Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek 10 mitov o hibridih, ki nikakor ne držijo
Strani: 1
sporočil: 5.775
Ah, spet težiš!
Na prospektu za BMW 7 hibrid je navedena poraba 2,7l, je izjemno lahek, samo 2,5T. Sem trikrat prebral, sem mislil da mi oči nesejo postrani.
Se pa zgodi nekaj nenavadnega, ko ISTI model pride v US, pa poraba poskoči na 7,5l.
Kavbojci se ne pustijo zajebavat, laso in drevo sta takoj pri roki. VW ima izkušnje iz prve veje. ;)))
Pa tudi polja odkupljenih VW v US govorijo svoje. 340.000, nekaj od teh že uničenih.
Recimo:velikost Golf, čimlažji avto - recimo 700kg, platika, karbon, Al, projektiran za 20let, kolesa z nizkim kotalnim uporom, 50KW dizel iz 2005, menjalnik prilagojen mestni vožnji. Stavim da po porabi ubije VSE kar je danes superelektronskega na cesti. Pokrije pa več kot 80% vseh potreb. Za ta drugi avto pa 100%, da o električarjih pri trenutnem stanju energetike v EU niti ne govorim. Verjetno bi kkašen parameter lahko še kaj stisnil na dol.
Pred 30 leti se je delalo na jakostnih logičnih čipih, ki bi z 8 biti naslavljali vse naprave v avtu v eni sami zanki + napajanje. Poraba bakra bi šla drastično dol, pa teža tudi nekaj. Zakaj je to umrlo?
Na prospektu za BMW 7 hibrid je navedena poraba 2,7l, je izjemno lahek, samo 2,5T. Sem trikrat prebral, sem mislil da mi oči nesejo postrani.
Se pa zgodi nekaj nenavadnega, ko ISTI model pride v US, pa poraba poskoči na 7,5l.
Kavbojci se ne pustijo zajebavat, laso in drevo sta takoj pri roki. VW ima izkušnje iz prve veje. ;)))
Pa tudi polja odkupljenih VW v US govorijo svoje. 340.000, nekaj od teh že uničenih.
Recimo:velikost Golf, čimlažji avto - recimo 700kg, platika, karbon, Al, projektiran za 20let, kolesa z nizkim kotalnim uporom, 50KW dizel iz 2005, menjalnik prilagojen mestni vožnji. Stavim da po porabi ubije VSE kar je danes superelektronskega na cesti. Pokrije pa več kot 80% vseh potreb. Za ta drugi avto pa 100%, da o električarjih pri trenutnem stanju energetike v EU niti ne govorim. Verjetno bi kkašen parameter lahko še kaj stisnil na dol.
Pred 30 leti se je delalo na jakostnih logičnih čipih, ki bi z 8 biti naslavljali vse naprave v avtu v eni sami zanki + napajanje. Poraba bakra bi šla drastično dol, pa teža tudi nekaj. Zakaj je to umrlo?
sporočil: 7.967
Fizike se na da pretentati. Ekonomije pa tudi ne.
Če oboje skupaj damo na en imenovalec dobimo trenutni rezultat:
- Npr. en Toyota Corolla karavan hibrid pr' bajti kot prvi avto
- Npr. en Nissan Leaf kot drugi (mestni) avto
Če bi se tega recepta držali naslednjih 10 do 12 let, bi bilo vse OK. Pa ne rečem, da glih ti znamki, ker bodo konkurenti kmalu dosegli ta nivo (tudi cenovno).
Potem pa morda lahko že drzneje razmislimo še o kaki drugi masovni alternativi za hibride (vodikove gorivne celice ali kaj podobnega).
E-avtki pa bodo kar lep cajt vozili mestno in primestno.
Če oboje skupaj damo na en imenovalec dobimo trenutni rezultat:
- Npr. en Toyota Corolla karavan hibrid pr' bajti kot prvi avto
- Npr. en Nissan Leaf kot drugi (mestni) avto
Če bi se tega recepta držali naslednjih 10 do 12 let, bi bilo vse OK. Pa ne rečem, da glih ti znamki, ker bodo konkurenti kmalu dosegli ta nivo (tudi cenovno).
