja, saj o tem sva se že pogovarjala. Letošnje leto niti približno ne bo merodajno. Ker ne moreš iz danes na jutri take velike stranke nadomestiti. Prepričan sem, da bo v letu 2021 že precej drugače. Čeprav takrat bo podatke malo izkrivljalo predsedovanje Slovenije EU-ju. Tako, da bo leto 2022 bistveno bolj realno.
Zagotovo vloga Adrie ni samo slaba, je bilo tudi nekaj pozitivnih točk. Ampak pod črto je negativnih stvari več kot pozitivnih.
Posel mora temeljiti na zdravih ekonomskih temeljih, ne na tem, da se računa, da bo država vsako leto notri vrgla 10, 20, 30 milijonov EUR.
Jaz tujih prevoznikov v nobenem pogledu ne bi subvencioniral. In če to pomeni, da bomo ostali brez povezave na Dunaj, pa pač bomo. Saj obstajajo druge alternative. In bo s tem izgubil Dunaj, ne pa mi.
Tako da, jaz se ne bi čudil, če bi do Ministrstva za gospodarstvo prišel kar... Fraport.
sporočil: 959
Če bi več ljudi tako razmišljalo in mogoče celo delalo ne bi imeli
takih problemov.
Vesel sem da preberem kašen realen komentar.
Vesel sem da preberem kašen realen komentar.
sporočil: 6.570
[rename]Ma kakšen trg. Kje vidiš ti kak trg? Mi in EU? Lepo te prosim.
Tone bo noben cudez, ampak preprosto rezultat in posledica delovanja trga.
Ce bo potnikov vec, bo to zaradi -potnikov in letalskih druzb.
Ce jih bo manj - spet - zaradi potnikov-druzb....torej trg.
O tem, kaksna vukojebina je Slovenija pa kdaj drugic...namrec, potniki prihajajo z razlogom....ce ga nimajo, jih pac ni.
In spet - trg, lokacija, interesi.... to so razlogi. Statistika samo belezi rezultate (=posledice razlogov).
Niti ena stvar na Brniku se ni zgodila na osnovi tržnih zakonitosti nikoli.
sporočil: 30.415
[jani1974]Šele po propadu Adrie se na Brniku dogaja trg in se linije odpirajo na podlagi tržnih zakonitosti. Subvencije niso potrebne, pomembna je cena, če npr. nekdo leti za Skopje in je ekonomska cena 1000 evrov naj jo plača, brez skrbi podjetniki jo bomo plačali, če pa tega ne želimo, še vedno ostane na razpolago vlak, avtobus ali osebni avto, tudi videokonferenca.
> [rename]
> Tone bo noben cudez, ampak preprosto rezultat in posledica delovanja trga.
> Ce bo potnikov vec, bo to zaradi -potnikov in letalskih druzb.
> Ce jih bo manj - spet - zaradi potnikov-druzb....torej trg.
> O tem, kaksna vukojebina je Slovenija pa kdaj drugic...namrec, potniki prihajajo z razlogom....ce ga nimajo, jih pac ni.
> In spet - trg, lokacija, interesi.... to so razlogi. Statistika samo belezi rezultate (=posledice razlogov).
Ma kakšen trg. Kje vidiš ti kak trg? Mi in EU? Lepo te prosim.
Niti ena stvar na Brniku se ni zgodila na osnovi tržnih zakonitosti nikoli.
sporočil: 6.570
[FIN-311684]Nakup Brnika s strani Fraporta je bila politična odločitev.
> [jani1974]
> Ma kakšen trg. Kje vidiš ti kak trg? Mi in EU? Lepo te prosim.
> Niti ena stvar na Brniku se ni zgodila na osnovi tržnih zakonitosti nikoli.
Šele po propadu Adrie se na Brniku dogaja trg in se linije odpirajo na podlagi tržnih zakonitosti. Subvencije niso potrebne, pomembna je cena, če npr. nekdo leti za Skopje in je ekonomska cena 1000 evrov naj jo plača, brez skrbi podjetniki jo bomo plačali, če pa tega ne želimo, še vedno ostane na razpolago vlak, avtobus ali osebni avto, tudi videokonferenca.
Propad Adrije ni bil stvar trga, ampak stvar kriminala.