Potem pa morda lahko že drzneje razmislimo še o kaki drugi masovni alternativi za hibride (vodikove gorivne celice ali kaj podobnega).
E-avtki pa bodo kar lep cajt vozili mestno in primestno.
sporočil: 2.117
[PyotrNovak]V članku je govora o MHEV Toyote in Japoncev, kjer lahko motorji tudi opravljajo vlogo generatorja za baterijo, ne priklopnih Nemcih, ki so različni v skoraj vseh točkah. Ločene večje baterije, polnenje na vtičnicah, poraba in umazanost izpuha dejanskem vsakdanu višja, večja teža ... Nimajo šans.
Ah, spet težiš!
Na prospektu za BMW 7 hibrid je navedena poraba 2,7l, je izjemno lahek, samo 2,5T. Sem trikrat prebral, sem mislil da mi oči nesejo postrani.
Se pa zgodi nekaj nenavadnega, ko ISTI model pride v US, pa poraba poskoči na 7,5l.
Kavbojci se ne pustijo zajebavat, laso in drevo sta takoj pri roki. VW ima izkušnje iz prve veje. ;)))
Pa tudi polja odkupljenih VW v US govorijo svoje. 340.000, nekaj od teh že uničenih.
Recimo:velikost Golf, čimlažji avto - recimo 700kg, platika, karbon, Al, projektiran za 20let, kolesa z nizkim kotalnim uporom, 50KW dizel iz 2005, menjalnik prilagojen mestni vožnji. Stavim da po porabi ubije VSE kar je danes superelektronskega na cesti. Pokrije pa več kot 80% vseh potreb. Za ta drugi avto pa 100%, da o električarjih pri trenutnem stanju energetike v EU niti ne govorim. Verjetno bi kkašen parameter lahko še kaj stisnil na dol.
Pred 30 leti se je delalo na jakostnih logičnih čipih, ki bi z 8 biti naslavljali vse naprave v avtu v eni sami zanki + napajanje. Poraba bakra bi šla drastično dol, pa teža tudi nekaj. Zakaj je to umrlo?
sporočil: 122
Zadnja sprememba: W124 29.09.2019 21:40
Moj prius trosi na 500 km pri 130km/h 4,6 l/100km. Letnik 2016
klasicen hibrid
sporočil: 122
podatek o porabi je realen, recimo da na pumpi v povprečju odstopa
za 0,2l/100km
sicer pa je še bolj zanimiv podatek, da sem istih 500km pri vožnji v obratno smer prevozil s 150km/uro in je bila poraba 5,6l/100km,
to je bilo poleti ob suhem vremenu
skratka moj prius je res vrhunski kar se porabe tiče
sicer pa je še bolj zanimiv podatek, da sem istih 500km pri vožnji v obratno smer prevozil s 150km/uro in je bila poraba 5,6l/100km,
to je bilo poleti ob suhem vremenu
skratka moj prius je res vrhunski kar se porabe tiče
sporočil: 6.570
[PyotrNovak]Ni umrlo, mogoče si ti zaspal? ;-)
Pred 30 leti se je delalo na jakostnih logičnih čipih, ki bi z 8 biti naslavljali vse naprave v avtu v eni sami zanki + napajanje. Poraba bakra bi šla drastično dol, pa teža tudi nekaj. Zakaj je to umrlo?
en.wikipedia.org/wiki/CAN_bus
sporočil: 5.775
Nisem zaspal, sem bil pa pri prvih ki so to poznali. Smo 1982
hoteli naredit disco light show, vse v par zankah. Pa razmišljali
smo o tem, da bi signal na vhodu v ojačevalec krmilil switcher za
napajanje končne stopnje. Danes običajna in poceni tehnologija za
PA ozvočenja.Pred 37 leti pa ravno ne.
Tako kot smo MOSFET tranzistorje uporabili pri ojačevalcu l 1982. Potem me je moj posel odpeljal drugam.
Toda v avtomobilih so še vedno kilometri žice??