Nove linije, ki se odpirajo, pa niso stvar ekonomike teh linij, ampak splošnega zagotavljanja nivoja usluge posameznega združenja letalskih prevoznikov.
sporočil: 30.415
[jani1974]Ja, stvar kriminala, ki je imel vir v miselnosti, da je Adria zato, da prevaža potnike ne glede na ceno, ker bo država vedno brez vprašanj pokrila in plačala vse.
> [FIN-311684]
> > [jani1974]
> > Ma kakšen trg. Kje vidiš ti kak trg? Mi in EU? Lepo te prosim.
> > Niti ena stvar na Brniku se ni zgodila na osnovi tržnih zakonitosti nikoli.
>
> Šele po propadu Adrie se na Brniku dogaja trg in se linije odpirajo na podlagi tržnih zakonitosti. Subvencije niso potrebne, pomembna je cena, če npr. nekdo leti za Skopje in je ekonomska cena 1000 evrov naj jo plača, brez skrbi podjetniki jo bomo plačali, če pa tega ne želimo, še vedno ostane na razpolago vlak, avtobus ali osebni avto, tudi videokonferenca.
Nakup Brnika s strani Fraporta je bila politična odločitev.
Propad Adrije ni bil stvar trga, ampak stvar kriminala.
sporočil: 6.570
[rename]Oprosti, ampak to pa je res napačno sklepanje.
Ja, z odhodom Adrie v stecaj, sodanasnje cene vozovnic najlepsi dokaz delovanja (nevidne roke) trga.
Solski primer.
Če trg deluje, zakaj pa potem ti drugi prevozniki niso prišli že prej, s temi svojimi nižjimi cenami?
sporočil: 6.899
[rename]Odkar je wizzair zapustil zahodnoogrske pokrajine, adrija pa je umrla, je brexitanski easyjet nabil cene za letenje iz Londona, in se k Severnim Hrvatom bolj splaca leteti cez centralno-hrvaski Zagreb, z British Airways!!
> [jani1974]
> > [rename]
> > Ja, z odhodom Adrie v stecaj, sodanasnje cene vozovnic najlepsi dokaz delovanja (nevidne roke) trga.
> > Solski primer.
>
> Oprosti, ampak to pa je res napačno sklepanje.
> Če trg deluje, zakaj pa potem ti drugi prevozniki niso prišli že prej, s temi svojimi nižjimi cenami?
Zato, ker so drzavne institucije in drzavna podjetja preferirale Adrio.
Sicer pa bi ti lahko odgovoril tudi s kontravprasanjem: zakaj so pa prisli zdaj in ne ze prej?
Ko te BA stane manj od Easyjeta, ves da je priloznost. Slovenija mora samo se razmisliti, ali bo Severna Hrvatska, ali Krain und Sudsteiermark, ker Ogri ocitno nimajo casa za nas, Italijani pa ne vedo da obstajamo.
Suverenost najpridnejsega naroda na zemlji je ogrozena!
P: navijam za Krain und Sudsteirmark z nemscino (poleg anglescine) v osnovnih solah.
P.S. Zlobni jeziki trdijo, da zaprtje adrije nima takega pomena, ampak to so neoliberalni verniki ki redno potujejo z letali - in to celo v tuje drzave!!!
sporočil: 6.570
[rename]Kar, kot že rečeno, nima nič s trgom.
> [jani1974]
> > [rename]
> > Ja, z odhodom Adrie v stecaj, sodanasnje cene vozovnic najlepsi dokaz delovanja (nevidne roke) trga.
> > Solski primer.
>
> Oprosti, ampak to pa je res napačno sklepanje.
> Če trg deluje, zakaj pa potem ti drugi prevozniki niso prišli že prej, s temi svojimi nižjimi cenami?
Zato, ker so drzavne institucije in drzavna podjetja preferirale Adrio.
Sicer pa bi ti lahko odgovoril tudi s kontravprasanjem: zakaj so pa prisli zdaj in ne ze prej?Saj sem ti tudi to že napisal, zato, da ima Star Alliance destinacijo pokrito.
Mimogrede, da še malo začinim: če bi zadeva bila odvisna od "nevidne roke trga" in bi koga res zanimalo, po kakšnih cenah je Adria prevažala potnike, potem bi sedaj ostali nastavili vsaj enake cene, kvečjemu višje, ker je en konkurent manj in nikakor ne nižjih.
sporočil: 959
Zdaj so prišli zato ker imajo vpeljane linije.Tudi oni niso
neumni.Polni avioni brez truda,kje pa še to dobiš?
Strani: 1