Tako kot smo MOSFET tranzistorje uporabili pri ojačevalcu l 1982. Potem me je moj posel odpeljal drugam.
Toda v avtomobilih so še vedno kilometri žice??
sporočil: 8.271
[PyotrNovak]Kar oči so ti nesle postrani!?? :)
Ah, spet težiš!
Na prospektu za BMW 7 hibrid je navedena poraba 2,7l, je izjemno lahek, samo 2,5T. Sem trikrat prebral, sem mislil da mi oči nesejo postrani.
Se pa zgodi nekaj nenavadnega, ko ISTI model pride v US, pa poraba poskoči na 7,5l.
Kavbojci se ne pustijo zajebavat, laso in drevo sta takoj pri roki. VW ima izkušnje iz prve veje. ;)))
Pa tudi polja odkupljenih VW v US govorijo svoje. 340.000, nekaj od teh že uničenih.
Recimo:velikost Golf, čimlažji avto - recimo 700kg, platika, karbon, Al, projektiran za 20let, kolesa z nizkim kotalnim uporom, 50KW dizel iz 2005, menjalnik prilagojen mestni vožnji. Stavim da po porabi ubije VSE kar je danes superelektronskega na cesti. Pokrije pa več kot 80% vseh potreb. Za ta drugi avto pa 100%, da o električarjih pri trenutnem stanju energetike v EU niti ne govorim. Verjetno bi kkašen parameter lahko še kaj stisnil na dol.
Pred 30 leti se je delalo na jakostnih logičnih čipih, ki bi z 8 biti naslavljali vse naprave v avtu v eni sami zanki + napajanje. Poraba bakra bi šla drastično dol, pa teža tudi nekaj. Zakaj je to umrlo?
Tako kakor pri dobri stari VELIKI Žabi, ko si z obračanjem volana obračal tudi žaromete!? :) Ko si jo vžgal, si pa moral počakati, da se je vklopila hidravlika in avto kar dvignila za kakšnih 10 centi! :) Potem si pa vozil... Kot v vesoljskem plovilu... :))
Ko sem se jaz nedavno sprehajal po celjskem obrtnem sejmu, pa sem tudi malo uč vrgel na tele zadevice.... Mislim, da je šlo za Tojoto, sicer ni bil ravno katalog, bilj je A4 sprintan list v avtu, .... poraba pa koliko že!?? 3,5l/100km. Čez 100 konjev ali nekaj takega!?? In to na dveh različnih modelih... :) Nasproti je pa stal novi Clio! :)) NO, ta revcek pa ni imel izpisane porabe! :)) Pa tako gledam in se matram :)) in moje naprezanje in trud opazi hostesa in pristopi do mene in me prijazno vpraša, če mi lahko pomaga, :)) .... pa pravim, da na listu karakteristik ne opazim porabe na 100km!?? Pa mi prijazno pove in razloži, da je porabo tam okoli 6,2 do 6,5 litra.... :)
Tako da, tale primer iz amerike za nemške avtomobile morda ni tako zelo unikaten!? :)
sporočil: 8.271
Menda je šlo celo za Mazdo, če se prav spomnim! :)
*seikrenoopravicujemtojotiinnjenimsodelavcem(i nuporabnikom)!
*seikrenoopravicujemtojotiinnjenimsodelavcem(i nuporabnikom)!
sporočil: 6
Ljubljana - Stuttgart - Ljubljana, letos poleti dvakrat, poraba
obakrat, glede na spritmonitor izracun, 5.2. ;)
Vecino casa pa vozim po AC, generalna poraba v treh letih lastnistva pa znasa 5.71 l/100 km. s tem, da je cca. 70% vseh vozenj po AC. pa gre za Priusa tretje generacije, z novejsimi bi bila poraba se ugodnejsa.
Vecino casa pa vozim po AC, generalna poraba v treh letih lastnistva pa znasa 5.71 l/100 km. s tem, da je cca. 70% vseh vozenj po AC. pa gre za Priusa tretje generacije, z novejsimi bi bila poraba se ugodnejsa.
Strani: 1